محمد ایمانی

کدام مرجع تقلید، آشوب و تضییع حق الناس در حد زیر پا گذاشتن رای 24/5 میلیون نفر را مباح می شمارد؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

مرجع تقلید واقعی طیف نفاق جدید و قدیم کیست؟ آنها که با اصل اسلام مسئله دارند، مرجع می خواهند چه کار؟! منافقین روشن کنند برای وطن فروشی و خیانت به مملکت، از چه کسانی پیروی کردند؟ اوباما و کلینتون؟ شیمون پرز مقبور و نتانیاهو؟ سیا و موساد و ام آی سیکس انگلیس؟ سال 88 دستور آشوب علیه اصل دین و جمهوری اسلامی را از چه کسانی گرفتند؟

کدام مرجع تقلید، آشوب و تضییع حق الناس در حد زیر پا گذاشتن رای 24/5 میلیون نفر را #مباح می شمارد؟ کدام عالم دین می پذیرد آشوبگران و مختل کنندگان امنیت عمومی، به بهانه دروغ تقلب که تهمت و ظلم به نظام اسلامی بود، حذف اسلام را سر دست بگیرند و تظاهر به روزه خواری کنند؟ یا مساجد، حسینیه ها و پرچم عزای سالار شهیدان را آتش بکشند؟

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

قرارگاه پیادگان پولادین

وکلای ملت یا وزیر مستعفی مولتی میلیاردر؟

برخی خبرها حاکی از این است که حلقه نفاق شامل محمد خاتمی، عبدالله نوری و کرباسچی، آیت الله شبیری زنجانی را در ماجرای ملاقات اخیر مقابل عمل انجام شده و در رودر بایستی قرار داده اند؟ فارغ از صحت و سقم این خبر، ایشان مشخصا از خاتمی توضیح بخواهد که آیا بارها در جلسات خصوصی گفته که ادعای تقلب در انتخابات 88 دروغ بود یا نه؟

اگر گفته - که بارها اذعان کرده و مشابه همین اعتراف را تاج زاده در ویدئوی معروف دارد- چرا با یک پیش فرض دروغ و علم به دروغ بودن مدعای تقلب، 8 ماه در مرکزیت مجمع روحانیون، نقش هیزم کشی برای آشوب و نا امنی را در خدمت نقشه براندازی اسلام و جمهوری اسلامی (به نیابت از آمریکا و انگلیس و اسرائیل) ایفا کرده اند؟

ماجرای اخیر و فرار به جلوی سربازان نیابتی غرب ، هر چند برای لاپوشانی بزک آمریکا و خسارت های آن صورت گرفت اما فرصت خوبی برای بازگشایی پرونده خیانت و جنایت و وطن فروشی سران فتنه  به ویژه محمد خاتمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
    13 13
    همشون
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
    29 31
    همه چیز یک نفر رو با یک خطا نمی سنجند حاجی جان
  • علی DE ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
    41 20
    خاتمی ثابت کرده با اصل اسلام و اصل ولایت فقیه مشکل دارد
  • ملینا هایله IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    12 0
    باید بررسی کرد ولی 9 سال شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس