به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق به نقل از ایسنا،به گفته دبير انجمن صنايع لوازم خانگي، ارزش بازار لوازم خانگي كشور به بيش از شش ميليارد دلار ميرسد كه شواهد نشان ميدهد برندهاي خارجي توانستهاند سهم قابل توجهي از اين بازار را به خود اختصاص دهند.
بر اساس این گزراش ، از برندهاي كرهاي و ژاپني گرفته تا برندهاي اروپايي و غربي، هر يك توانستهاند بخشي از سهم بازار لوازم خانگي ايران را به خود اختصاص دهند.
اين اتفاق درحالي رخ داده كه برخي برندهاي خوشنام ايراني در حوزه لوازم خانگي طي چند دهه اخير به دليل سهلانگاريها و نبود مديريت صحيح رفتهرفته با افت فروش روبهرو شده و حتي برخي از برندها عملا ديگر هيچ حضوري در بازار ندارند.