هواداران سرخابی اطراف ورزشگاه آزادی

بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس مانند سال‌های گذشته شب قبل از دربی از راه‌های دور و نزدیک برای حمایت از تیم محبوب خود اطراف ورزشگاه آزادی اطراق کرده‌اند.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از هواداران همانند سال‌های گذشته از راه‌های دور و نزدیک شب قبل از این دیدار بزرگ پایتخت خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند تا بتوانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

* بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس با نصب چادر در کنار محوطه ورزشگاه آزادی به استراحت کردن پرداختند تا بتوانند فردا به ورزشگاه آزادی بیایند.

* نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی  در محوطه ورزشگاه آزادی از امشب مستقر هستند تا این دیدار با امنیت بالایی برگزار شود.

* رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال و پرسپولیس افزوده می‌شود. این در حالی است که تعداد زیادی از هواداران دو تیم از شهرهای زاهدان، اهواز، کردستان، مشهد و حتی شهرستان‌های اطراف تهران به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

* از نکات قابل توجه می‌توان به حضور دستفروشان اشاره کرد که با فروش بلال، چای و ساندویچ خدمات خوبی را برای هواداران فراهم کردند.

* بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس که شب قبل از این دیدار بزرگ به ورزشگاه آزادی آمدند هنوز بلیت ندارند و منتظر هستند تا فردا از طریق باجه بلیت‌فروشی بلیت دربی را تهیه کنند.

* هواداران سرخابی به کری‌خوانی می‌پردازند. هواداران پرسپولیس معتقدند با پیروزی مقابل استقلال در دربی با روحیه خوبی به مصاف السد در جام باشگاه‌های آسیا خواهند رفت.

* از نکات قابل تأمل می‌توان به حضور یک هوادار معلول استقلالی اشاره کرد که از اهواز با شرایط سخت به تهران آمده تا این دیدار را تماشا کند. او معتقد است استقلال می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

* نیروهای راهنمایی و رانندگی مستقر در ورزشگاه آزادی به دنبال این هستند تا ترافیکی در محوطه اطراف ورزشگاه به وجود نیاید. بسیاری از ماشین‌های هواداران مقابل درب‌های پارکینگ پارک شده‌اند.

* درب‌های ورزشگاه آزادی به احتمال زیاد از ساعت ۹ صبح به روی تماشاگران باز خواهد شد تا هوادارانی که از ساعت‌ها قبل به ورزشگاه آزادی آمده‌اند با تهیه بلیت در سکوها مستقر شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس