کد خبر 861853
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
آنتونی گولچ

پرونده موسوم به گولچ که پیش از این با پیگیری‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس در C.A.S شامل تخفیف‌های قابل ملاحظه‌ای شده بود،با پرداخت مبالغ مندرج در رای، بسته شد تا از ناحیه آن خطری پرسپولیس را تهدید نکند.

به گزارش مشرق، پرونده گولچ با رای قطعی دادگاه بین‌المللی ورزش همراه شده بود. حمیدرضا گرشاسبی پیش از این با حضور در C.A.S با اقداماتی که انجام شده بود شرایطی را فراهم آورد که هزینه‌های مربوط به این پرونده و مبالغی که باید پرداخت شود نسبت به احکام قبلی کاهش یابد. این پرونده در C.A.S به حکم قطعی رسید که بر اساس آن باید 241 هزار یورو به گولچ، 25 هزار دلار به وکیل وی و 125 هزار دلار به باشگاه شریف مولداوی پرداخت می‌شد. با توجه به اینکه این حکم قطعی شده بود، در صورت تعلل در این امر، باشگاه پرسپولیس با احکام دیگری چون کسر امتیاز روبرو می‌گشت.

 

بر همین اساس، با وجود مشکلات مختلف، منابع مالی مورد نیاز از طرق مختلف تهیه و تامین شد و به طرفین مقابل پرداخت گردید تا این پرونده برای همیشه بسته شود. به این ترتیب خطر مسائل و مشکلات احتمالی بعدی از ناحیه این پرونده چون کسر امتیاز  مرتفع گردید.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    5 17
    اونوقت این منابع مالی از کدوم طرق مختلف تهیه شده؟؟؟ اگه استقلال بود ته قضیه رو در میاوردید!!! خدای ناکرده بیت المال نیست؟؟؟!
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      8 5
      وکیل پرسپولیس مبلغ رو از 560 هزار دلار به کمتر از نصف کاهش داد انتظار داشتید این رو هم ندن جناب بوقچی استقلال؟؟
    • majid IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 7
      واسه لنگ از طرق مختلفه واسه استقلال از بیت الماله قلم فروشان خائن
  • خوزستان IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    2 4
    ليگ برتر بهتره 2 تیمه بشه تا فدراسیون هم نفس راحتی بکشه و یک سال در میان اولشون کنه و اینقدر استرس به حضرات وارد نشه تیمهای شهرستانی در حدمدارس فوتبال بمونند .ضمنا پول بیت المال حرومشون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس