انتقال تروریست ها از حمص و حماه سوریه

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات تخلیه مناطق اشغالی و انتقال تروریست ها به شمال سوریه با نظارت نمایندگان دولت روسیه انجام می شود تا مشکلی در روند کار ایجاد نشود.

به گزارش مشرق، جدیدترین خبرها از شمال استان حمص و جنوب استان حماه حاکیست، گروه های تروریستی پس از پذیرش توافق برای تخلیه مناطق اشغالی و انتقال به شمال سوریه، روند تحویل سلاح های سنگین خود را به نیروهای سوری آغاز کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: با شروع فرآیند تحویل سلاح های سنگین ها تروریست ها، نمایندگان دولت سوریه فرمان حرکت اتوبوس ها را به سمت مناطق اشغالی برای انتقال دادن عناصر تروریستی به مناطق شمالی صادر کردند.

این منبع میدانی با بیان این که ۶۶ اتوبوس و ۱۲ خودرو به سمت مناطق اشغالی اعزام شدند، افزود: در مرحله نخست ۳ هزار و ۲۰۰ از عناصر تروریستی به همراه اعضای خانواده خود از نقاط اشغالی شمال استان حمص و جنوب حماه خارج و به شهر جرابلس در شمال شرق استان حلب انتقال داده شدند.

به گزارش مشرق، با اعلان آمادگی گروه های تروریستی مستقر در حدفاصل شهرک های «تلبسیه، الرستین و مناطق حومه» (شرق بزرگراه حمص - حماه) برای تحویل سلاح های سنگین خود به نیروهای سوری، عملیات انتقال آنان هم در دستور کار قرار گرفته است.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات تخلیه مناطق اشغالی و انتقال تروریست ها به شمال سوریه با نظارت نمایندگان دولت روسیه انجام می شود تا مشکلی در روند کار ایجاد نشود.

در حال حاضر، تعدادی اتوبوس برای خارج کردن تروریست ها و خانواده های آنان از طریق بزرگراه بین المللی «حمص - حماه» به شهر «الرستن» رسیده اند تا عملیات انتقال در این محور آغاز شود.

اتوبوس های انتقال تروریست ها

اما از مناطق غربی بزرگراه «حمص - حماه» خبر می رسد، گروه های تروریستی مستقر در این منطقه تاکنون موافقت خود را برای تخلیه مناطق اشغالی و انتقال به شمال اعلام نکرده اند و در ساعات گذشته هم چند خمپاره به سمت مناطق تحت کنترل دولت شلیک کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به تحرکات تروریست ها در این محور اشاره کرد و گفت: شب گذشته هم شماری از تروریست ها حمله ای را از شهرک های «کفرلاها و الطیبه» علیه ایستگاه دفاعی نیروهای سوری در حومه شهرک «مریمین» انجام دادند.

این منبع میدانی با بیان این که حملات تروریست ها با هوشیاری نیروهای سوری در این محور دفع شد، گفت: تروریست ها به خوبی می دانند که قدرت رویارویی با نیروهای ارتش سوریه را در منطقه از دست داده اند و تحرکات آنان هیچ نتیجه ای ندارد.

منبع میدانی مشرق در منطقه افزود: گروه های تروریستی اگر به مقاومت خود در مناطق اشغالی ادامه دهند در کمترین زمان ممکن باید به استقبال مرگ بروند اما روند تحولات به گونهای پیش می رود که آنان در نهایت تسلیم خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    6 0
    قرار بود فوعه و کفریا تخلیه بشه چی شد؟
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    تخلیه نشد با کارشکنی ترریستها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس