کد خبر 861922
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
فتاح

رئیس کمیته امداد امام خمینی به حواشی پیش آمده درباره توزیع افطاری در غزه به نام این مجموعه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح در واکنش به انتشار فیلمی از توزیع افطاری در نوار غزه و حواشی پیش آمده درباره انتقال کمک‌های مردمی ایران به خارج از کشور در صفحه اینستاگرامی خود گفت: از ابتدای حضورم در کمیته امداد سرمایه اصلی امداد را اعتماد مردم دانستم و تأکیدم بر افزایش آن بوده است.

بارها گفته‌ایم در امداد هیچ چیز محرمانه‌ای جز اطلاعات فردی مددجویان نداریم و همه چیز باید شفاف باشد. خود و همکارانم راموظف کردم که به طور منظم عملکرد امداد را گزارش دهیم؛ برگزاری نشست‌های خبری متعدد، تولید مستندات تصویری، برگزاری تورهای خبری در مناطق محروم و ... بخشی از این اقدمات بوده است.

بیشتر بخوانید:

افطاری مردم فلسطین با صدقات ایرانی‌ها صحت ندارد +عکس

کمیته امداد با کدام پول به مردم غزه افطاری می‌دهد؟ +عکس

همچنین در طول سه سال گذشته بارها و بارها تاکید کرده‌ام که امداد امام(ره) اولویت خود را رسیدگی به امور محرومین داخل کشور می داند و در برون از مرزها صرفاً به پیاده‌سازی مدل سازمانی کمیته امداد به صورت خودگردان( کمک های مردمی همان کشور برای نیازمندانش) اقدام می کند و به نوعی با این کار ضمن صدور ارزش های انقلاب، نام و یاد امام راحل زنده و جاوید می ماند.

قول داده ایم که همچون گذشته هیچ پولی از کمک‌های مردم، در خارج از مرزهای ایران اسلامی مصرف نشود و بر این وعده خود صادق بوده ایم و خواهیم ماند. افزایش میزان مشارکت مردم در طرح های مختلف کمیته امداد در سال های اخیر نیز مؤید این موضوع است که از این بابت قدردان مردم نیکوکار ایرانیم.

اکنون که توفیقات کمیته امداد امام (ره) باعث سرخوردگی و عصبانیت آنان شده انجام برخی شیطنت‌های هدایت شده از آن سوی مرزها و سعی در ایجاد خدشه بر اعتماد مردم عزیز به کمیته امداد، آن هم در ایام مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در آستانه روز جهانی قدس ضرورت هوشیاری ملت عزیز ایران و همراهی بیش از پیش آنان را نمایان می کند و ما نیز مصمم تر از گذشته در مسیر پر خیر و برکت کمک به نیازمندان و محرومین گام برخواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    15 13
    ایرنا این شیطنت را انجام داده که تکلیفش مشخص است؟؟؟!!!
  • NL ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    30 6
    دشمن تبلیغات سنگین می کند ، انوقت ما در صدا و سیما باید خندوانه نگاه کنیم و این که ایا شیلا خداداد همسرش رو دوست داره یا نه؟!
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    17 12
    مشرق چرا درمورد کسی که این شایعه رو شروع کرده مطلب نمی گذاری که همون خبرنگار اصلاح طلب بی شرف و هتاک به امام رضا علیه السلام است
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    14 10
    آفرین به شما به غار غار های لجن های سبز اعتنایی نکنید
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    14 13
    تخریب آشنای دولت و پیاده نظامش تا انتخابات ۱۴۰۰ شروع شد و هدف جدید، مدیر #کمیته_امداد مهندس فتاح هست که طرح‌های موفقی چون اشتغالزایی برای صدهزارنفر، تحت پوشش قرار گرفتن نهصدهزارنفر در طرح اشتغالزایی، اصلاح سیکل ورود و خروج مددجویان و خودکفایی هر ۱۱ نفر به ازای هر پنج نفر ورودی در سال و ...در کارنامه داره
  • شاهین IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    14 15
    فتاح مدیر عزیز و نازنین و محترمی است و من با اینکه نه کارمند و نه حمایت شونده کمیته امداد هستم و نه تا کنون ایشان را از نزدیک دیده ام از مصاحبه هایش و وجودش در کمیته امداد احساس رضایت و امنیت دارم. انتصابی که واقعاً شایسته بنظر می رسد. ایکاش همه انتصابها اینگونه بود و چنین افرادی قدر حکم انتصاب و اعتماد رهبری و مسئولین عالی رتبه نظام را می دانستند.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    24 22
    بنده رضایت تمام و کمال دارم که کمیته امداد هر پولی که از جانب من داده شده یا از سهم من از بیت المال به آن اختصاص داده شده، در چارچوب آرمانهای انقلاب اسلامی در هر کجای جهان خرج کند.
  • AU ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    11 18
    ما خادم و خائن را از هم تمیز نمیدیم. امیدوارم آقای فتاح مورد حمایت مردم قرار بگیرند و در رده های بالا تر به میدان بیایند و با این شیطنت های ضد انقلاب مبارزه کنند از طریق ارتباط بیشتر تلویزیونی با مردم. برنامه جهان آرا ایشان را دعوت کند.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    26 20
    بعد این جریان بیشتر به کمیته امداد کمک میکنم هرجای دنیا هم که هزینه بشه راضیم اقای فتاح انسان مومن و متخصص و پاکی هستش که با تمام وجود به محرومین خدمت میکنه و دشمن به همین خاطر عصبانیه
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    10 13
    چرا قوه قضائیه با شایعه سازان برخورد نمیکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس