رئال مادرید و پاریسن ژرمن

دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا اولین بلیت‌های حضور در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان را دریافت کردند.

به گزارش مشرق، در آغاز دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دپرنس شهر پاریس میزبان رئال مادرید بود و این دیدار را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

فیلم خلاصه دیدار پاریسن ژرمن و رئال مادرید را اینجا ببینید

شاگردان اونای امری دیدار رفت را در مادرید با نتیجه 3 بر یک واگذار کرده بودند و امیدوار بودند تا بتوانند در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کنند که در نهایت این مهم رقم نخورد و در مجموع با نتیجه 5 بر 2 از رسیدن به مرحله بعد بازماندند تا حسرت پاریسی‌ها برای رسیدن به مراحل بالاتر باز هم ادامه داشته باشد. این هشتمین حضور متوالی رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود.

کریس رونالدو زننده گل اول این دیدار در دقیقه 51 بود تا باز هم عملکرد درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا را تداوم ببخشد و در هشتمین بازی متوالی برای رئال گل بزند و دوازدهمین گل فصل خود در این مسابقات را به ثمر رساند. در ادامه با اخراج وراتی در دقیقه 66 کار برای پاریسی‌ها سخت شد اما با این وجود کاوانی در دقیقه 71 بازی را به تساوی کشاند.

پاریسی‌ها با یک یار کمتر عملا حرفی برای گفتن نداشتند و در نهایت گلزنی کاسیمیرو در دقیقه 80 آب سردی بود بر پیکره اونای امری و شاگردانش، تا آن‌ها وداعی تلخ با رقابت‌های این فصل چمپیونزلیگ داشته باشند.

در دیگر دیدار برگزار شده لیورپول در آنفیلد میزبان پورتو پرتغال بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. (فیلم)

شاگردان کلوپ در دیدار رفت 5 بر صفر در پرتغال پیروز شده بودند و در نهایت در مجموع با همین نتیجه راهی مرحله بعد شدند تا اولین تیم انگلیسی حاضر در جمع 8 تیم برتر اروپا لقب بگیرند.

لیورپول برای نخستین بار از فصل 2002-2001 به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس