کد خبر 933434
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کی‌روش نمایه

یک سایت کلمبیایی مدعی شد کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی فوتبال کلمبیا چهار دستیار و مربی از جمله فیزیوتراپ را به انتخاب خودش به این کشور می‌برد.

به گزارش مشرق، هرچند کارلوس کی روش بعد از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران هنوز به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم کلمبیا معرفی نشده است اما تمام شواهد حاکی از این است که این اتفاق به زودی طی روزهای آینده رخ خواهد داد.

سایت «پابلی اسپورت» کلمبیا در گزارشی به جزئیات مذاکره فدراسیون فوتبال این کشور و کارلوس کی روش پرداخته و اعلام کرده است اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مربی پرتغالی کارش را در کلمبیا شروع می کند. زمان حضور کی روش در کلمبیا هم روزهای نخست هفته آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین جانشین کی‌روش یک مربی اسپانیایی و البته ستاره است/ با اروپا در ارتباط نباشیم هرگز پیشرفت نمی‌کنیم

فیلم/ آخرین مصاحبه کی‌روش پیش از ترک ایران

آخرین صحبت کی روش قبل از ترک ایران

پابلی اسپورت مدعی شد یکی از مسائل مورد بحث کی روش و فدراسیون کلمبیا انتخاب دستیاران و تعداد آنها است. این سایت نوشت: «فدراسیون کلمبیا قرار نیست همانند دوران خوزه پکرمن (سرمربی سابق کلمبیا) رفتار کند. به عنوان مثال تعداد دستیاران کی روش کاهش می یابد و آنها باید عمدتا مربیان بومی باشند. با این حال کی روش تاکید کرده است که او شخصا بعضی از مربیان را با خودش به کلمبیا می آورد.»

پابلی اسپورت کلمبیا در ادامه گزارش خود آورده است: «کی روش با یک مربی بدنساز و یک دستیار فنی راهی کلمبیا می شود. با این حال او در آخرین مذاکراتش بر حضور یک فیزیوتراپ و یک مدیر پشتیبانی و لجستیک تاکید کرده است. این فرد احتمالا آنتونیو ولز است که مذاکره با رئیس فدراسیون کلمبیا را تایید کرده است. فیزیوتراپ مدنظر هم دیگو کیاچینو آرژانتینی است که ۴۵ سال دارد. فدراسیون نگاه بدی به انتخاب این فیزیوتراپ ندارد. فدراسیون کلمبیا اعتقاد دارد این درخواست ها غیرعادی نیست بخصوص اینکه خوزه پکرمن در زمان حضورش روی نیمکت کلمبیا هشت دستیار داشت ولی کی روش چهار نفر با خودش به کلمبیا می آورد. سایر مربیان توسط فدراسیون انتخاب خواهند شد که یکی از آنها آرتور ریس است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    34 29
    انصافا دلم براش تنگ میشه.فوتبال ایران مثل کل ایران ...
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
      1 0
      منم خیلی دلتنگ اقای کیروش بودم. ولی خب دیدم امام اومده دیگه دلتنگیم بر طرف شد.
  • ابراهیم کماندو NL ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    25 9
    به قول علی دایی مربی که در حد کلاس جهانی نباشه پشت فنسای رئال هم راهش نمیدن ، بعد جالبه الان همه کسایی که تیماشون با سیستم مدرن تیکی تاکا تو لیگ دسته دو هم 3-4 تا میخوردن شدن منتقد کیروش. میگن تیم ملی جلوی اسپانیا دفاع کرد فقط ، جواب مثل اب خوردنه اگه کیروش بازیکنای اسپانیا رو داشت و با تیم ما بازی میکرد تیم ملی مارو لوله میکرد ((:
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
      0 0
      ایران جلوی تیم دوم ژاپن باخت بدی داشت و جلوی تیم های قوی هم بیش از حد گذشته دفاع می کرد خبری از تعداد پاس بالا و بازی مالکانه حتی جلوی تیم های درجه دو مثل عراق هم نبود
  • Mohammad Reza US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    23 7
    لطفاً ملت ایران را از لحظات زندگی روزمره آقای کی روش بیخبر نگذارید، مثلاً چه ساعتی میخوابد و یا چه ساعتی غذا میخورد با کی میشیند با چه کسانی صحبت میکند چه ساعتهای به حمام و دستشوی میرود بلاخره از این جور چیزها دیگه...منتظریم
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    24 19
    واى بحال تيم كلم بيا
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    1 3
    درود بر کیرش عزیز. طلا همیشه طلا است در هر پنج قاره جهان
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    مغروری که قدرت در فوتبالش نبود . پرحرفیکه بابی احترامی چندفوتبالیست موثر را نابودکرد وچنان رفتارمیکردکه انگارجامهادردست اوهستند . امیدوارم بعنوان مربی هرگزبه ایران نیایی توچیزی شبیه به دولت بنفش بودی که هرچه گفت عکسش راانجام داد . وامیدوارم این سه سال رابتوانم بسرببرم اگرچه دولت هم شاداست .
  • US ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    اونجا کلمبیاست ناز کنه میکشنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس