کد خبر 926624
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
سید مجید حسینی

سید مجید حسینی در جدال برابر یمن نمایش دور از انتظاری را ارائه کرد و در نهایت در بین دو نیمه جای خود را به پژمان منتظری داد.

به گزارش مشرق، هر چند یمنی‌ها در طول نود دقیقه به دروازه ایران نزدیک نشدند اما عملکرد مدافع جوان تیم ملی چنگی به دل نزد. سید مجید حسینی به مانند جام جهانی در کنار مرتضی پورعلی گنجی زوج خط دفاعی ایران را تشکیل داد و حالا در شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا هم با تصمیم کارلوس کی‎روش وظیفه پوشش این ناحیه از زمین را بر عهده گرفت.


اما در دقایق ابتدایی زمین با اشتباه حسینی یک موقعیت ضد حمله برای یمنی‌ها پی ریزی شد و نزدیک بود آن‌ها گل اول را وارد دروازه بیرانوند کنند که با اشتباه مهاجم یمن این فرصت ایده‌آل از بین رفت. در ادامه نیمه اول هم مدافع ایرانی ترابزون اسپور بازی عجولانه‌ای ارائه کرد و در دو صحنه تکل بدی را بر روی پای بازیکنان حریف رفت که داور با ملایمت از کنار آن‌ها رد شد.


در نهایت هم با شروع نیمه دوم کارلوس کی‌روش با فرستادن منتظری به ترکیب به جای حسینی عنصر تجربه را در خط دفاع تیمش بیشتر کرد و تقریباً هیچ موقعیت در اختیار یمنی‌‌ها قرار نگرفت و پر گل ترین برد جام به نام یوزهای ایرانی زده شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    2 10
    اون صحنه خطای بازیکن یمنی روی حسینی بود که داور نگرفت.حسینی خیلی بهتر از پورغلی گنجی بازی کرد
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    2 4
    بازی دیگه تشریفاتی شده بود مجید حسینی رو کشید بیرون نگهش داره برای بازی های بعدی. پژمان منتظری هم تولدش بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس