کد خبر 918822
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
حسام الدین آشنا نمایه

مشاور رئیس‌جمهور می‌گوید تنها یک پوسته برای رفع حصر باقی مانده است.

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت:

حسام‌الدین آشنا در دانشکده فنی دانشگاه تهران گفت: شک نکنید که شرایط آقای موسوی از نظر حصر بسیار تغییر کرده است؛ حصر برداشته نشده، اما از نظر من شاید تا برداشته شدن حصر یک پوسته مانده است. آنچه باید توسط دولت و رئیس شورای عالی امنیت ملی اتفاق بیفتد، افتاده است و آنچه که مانده، تنها یک پوسته است که امیدواریم به دعای شما و به همت آنها که حاضر شدند در این زمینه هزینه دهند، این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

حجاریان و پروژه جدید اصلاحات!

تاجزاده: خیلی از حرف‌های ما و براندازها یکی است


این اظهارات درحالی است که اولا طیف مدعی اعتدال با سران ورشکسته فتنه، صرفا بازی می‌کند؛ همچنان که افراطیون مدعی اصلاحات نیز با پیش کشیدن هرچند وقت یک بار نام برخی سران فتنه یا حصر آنها، سرگرم بازی مشابهی هستند. در واقع هر وقت قافیه کارآمدی و پاسخگویی دولت ائتلافی در زمینه معیشت مردم و وعده‌های اقتصادی تنگ می‌آید، موضوع حصر سران فتنه را پیش می‌کشند تا مثلا مسئله افکار عمومی را عوض کنند.


ثانیا افراطیون مدعی اصلاحات و اعتدال چند سال است که هرچند ماه یک بار، شایعه‌ای را درباره رفع حصر منتشر و سپس آن را تکذیب می‌کنند و بدین ترتیب از بی‌سوژگی و اجبار پاسخگویی درمی‌آیند.


ثالثا اگر قرار بود یاغی‌گری سران فتنه و آشوب نیابتی پا بگیرد، هرگز نوبت ریاست‌جمهوری حسن روحانی نمی‌شد تا یکی مثل حسام آشنا نام مشاور رئیس‌جمهور را یدک بکشد.


رابعا سران فتنه دروغ بزرگی به نام تقلب را پیش کشیده، نظام را به خواست دشمنان متهم به خیانت در امانت کرده و ضمن هماهنگی با گروهک‌های ضدانقلاب، علیه جمهوریت و اسلامیت و قانون اساسی اردوکشی خیابانی راه انداخته‌اند، جرم آنها فتنه‌گری، افساد فی‌الارض و محاربه است. اکنون نیز یک عذرخواهی از مردم و نظام بر گردن این مجرمان سنگینی می‌کند به ویژه اینکه خاتمی بارها در محافل خصوصی بر دروغ بودن تقلب اذعان کرده است.


اما از خیانت و جنایت سران فتنه که بگذریم، واقعیت این است که امثال مشاور روحانی، پرداختن به حصر را دستمایه در رفتن از پاسخ پرسش‌های فزاینده عمومی درباره بی‌کفایتی اقتصادی خویش و تبدیل شدن به چوپان دروغگو در انظار عمومی قرار داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    4 0
    دقیقا داره افکار رو از مسائل اقتصادی منحرف میکنه
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      خیلی ازمردم حقشون بود
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    3 1
    آشنا ، دست از سران فتنه بردار. آخرتت را به دنیای این خائن ها مفروش .
  • محمـّ؁د IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    5 0
    به جای پاسخگویی می خوان صورت مساله رو عوض کنن! اینو بهش می گن فرار رو به جلو
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    5 10
    خدا از سر قصور موسوي و کروبي نگذره.که آبرو برای نظام اسلامی نگذاشتند و هميشه دو قورتو نيم هواداراشون باقيه و ادّعاهاي سخيفي مثل آشتي ملی و رفع حصر و... مطرح ميکنن.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      پس چرا خیلی از مردم سال‌های ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ به اینها رای دادن؟
  • مجید IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    8 7
    گفتگوی همه گروهها و همفکری بزرگان سیاسی همه موانع را برطرف و مشکلات را کم میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس