image-20190602121214-1.jpeg

برای انتخاب میز از مبلمان اداری باید به نکاتی توجه کرد. از جمله زیبایی میز، کیفیت میز و همچنین فضا و اندازه میز، برای انتخاب میز ابتدا باید از نوع متریال میز اطلاع داشته باشید.

میز اداری از جمله لوازم ضروری برای تمامی ادارات و سازمان‌ها و نهادها و ارگان‌ها به شمار می‌رود. اما برخی از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می‌کنند و گاهی انتخاب میز برای آنها به سختی انجام می‌شود. به ویژه اگر شرکت از بخش‌های متعدد تشکیل شده باشد. تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه‌های متعدد طراحی و ساخت میزهای اداری، کار سفارش و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می‌باشد، در صورتیکه این کار کاملاً علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد. انتخاب صحیح میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آنها تأثیر مستقیم دارد.

انتخاب میز اداری مناسب

برای انتخاب میز از مبلمان اداری باید به نکاتی توجه کرد. از جمله زیبایی میز، کیفیت میز و همچنین فضا و اندازه میز، برای انتخاب میز ابتدا باید از نوع متریال میز اطلاع داشته باشید. اینکه چه نوع متریالی مدنظر شما است، مثلاً شیشه‌ای، استیل یا ام دی اف و سپس به نوع رنگ و طرحی که دارد دقت کنید و آن را در فضای اداره یا دفتر کار خود بررسی کنید.

فضای دفتر را به یاد آورید و بر اساس فضای دفتر، میز را انتخاب کنید. اندازه یک متر میز اداری کلی از فضای دفتر شما را می‌تواند پر کند پس اندازه و فضای مناسب میز بر اساس اتاق کار شما بسیار مهم است. همچنین نوع کاری که انجام می‌دهید بسیار مهم است. بر اساس نوع کار میز را انتخاب کنید.

اگر بر روی یک میز نیاز است وسایل سنگین قرار گیرد بهتر است از میزهای محکم‌تر استفاده کنید و اگر یک میز جنبه دکوری دارد و کار زیادی با آن ندارید می‌توانید از میزهای لوکس‌تر و سبکتر مثل میزهای شیشه‌ای استفاد کنید. همچنین شکل میز و رنگ میز هم بسیار مهم است که با توجه به سلیقه خود و همچنین در نظر گرفتن طراحی و چیدمان اتاق کار آن را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین اقدامات، اختصاص دادن بودجه کافی برای خرید میز است. ابتدا بهتر است به قیمت‌های میز توجه کنید و سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید اقدام به انتخاب و خرید میز مناسب کنید.

انواع میز اداری

فضاگویا با تلفیقی از استانداردهای خارجی و داخلی دست به طراحی و ساخت میز اداری مدرن انحصاری خود نموده است.

میزهای اداری در فضا گویا شامل دسته‌های مختلف می‌باشد که هر مجموعه با توجه به نیاز و کاربری که دارد بتواند بهترین و مناسب‌ترین میز اداری را انتخاب نماید:

  • میز مدیریتی
  • میز کارمندی
  • میز منشی
  • میز کار گروهی
  • میز کنفرانس
  • میز پذیرش
  • میز پذیرایی

فضا گویا در تمامی میزهای خود با رعایت اصول ارگونومی، عدم خستگی کارکنان در نشستن‌های طولانی مدت را تضمین می‌نماید و در نتیجه موجب افزایش کارایی پرسنل می‌شود.

شرکت فضا گویا مفتخر به طراحی, ساخت و توزیع انواع میز اداری با کاربردهای مختلف می‌باشد که این شرکت را همواره پیشرو در این صنعت در سطح کشور تبدیل ساخته است انواع میز اداری شرکت فضا گویا به شرح زیر می‌باشد

میز اداری مدیریتی

اتاق مدیریت اولین قسمت یک اداره یا شرکت است که نیاز به تجهیزات خاص خود را دارد, میزی که برای این قسمت در نظر گرفته می‌شود، باید ویژگی‌های متمایزی داشته باشد. زیرا اصولاً مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی‌دهند اما قطعاً ساعت‌های زیادی را پشت میز سپری می‌نمایند سایز میز و رنگ میز و راحتی آن باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد. برای این منظور شرکت فضاگویا در ساخت میز اداری خود از یراق آلات برتر استفاده نموده است و باعث تفاوت و زیبایی خاصی در میز مدیریتی شده است. فضا گویا برای محقق شدن نیاز مدیران، در میزهای مدیریتی خود به لحاظ ارتفاع و اندازه از جدیدترین استانداردها روز دنیااستفاده نموده است.

میز اداری کارمندی

میزهایی که برای اتاق کارکنان استفاده می‌شود، می‌بایست به صورت مجزا به همراه کشو و مکانی برای نگهداری اسناد مهم باشد. در این صورت از فضای اتاق استفاده بهینه می‌شود. همچنین باید میز کارمندی به گونه‌ای طراحی شود که سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ به راحتی بر روی آن قرار بگیرد. در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میزهای تکی نیست، بهترین کار استفاده از میز کار گروهی می‌باشد. شرکت فضا گویا با نوآوری‌هایی که در صنعت چوب و ام دی اف به وجود آورده است توانسته بهترین میزهای اداری را طراحی و به مرحله تولید برساند و با بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات موجبات رضایت و خشنودی کاربران و مشتریان را فراهم آورده است.

میز اداری کنفرانس

یکی از مهمترین قسمت‌های مبلمان اداری در هر شرکت و یا سازمان میز کنفرانس است که معمولاً در اتاق جلسات و کنفرانس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این میز کاربرد زیادی در هر اداره دارد باید در طراحی و انتخاب آن بسیار توجه کرد. این میزها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و متناسب با تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند ساخته می‌شوند. همانطور که می‌دانید این میزها فضای زیادی اشغال می‌کنند بنابراین حتماً باید اتاق‌های کنفرانس فضای کافی داشته باشند. در میز کنفرانس صندلی‌ها به گونه‌ای در اطراف میز قرار می‌گیرند که افراد مقابل یکدیگر باشند و بتوانند به راحتی در مورد موضوعات مختلف با یکدیگر مشورت کنند. ارگونومی میز کنفرانس نیز مانند سایر میزهای اداری اهمیت زیادی دارد زیرا افراد ممکن است مجبور باشند چند ساعت متوالی پشت این میز وقت بگذرانند. معمولاً برای ساخت این میزها از جدیدترین متدها و مواد اولیه استفاده می‌شود

انتخاب ابعاد، رنگ و طرح کاربردی مناسب میز اداری

میزهای اداری دارای ابعاد مختلفی هستند و شامل میزهای اداری کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشند که برای هر قسمت از اداره باید متناسب با ابعاد آن محل تهیه شوند. برای مثال میز مدیریت باید دارای ابعاد بزرگ باشد تا تمامی وسایل، فایل‌ها و پوشه‌ها درون کشو و کمدهای آن قرار گیرد و فضای کافی برای گذاشتن وسایل شخصی مانند کامپیوتر، آرم شرکت و کاتالوگ‌ها را داشته باشد. همچنین در تهیه میز اداری باید به ارتفاع آن نیز توجه کرد تا خیلی بلند یا کوتاه نباشد. همچنین توجه به رنگ میزهای اداری و انتخاب رنگ مناسب بسیار مهم می‌باشد زیرا فضا را به فضایی آرامش بخش تبدیل می‌کند و شدت خستگی افراد را کاهش می‌دهد. به طور کلی میزهایی با رنگ تیره از کلاس کاری بالاتری برخوردار هستند.

قیمت خرید میز اداری

برای تهیه میز اداری مناسب باید به دکوراسیون و فضای شرکت خود توجه داشته باشید و میز را متناسب با آن انتخاب کنید. همچنین باید توجه کنید که میز را برای چه کاری می‌خواهید استفاده کنید. مثلاً برای انجام کارهای کامپیوتری بهتر است میز مخصوص کارهای کامپیوتری را انتخاب کنید تا مطمئن باشید این میز فضای کافی برای قرار گرفتن کامپیوتر و دیگر وسایل جانبی آن را دارد. برای انجام کارهای دفتری باید میزی را خریداری کنید که فضای آن دارای بیشترین سطح باشد تا کاغذها و کتاب‌های خود را به صورت مرتب بر روی آن قرار دهید و برای انجام ترکیب کارهای دفتری و کامپیوتری باید میزی را خریداری کنید که اِل شکل باشد تا فضا برای تمام کارها فراهم باشد. برای تهیه میز اداری می‌توانید از متخصصان طراحی و دکوراسیون داخلی نیز کمک بگیرید تا شما را برای انتخاب بهترین میز یاری کنند

قیمت میزهای اداری وابسته به نوع و کیفیت میز و همچنین طراحی میز می‌باشد و این میزان قطعاً متفاوت خواهد بود. اما به طور تقریبی، میزهای اداری بین ۷۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان و بلکه هم بیشتر می‌باشد. هر چقدر بر میزان کیفیت میز افزوده شود، بودجه بیشتری را نیاز دارد.

در خرید میز اداری باید به رنگ, سایز و اندازه, طرح و زیبایی, استحکام و دوام میز اداری و قیمت میز اداری توجه داشته باشید شرکت فضاگویا همواره در ارائه میز اداری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دراین صعنت پیشتاز بوده و همواره در عرصه طراحی, ساخت, تولید و توزیع این محصول به رفاه حال هم میهنان گرامی می‌اندیشد.

انتخاب میز اداری مناسب

برای انتخاب میز اداری باید به نکاتی توجه کرد. از جمله زیبایی میز، کیفیت میز و همچنین فضا و اندازه میز، برای انتخاب میز ابتدا باید از نوع متریال میز اطلاع داشته باشید. اینکه چه نوع متریالی مدنظر شما است، مثلاً شیشه‌ای، استیل یا ام دی اف و سپس به نوع رنگ و طرحی که دارد دقت کنید و آن را در فضای اداره یا دفتر کار خود بررسی کنید.

فضای دفتر را به یاد آورید و بر اساس فضای دفتر، میز را انتخاب کنید. اندازه یک متر میز اداری کلی از فضای دفتر شما را می‌تواند پر کند پس اندازه و فضای مناسب میز بر اساس اتاق کار شما بسیار مهم است. همچنین نوع کاری که انجام می‌دهید بسیار مهم است. بر اساس نوع کار میز را انتخاب کنید.

اگر بر روی یک میز نیاز است وسایل سنگین قرار گیرد بهتر است از میزهای محکم‌تر استفاده کنید و اگر یک میز جنبه دکوری دارد و کار زیادی با آن ندارید می‌توانید از میزهای لوکس‌تر و سبکتر مثل میزهای شیشه‌ای استفاد کنید. همچنین شکل میز و رنگ میز هم بسیار مهم است که با توجه به سلیقه خود و همچنین در نظر گرفتن طراحی و چیدمان اتاق کار آن را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین اقدامات، اختصاص دادن بودجه کافی برای خرید میز است. ابتدا بهتر است به قیمت‌های میز توجه کنید و سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید اقدام به انتخاب و خرید میز مناسب کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس