کد خبر 915177
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
گروه ملی فولاد

یک مقام مسئول از واریز دو ماه حقوق معوق ۳۰۰ کارگر زیردیپلم گروه ملی فولاد در روز چهارشنبه خبر داد و گفت:دو ماه حقوق معوق ۱۳۰۰ کارگر دیپلم روز پنجشنبه و سایر کارگران هفته آینده پرداخت می شود.

به گزارش مشرق، کریم یاوری درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سه ماهه ۳ هزار کارگر گروه ملی فولاد اهواز گفت: در خصوص مطالبات کارگران این شرکت با توجه به صدور مجوز برای فروش محصولات تولیدی این گروه خارج از بورس تاکنون با تمهیدات کارفرما و دسته بندی انجام شده حقوق کارگران زیر دیپلم این شرکت که حدود ۳۰۰ نفر هستند در روز جاری پرداخت شد.

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار ادامه داد: همچنین قرار است ۲ ماه حقوق معوق کارگران دیپلمه گروه ملی فولاد که تعداد این گروه از کارگران حدود ۱۳۰۰ نفر هستند، در روز پنجشنبه به حساب آنها واریز شود.

بیشتر بخوانید:

پرداخت دومین مطالبه معوق کارگران هفت تپه

درخواست وزارت کار از کارگران

نماینده ویژه وزارت کار در امور رسیدگی به وضعیت کارگاههای مشکل دار از جمله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد اهواز گفت: هفته آینده نیز دو ماه مطالبه معوق مابقی کارگران این شرکت به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع بررسی و رسیدگی به وضعیت بنگاههای مشکل دار از جمله شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و گروه صنعتی فولاد اهواز تا حصول نتیجه و تحقق خواسته های قانونی کارگران ادامه خواهد یافت.

بروز رسانی حقوق کارگران هفت تپه از دی ماه

یاوری با اشاره به اینکه دو ماه از حقوق معوق ۴ ماهه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به حساب آنها واریز شده است، گفت: برای پرداخت دو ماه مطالبه معوق این کارگران نیز، می بایست تمام کارگران به محل شرکت خود بازگردند و با توجه به تامین اعتبار به مبلغ حدود ۳ میلیارد برای بازسازی خطوط تولید و برداشت نیشکر و استحصال شکر و فروش آن، مابقی مطالبات کارگران از دی ماه بروز رسانی خواهد شد.

این مقام مسول در وزارت کار ادامه داد: لذا کارگران می بایست به سرعت به محل کارگاه مراجعه و نسبت به برداشت دسترنج خود اقدام کنند؛ ضمنا سایر خواسته های قانونی کارگران از طریق زیرمجموعه های وزارت کار در دست پیگیری است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس