کد خبر 91672
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدرو اطلاعیه ای حادثه تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت یکی از دانشمندان هسته ای کشورمان شد را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسا به نقل از المنار نوشت: حزب الله لبنان حمله تروریستی روز گذشته که منجر به شهادت مصطفی احمدی روشن شد، را محکوم کرد.

در اطلاعیه حزب الله لبنان آمده است: بار دیگر تروریسم صهیونیستی در جهت پیش گیری از پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران در حوزه انرژی هسته ای دست به اقدامی تروریستی زد و دانشمندی دیگر را به شهادت رساند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ترور شهید مصطفی احمدی روشن در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران، جنایتی تروریستی به تمام معناست و در جهت ضربه زدن به برنامه های ایران برای توسعه فناوری های صلح آمیز هسته ای صورت گرفته است.

حزب الله لبنان در پایان ضمن آرزوی صبر و اجر جزیل برای خانواده شهید احمدی روشن تاکید کرده است: ما مطمئنیم که امثال این حملات کور، باعث توقف و یا عقب گرد ایران از برنامه های رو به پیشرفت خود نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    هرگاه که میروم تا در کوره راه های عقل حسابگر زیست کنم، هرگاه که میروم تا در کوران سخت شبهات و اتهامات راه گم کنم، خدای مهربان حقانیت راه سرخ ولایت را با خون شهیدی یادم آورد. کارآمدی ولایت فقیه را همین بس که از دنیا پلی میسازد برایمان تا به حیات طیبه دست یابیم و نیز همین را بس که این همه عداوت و خشونت و عصبانیت را از بیگانه و دوست نادان تجربه کرد که اگر جز این بود این همه دشمنی چرا؟ خدایا حکمتت را شکر که خوبیها را در پی سختیها نهادی و برهمین منوال ولایت را در پس شهادت. خدایا شهادت را از ما نگیر. به یاد شهیـــد احمـــدی روشــن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس