کد خبر 923294
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
پیام نیازمند

دروازه بان تیم ملی گفت: بازیهای سختی پیش رو داریم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.

به گزارش مشرق، پیام نیازمند در حاشیه تمرین عصر امروز گفت: خوشحالم از اینکه اولین حضورم در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کنم و از کادر فنی هم ممنون هستم که به من اعتماد کردند ومن به عنوان یکی از سه دروازه بان تیم ملی در جام ملت‌های اسیا حضور خواهم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنی بتوانی دروازه بان اول تیم ملی بشوی، گفت: تا شروع بازی‌ها نزدیک به ۱۵ روز باقی مانده و مشخص نیست چه کسی درون دروازه قرار می‌گیرد اما همینکه در تیم ملی هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم هر کدام از ما درون دروازه ایستاده‌ایم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که حریفان را چطور می‌بینید، گفت: بازی‌های سختی را پیش رو داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. باید تدابیر کادر فنی را اجرا کنیم و بتوانیم با دو بازی دوستانه دیگر که در پیش داریم کاملاً به آمادگی رسیده و به موفقیتی بزرگ دست پیدا کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تورنمنت بزرگی پیش روی ما است و باید همه دست به دست هم دهیم تا موفق شویم. می‌دانیم که مردم از ما و کادر فنی تا حدودی دلخور هستند اما امیدوارم این دلخوری را کنار گذاشته و همه دعا کنند تا تیم ملی موفق باشد.

نیازمند در پایان خاطرنشان کرد: هدف همه ما موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا است و امیدوارم بتوانیم در پایان جام را بالای سر ببریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    4 1
    باچه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس