به گزارش مشرق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، جواد ناصریان در نشست با مسئولان ستاد استانداری بوشهر تکریم ارباب و رجوع را از اولویتهای مجموعههای وزارت کشور دانست و گفت: روزانه بیش از 5 میلیون نفر به دستگاههای اجرایی مراجعه میکنند که باید تلاش شود مردم از پیگیری خواستههای خود رضایت داشته باشند.
وی از تکلیف وزیر کشور به همه مجموعه وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: وزیر کشور به همه استانداریها، فرمانداریها و بخشداریها تکلیف کردند که با پاسخگویی مطلوب رضایتمندی مردم را فراهم کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر کشور ایجاد میز خدمت در دستگاههای اجرایی را از تاکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور دانست و گفت: بر این اساس میز خدمت در استانداریها و فرمانداریها مستقر و به مرور الکترونیکی میشود.
بیشتر بخوانید:
چه تعداد استاندار، معاون استاندار و فرماندار "بازنشسته" میشوند؟
وی با بیان اینکه مطالبات مردم در مراجعه به میز خدمات ثبت و ضبط میشود افزود: با الکترونیکی شدن میز خدمت در مجموعه وزارت کشور مطالبات و خواستههای مراجعه کنندگان ثبت و ضبط و پیگیری میشود.
ناصریان از الکترونیکی شدن سامانههای پاسخگویی به مطالبات مردم در مجموعه وزارت کشور خبر داد و بیان کرد: اکنون بخشی از این سامانه در قالب بخش سامد در حال اجرا است و این مجموعه تکمیل و تجهیز میشود که بخشی از ارزیابی شاخصهای عملکردی استانداریها، فرمانداریها و بخشداریها پیگیری مطالبات مردم در قالب تکریم ارباب و رجوع است.