کد خبر 844036
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
لیورپول و منچستر سیتی

تیم فوتبال لیورپول در دیدار رفت مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا بردی پرگل را کسب کرد.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال لیورپول و منچستر سیتی چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان لیورپول به برتری ۳ بر صفر رسید.

تیم لیورپول که از حمایت هواداران خود برخوردار بود در دقیقه ۱۲ به گل رسید. محمد صلاح که یک حرکت را از راست طراحی کرده بود بعد از دفع ناقص مدافعان سیتی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه دقیق خود از فاصله نزدیک دروازه حریف را گشود.

لیورپول در دقیقه ۲۰ به گل دوم خود رسید. شوت محکم و دیدنی چمبرلین از راه دور درون دروازه سیتی جای گرفت تا دومین شوک به گواردیولا وارد شود.

شاگردان کلوپ که دست بردار نبودند در دقیقه ۳۱ گل سوم خود را هم به ثمر رساندند. سادیو مانه روی سانتر محمد صلاح با ضربه سر دیدنی خود دروازه سیتی را گشود تا نتیجه ای باور نکردنی در یک سوم ابتدایی این دیدار رقم بخورد.

در نیمه دوم رحیم استرلینگ برای سیتی به میدان رفت تا بار تهاجمی این تیم افزایش یابد. گواردیولا تدابیر تازه ای در سر داشت اما کلوپ هم تفکرات خود را به اجرا در آورد.

محمد صلاح در اوایل این نیمه و سپس فیرمینو از ترکیب تیم لیورپول بیرون رفتند تا کمربند میانی و بخش دفاعی تقویت شود.

در دقیقه ۸۶ بازی گابریل ژسوس دروازه لیورپول را گشود اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا تلاش صدرنشین لیگ جزیره برای فرار از شکست سنگین بدون نتیجه بماند.

لیورپول با بردی که کسب کرد گام بلندی برای صعود برداشت و حالا منچستر سیتی نیاز به یک معجزه دارد تا از این مخمصه نجات پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس