کد خبر 841667
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
صفار هرندی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روحیه جوان و بانشاط انقلاب اسلامی در چهلمین سالگردش گفت: انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد خود نه تنها دست به عصا نشده بلکه عصا زیر بغل کشورهای همسایه نیز گذاشته است

به گزارش مشرق، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان پیش از خطبه‌های اولین نماز جمعه سال 97 بابیان اینکه سال 1397 چهلمین سال تحقق آرزوی بزرگ امت اسلامی در استقرار و شکل‌گیری جلوه‌ای از دولت کریمه است، گفت: با وقوع دولت اسلامی جلوه‌ای از دولت کریمه حضرت ولی‌عصر (عج) تحقق یافت.

وی افزود: امسال کام‌مان مضاعف شیرین است چون هم سال نو است و هم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

صفارهرندی بابیان اینکه چهل‌سالگی سن رسیدن و پختگی است گفت: اگرچه این سن، سن پیری محسوب نمی‌شود ولی در آستانه دوره میان‌سالی است ولی انقلاب اسلامی در چهل‌سالگی‌اش دست به عصا نشده است.

وی افزود: هرچند در سطوح میانی نظام جمهوری اسلامی برخی شلختگی‌ها دیده می‌شود که برخی از آن‌ها را از زبان رهبری نیز می‌شنویم ولی آنچه از سیاست‌های کلی نظام شاهد هستیم این احساس می‌شود که انقلاب همچنان زنده‌، سرپا و جوان است و نشاط جوانانه دارد.

صفارهرندی: خائن به کشور را خادم نشان ندهیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه تصور بسیاری این بود که انقلاب در چهل‌سالگی به ارتجاع و عقب‌گرد رو کند گفت: رهبر انقلاب درمورد انقلاب فرانسه می‌گویند که این انقلاب در اواخر قرن هجدهم به پیروزی رسید اما زمان بسیاری در این انقلاب گذشت ولی هنوز نظامی که متاثر از این انقلاب به وجود آمده بود مستقر نشده بود و حدود صد سال ملت فرانسه دست به گریبان شورش‌ها بودند تا توانستند به شرایطی که اکنون هستند برسند.

صفارهرندی با اشاره به خاطره‌ای از رئیس دولت موقت گفت: بازرگان پیرمرد بود و در زمان مسئولیتش حدود 72 سال داشت و احساس پیری می‌کرد و بارها اعتراف کرده بود با اینکه امام خمینی 6-5 سال از من بزرگ‌تر است مثل جوان‌ها زندگی می‌کند و نمی‌توانم با او همراه شوم.

وی تاکید کرد: این انقلاب در چهل‌سالگی‌اش نه تنها دست به عصا نیست بلکه عصا زیر بغل دیگران گذاشته است و دولت‌های در حال سقوط که برآمده از آراء مردم منطقه بودند و شیاطین اصرار داشتند آن‌ها را ساقط کنند و برای این سقوط گروه‌های شروری چون داعش را ایجاد کردند و این اشرار به پایتخت‌های این کشورها نیز رسیدند ولی با توسل جستن به تجربه‌های انقلاب جمهوری اسلامی ایران شرایط عوض شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    1 0
    چراغی که به خانه روا ست به مسجد حرام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس