کد خبر 892973
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط این تیم را برای بازی با الدحیل مناسب توصیف کرد و گفت: متاسفانه حرف‌های عده‌ای که پشت سر و روبروی ما صحبت می‌کنند فرق دارد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی پیش از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران در ورزشگاه آزادی تهران گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. امشب هم پس از بازی با نساجی نشستی را با کادرفنی و مسئولان تیم در خصوص بازی با الدحیل برگزار می کنیم تا خومان را از هر لحاظ آماده این دیدار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: البته متاسفانه عده ای دنبال تخریب پرسپولیس هستند. آقایان پشت سر حرف می زنند اما روبرویمان که می ایستند صحبت دیگری می کنند. آنها گفته های خود را تغییر می دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی ها با تیترهایی که می زنند می خواهند پرسپولیس را از مسیر اصلی خارج کنند و تیم را به حاشیه ببرند. اما تلاش می کنیم چنین اجازه ای به کسی ندهیم و به دنبال این هستیم پرسپولیس با آرامش کارش را ادامه دهد.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: باید همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب مقابل الدحیل به جمع چهارتیم آسیا راه پیدا کنیم.

گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم روز دوشنبه شاهد حضور پرشور هواداران در ورزشگاه باشیم تا با حمایت آنها از سد الدحیل بگذریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس