حامد زمانی

نظامی که در برخورد با قانون‌شکنی ملاحظه‌ای از به زندان انداختن برادر مقام ارشد و فلان مقام نظامی ندارد، قطعا از برخورد با تخلف و قانون شکنی یک خواننده منسوب به جریان انقلابی هم ابایی نخواهد داشت.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- همه ماجرا از روز ۶ مرداد شروع شد که حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شروع به انتشار اخباری ضد و نقیض از دستگیری فردی به نام «حامد زمانی»، یکی از خوانندگان کشور در فرودگاه مهرآباد کردند. با گذشت ساعاتی از انتشار اخبار اولیه، یکی از مسوولان ناجا در توضیحاتی، جزییات ماجرا را برای رسانه‌ها شرح داد.

سردار حسن مهری، رییس پلیس فرودگاه‌های کشور، با اشاره به حواشی منتشر شده پیرامون دستگیری خواننده‌ای به نام حامد زمانی، گفت:

"ساعت ۷:۴۵ روز پنجشنبه سوم مردادماه، فردی به نام حامد زمانی به همراه فرد دیگری برای پرواز به مقصد کرمان، وارد فرودگاه مهرآباد شدند که ماموران گیت ورود پس از بازرسی کیف فرد همراه این خواننده متوجه وجود ادوات ممنوعه شده و آن را متوقف کردند. "

وی با بیان این که در این حین این خواننده به علت توجیه نبودن، ضمن حمایت بی‌مورد از فرد مجرم، در انجام وظایف پلیس نیز دخالت کرد، افزود:

"  این خواننده حتی اقدام به فیلمبرداری غیر قانونی از اقدامات پلیس فرودگاه کرد که ماموران پلیس که متوجه این موضوع شده و گوشی تلفن همراه وی را ضبط کردند. "

مهری گفت که این فرد با قرار التزام آزاد شد تا در دادگاه به اتهام او رسیدگی شود. رییس پلیس فرودگاه‌های کشور انجام هر گونه درگیری بین زمانی و پلیس را اکیدا تکذیب و اعلام کرد که کلیه شواهد و مدارک نزد پلیس وجود دارد. سردار مهری در انتها به درستی تاکید کرد:

"هر کس در هر مقامی که باشد اگر مرتکب تخلفی شود، پلیس موظف است که طبق قانون با وی برخورد کند و در این پرونده نیز همین رفتار انجام شد. "[۱]

اما روز دوشنبه(۷ مرداد)، یک تلویزیون اینترنتی موسوم به «تی وی پلاس»، که عمدتا به پوشش اخبار زرد درباره سلبریتی‌ها و مصاحبه‌های داغ و جنجالی عوام‌پسند با چهره‌های هنری می‌پردازد، فیلمی از مصاحبه خود با «حامد زمانی» منتشر کرد که به نوعی مظلوم‌سازی و مظلوم‌نمایی از این فرد در مقابل اقدامات قانونی نیروی انتظامی بود.

این فرد با چهره و هیاتی جدید، با موهای بلند و از پشت بافته، با ظاهری شبیه جوانان نورس عاشق موسیقی هیپ هاپ و رپ، که هیچ سنخیتی با تصویری که از او به عنوان یک خواننده «انقلابی» در اذهان است، نداشت، در روایتی یک‌طرفه و سوزناک، ماجرای فرودگاه را چنان جلوه داد که گویی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، عامدانه و با یک برنامه‌ریزی قبلی قصد پرونده‌سازی و تخریب او را داشته و در زمان بازداشت، او را به خاطر کارهای «انقلابی» که اجرا کرده، به سخره گرفته است.

البته بغض و گریه و واکنش‌های احساسی، و البته تحریک و هدایت مجری برنامه (که ذوق و شوق این سوژه‌سازی داغ علیه نیروی انتظامی در چهره و تک تک کلماتش هویدا بود)، مصاحبه را به سمت و سویی برد که تصویری «ظالم» و «مظلوم‌کش» از نیروی انتظامی خدوم و زحمتکش جمهوری اسلامی در ذهن مخاطب نقش ببندد.

تلویزیون اینترنتی «تی وی پلاس»، که چند سالی است به شدت در فضای فرهنگی-هنری کشور فعال شده و با سرخط و سرفصل کاری به شدت مشکوک و قابل تامل، سلبریتی‌پروری و تبلیغ زیست سلبریتی‌وار و تغییر نظام ارزشی مخاطبان را به پیش می برد و قصد دارد بدیل شبکه‌های «پاپاراتزی» حاضر در هالیوود باشد که بازوی رسانه‌ای کمپانی‌های فیلمسازی هالیوودی برای القاء و تبلیغ «سلبریتی» های عرصه موسیقی و سینما و رقص و فشن به عنوان الگوی زندگی هستند، یک روز بعد از انتشار خبر و ویدیوهایی از بازداشت حامد زمانی، با ایجاد دوقطبی بین یک خواننده مشهور به «ارزشی» و «انقلابی» بودن با نیروی انتظامی، به سراغ او رفته تا در هیات و ظاهری جدید، و با ارایه روایتی اشک‌انگیز و بغض‌آلود از ماجرای بازداشت این خواننده، علاوه بر جذب مخاطب، حامد زمانی را نیز در همان مسیر طراحی شده خود، به پیش ببرد.

برنامه‌های زرد به سبک تی وی پلاس و الگوسازی از سلبریتی‌ها

حامد زمانی در این کلیپ مدعی شده که پلیس برخورد بسیار زشت و تحقیرآمیزی با او کرده و علاوه بر ضرب و شتم و استفاده از شوکر (که از سوی منابع مطلع و ناجا تکذیب شده است)، او را به واسطه خواندن آثار ارزشی، تحقیر و تمسخر کرده است.

این خواننده با افتخار بارها تاکید می‌کند که از نیروهای انتظامی فرودگاه حین انجام وظایف قانونی خود، تصویربرداری کرده و آن را بصورت زنده در اینستاگرام خود به نمایش درمی‌آورده که نیروهای پلیس تلاش کردند این اقدام خلاف قانون وی را متوقف کنند  (که منجر به درگیری میان وی با ماموران شده است). نباید فراموش کنیم که یکی از توصیه‌های عناصر ضدانقلاب برای شکستن اقتدار پلیس و ایجاد جو روانی علیه نیروهای حافظ امنیت کشور، همین شعار "دوربین سلاح ماست" بوده است و متاسفانه این خواننده منتسب به جریان انقلابی در همین دام افتاده و دوربین و صفحه اینستاگرامش را چون سلاحی، در برابر ماموران گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از خواننده حزب‌اللهی تا کارمند دولت آمریکا

در زمانه‌ای که «اقتدارشکنی» و «مشروعیت‌زدایی» از نهادهای حافظ امنیت و ثبات و آرامش مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران، یکی از سرفصل‌های اصلی عملیات رسانه‌ای-تبلیغاتی نظام سلطه است، و عوامل رسانه‌ای سرویس‌های اطلاعاتی غرب از قبیل مصی علی‌نژاد قمی کلایی، با پول سرویس‌ اطلاعاتی سعودی و هدایت و راهبری سرویس‌های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی، مساله ایجاد تقابل و «دوقطبی» اجتماعی را با نقشه‌های طراحی شده در اتاق فکر سرویس‌ها هدف گرفته اند، متاسفانه یک رسانه اینترنتی (که حمایت‌هایی هم از درون ساختارهای رسمی دارد و در همین مصاحبه، حامد زمانی به رسانه ملی هم بابت پوشش خبر بازداشت خود حمله کرد)، با سوء استفاده از رویدادی بسیار طبیعی (انجام کاری خلاف قانون و برخورد پلیس) و تحریک و هدایت یک خواننده معروف منسوب به نیروهای انقلابی، در آتش این «اقتدارشکنی» از پلیس و تشویق به تمرد از قانون و «قهرمان‌سازی» از قانون‌شکن می‌دمد.

در این صحنه اما حمله به اقتدار و انجام وظایف قانونی ناجا، نا از سوی ضدانقلاب یا جریان‌های اصلاح‌طلب و اپوزیسیون، بلکه از سوی یک فرد منتسب به جریان انقلابی و ارزشی، طراحی شده است تا نوعی اشتراک جناح‌های مختلف در اقتدارشکنی و تضعیف نیروی انتظامی را به تصویر بکشد.

یک هدف نهان این «شوی» تی وی پلاس برای تحریک زمانی به «هیولاسازی» از نیروی انتظامی، می تواند بردن همان «دوقطبی» و تقابل با نهادهای حافظ نظم و امنیت به داخل جریان انقلابی و ارزشی، از طریق مظلوم نشان دادن «خواننده انقلابی» و ظالم نمایاندن نهاد قانونی باشد، با این قصد که مشروعیت پلیس را حتی در ذهن و دل دست‌کم بخشی از نیروهای انقلابی کشور (به واسطه همدلی و سمپاتی با حامد زمانی) مشوّش و مخدوش کنند.

محمدرضا حسینیان، مدیر تی وی پلاس

نکته این‌جاست که نظامی که امروز همه شاهدند در برخورد با فساد و قانون‌شکنی نه با برادر رییس جمهور تعارف دارد و نه با داماد وزیر، هم مقام بالارتبه نظامی را محاکمه می کند (پرونده بنیاد تعاون سپاه) و هم مقام اطلاعاتی پیشین (پرونده بابک زنجانی)، هم ویلای غیرقانونی دختر وزیر را تخریب می‌کند و هم حکم تخلیه ویلای امانتی نزد عالی‌رتبه‌ترین مقام نظامی پیشین را اجرا و هم برای فردی با سوابق محمدعلی نجفی حکم قصاص صادر می‌کند و... هیچ ابا و ملاحظه‌ای در برخورد با تخلف و اعمال خلاف قانون یک خواننده مشهور به «انقلابی» بودن ندارد و هیچ کس، از جمله حامد زمانی نباید نزد خود گمان ببرد که به واسطه اجرای چند اثر در بزرگداشت ارزش‌های انقلابی و اعتقادی، حق ویژه‌ای برای تخلف و مصونیت خاصی برای دور زدن قانون دارد و قطعا ادامه‌ی «معرکه‌گردانی» از سنخ مصاحبه با «تی وی پلاس»، نه کمکی به بازسازی وجهه او نزد جریان انقلابی می کند (که عهد اخوت بلاشرط با کسی نبسته است) و نه از بار «گناهان» او نزد جریان‌ها و گروه‌های مقابل انقلاب، بابت اجرای همان آثار ارزشی و انقلابی، کم می کند و آن‌ها بابت همان آثار این‌قدر از او کینه دارند که هیچ‌گاه او را به بازی خود راه نخواهند داد و بعد از تمام شدن سوت‌ و کف‌هایشان برای تقابل‌جویی امروز حامد زمانی و تمام شدن تاریخ مصرف تبلیغاتی، چون کالایی استفاده شده او را به کناری خواهند نهاد.

حقیقت آن است که حامد زمانی یک «خواننده» و «آهنگساز» است که به قول خود (در همین مصاحبه) آهنگ‌های مختلفی خوانده که چندتایی از آن‌ها با مضامین اعتقادی و ارزش بوده است. بدیهی است که عقلا و منطقا از یک خواننده (یا هر هنرمند یا چهره مشهور هنری دیگری) انتظار نیست که عینا «عالم عامل» و الگوی اخلاقی و ملکه تقوا باشد، حتی اگر شهرت او به واسطه آثار اعتقادی و ارزشی باشد.  مساله در این‌جا، مساله اصلی این انتظار و توقع بیجا از سوی حامد زمانی است که به واسطه شهرت خود و حتی حمایتی که نهادهای انقلابی به طور طبیعی از تولید برخی آثار او کردند (چون وظیفه ذاتی نهادهای فرهنگی انقلابی حمایت از استعدادهای هنری در زمینه خلق آثار ارزشی است)، مصونیت و امتیاز ویژه‌ای در مواجهه با عوامل اجرای قانون داشته باشد.

از آن‌جا که این فرد، با کوچک‌ترین تلنگری که به واسطه ماجرای فرودگاه برای او ایجاد شد، در «شوی» تی وی پلاس در قالب یک چهره «مخالف‌خوان» ظاهر شده و حتی سعی کرده تصویر خود را به عنوان خواننده «انقلابی» زیر سوال ببرد و صدا و سیما و نهادهای فرهنگی انقلابی را تلویحا به «سانسور» خود و ارایه تصویر «یک بعدی» از خود متهم کند (که عادت همه کسانی است که به واسطه ضعف در مبانی پایه‌ای کار خود، با کوچک ترین تلنگر و کوچکترین جو روشنفکرنمایی، عملا تمام گذشته خود را زیر سوال می برند).

ذکر این نکته خالی از لطف نیست: یا حامد زمانی کارهای ارزشی خود را از روی «اعتقاد» و «ایمان درونی» خوانده است، که از این بابت تنها به اعتقاد خود ادای دین کرده و منتی بر سر هیچ‌کس ندارد. یا به واسطه منافع و محسّناتی این کارها را خوانده است، که باز هم این حالت، او را در خیل هزاران و ده‌ها هزار جوان دیگر علاقمند به موسیقی قرار می دهد که می خوانند و آهنگ می‌سازند و به صورت سفارشی آثاری را اجرا می‌کنند و از قضا باید قدردان رسانه ملی و نهادهای فرهنگی جمهوری اسلامی باشد که به او امکان دیده شدن در بین خیل بزرگ علاقه‌مندان به فعالیت موسیقایی داده است و شانس و فرصتی چون او نداشته‌اند.

در هر دو صورت، باب هر گونه طلبکاری و زیاده‌خواهی حامد زمانی بسته است و ادامه پافشاری بر اشتباه و خطای صورت گرفته و تلاش برای «مظلوم‌نمایی» و «مخالف‌خوانی»، جز زایل شدن همان تصویر خوب و خوشایندی که از آثار خاطره‌انگیز او با محتوای ارزشی در ذهن جوانان انقلابی باقی مانده، عایدی دیگری نخواهد داشت و باید تا انتها در محاکم قضایی پاسخگوی رفتار خلاف قانون خود و دوستانش در مواجهه با نیروی انتظامی باشد.

 

[۱] https://www.isna.ir/news/۹۸۰۵۰۶۰۳۰۰۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 253
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 124
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    دیگه ازش بدم میاد
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      چرا؟ شاید انتقادش بجا باشه. صرف اینکه به نظام یه کشور وفاداری دلیل نمیشه به مسائل منفیش انتقاد نکنی، اگه فقط خوبی ها رو دید و از نقصاش گذشت کشور هیچوقت پیشرفت نخواهد کرد ایشون برای این مملکت کارهای بزرگی انجام داده و دشمن ایران عصبانی کرده حالا از یه موضوع انتقاد داره باید مسأله رو اروم حل و فصل کرد، الان اونور اب نشین ها ازین مسأله خوشحالن و منتظرن نظام و طرفدارای زمانی بهش پشت کنن.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      یکی باید به جرم تشویش اذهان عمومی به تی وی پلاس افسار بزنه که هرچی سلبریدی دوزاری و بی سواده رو گنده کرده
    • IT ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      61 47
      یک زمانی اجمدی نژاد هم برای گسب رای دو تا بی ججاب گفت دو تا تا رمو مهم نیست. نتیجه اش شد رسیدن به وضعیت فعلی که کار به تن نمایی علنی کشیده است. حالا هم این آقای زمانی به اصطلاح ارزشی پایش را گپذاشته جای پای مخملباف. چرا؟ برای کسب دو تا مرید و به خیال فروش بیشتر. مخلمباف هم روز اول چه فیلمهای انقلای که نساخت! حالا برو ببین در حال اسیت.
    • حمیدی IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      76 21
      کلا خواننده و بازی گر حماعت دنبال شهرت هستند به هر نحوی شده میخواهند مشهور بشن این خیلی خیلی بده
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      74 16
      باید اذعان کرد در بدنه پلیس هستند افرادی که چندان با انقلاب و نیروهای انقلابی میانه ای ندارن و در برخورد با امثال حامد زمانی بخوان این افراد اذیت کنند. مطمئن باشید اگر یکی مثل مهناز افشار بود قضیه هر چی که بود خیلی سریع جمع میشد و ازش عذرخواهی هم می کردند
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      60 13
      چرا بدت میاد به احتمال زیاد داره راست میگه نیرو انتظامی هم باید فیلمارو پخش کنه اگ کارکنانش خطایی نکردن
    • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      27 84
      آخه صدا هم نداره بش می گید خواننده!!
    • امیر کبیر IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      57 32
      باید یاد بگیریم با گذاشتن کمی زیش و به کار بستن چند کلمه ارزشی و انقلابی تعهد آن شخص به نظام و اسلام تلقی نمی شود ...حکایت : ما درون را بنگریم و قال را ...
    • تأمل IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      62 4
      من هم طرفدار اقتدار پلیسم و هم تعصبب روی حامد زمانی ندارم و تریپ ومصاحبه اش رو هم نمی پسندم اما اینکه پلیس اونجا بدرفتاری داشته یا زمانی دروغ بافته است یه کم برای قضاوت زوده و نه ما و مشرق و حتی سردار مهری(مگر اینکه مدار بسته چیزی گرفته باشد) هم اونجا نبوده ایم، اگه زد و خوردی نبوده هم خوبه فیلم مدار بسته ها رو بیرون بدهند
    • دیده بان IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      24 33
      به خدا قصد تخریب ندارم اما من از اول از این حامد زمانی خوشم نمی اومد. یه حس شهرت طلبی در وجودش می دیدم. و اینکه اعتقادی به چیزهایی که می خونه نداره. و مطمئن بودم یه روزی یه جایی خراب می کنه کار را. تا اینجاش مهم نیست چون نظر شخصی بنده است و شاید خیلی وقت ها درست از آب دربیاد و خیلی وقت ها هم اشتباه. مهم نکته ایست که می خوام بگم. دیگه فکر کنم وقتش رسیده که مردم ما یاد بگیرن هیچ کسی را گنده نکن. چه الکی و چه با مدرک و سند.
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      28 19
      واقعا جای تاسفه ادمی که با امکانات نظام بزرگ میشه گنده میشه وبعد یهویی تو پازل دشمن خودشو نشون میده دست به تضعیف پلیس مظلوم این کشور میزنه که از جهات مختلف با سناریوی طراحی شده در حال تضعیف اون هستند. حیف اون احساسات پاکی که اقشار ارزشمدار از خانواده شهدا تادیگر اقشار امت حزب الله پای اهنگ های تو خرج کردن...
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      27 8
      خدا نجاتش بده انشاءالله . دنیای خوانندگی و امثالهم خیلی فضای مسمومی داره و اگر پایه خانوادگی و اعتقادی عمیق و قوی نداشته باشی به قعر لجنزار دنیا فرو میری
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 26
      این حامد زمانیم دیگه داره شورشو در میاره...بس کن بابا
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      23 19
      حضور حامد زمانی در یک برنامه مورد دارد اونم با چهره و ظاهر نامناسب با اثار قبلی او و همچنین قرار دادن فیلم در اینستاگرام از پلیس که جرم هست همه نشون دهنده اقدامات نامناسب ایشون هست.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      31 6
      06:26 اولا بی حجابی از زمان خاتمی شروع شد نه احمدی نژاد در ضمن قیاس خوبی نبود ایشون به رفتار دو تا مامور انتقاد داره نه کل نیروی انتظامی. عجیبه که اینقدر این موضوع دارید بزرگ میکنید.
    • عبدالله IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      58 16
      شما که این پیام رو میدی 100درصد از طرف ضد انقلابیها هستی و می خواهی حامد عزیز مارو به سمت خودت بکشی!!! حامد جان برادر بزرگوارم ، ما همگی سرباز ولایت هستیم وممکنه هر لحظه توی تور شیطان صفتها بیافتیم ، خیلی وقتها بخاطر ولایت باید استخوان در گلو بمانیم ولی کاری نکنیم دشمن شاد شویم زمان حضرت امیرالمومنین ، یک مردی بخاطر مسایلی لازم شد حضرت به ایشون حد جاری کنه ، به محض اینکه شلاق ها تموم شد ، در اوج درد کسی از هواداران معاویه بهش گفت ببین با علی بودن چه مکافاتی داره! بیا سمت معاویه! در جوابش مرد گفت علی هر حدی بر من جاری کنه بازم مولایم و سرورم و امامم و مقتدایم امیرالمومنین هست و با این کارش یک تو دهنی محکم به دشمنان زد . واقعا هم مردانگی میخواد این حرکت ، پس ما رو اگه 100 بار بمیرانند باز از خیمه ولایت بیرون نخواهیم رفت. خدا پشت و پناهت حامد جان
    • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      38 3
      متاسفانه تعدادی از نیروهایی انتظامی هیچ نشانه ای از انقلاب و ارزشهای انقلابی ندارند و درکی در این زمینه ندارند همین دیروز به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مورد اتهام و تهاجم چند نفر قرار گرفتم و با پلیس تماس گرفتم ، متاسفانه پلیس توجهی نکرد ، و بعد از 5 بار تماس و 45 دقیقه ماندن در زیر آفتاب داغ آقایون نیروی انتظامی با آرامش تشریف آوردند و با کمال تعجب حق رو به اونا دادند و منم مورد مسخره و توهین قرار گرفتم. این وضع جامعه ما ، انتقاد هم کنی شدی ضد انقلاب کنار حرم حضرت معصومه بودم و اگر تا کلانتری پیاده رفته بودم یک ربع میرسیدم اما اونا بعداز 45 دقیقه اومدند از من طلبکار هم بودند ، آخرش هم به این نتیجه رسیدم که کاش بهشون زنگ نزده بودم
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      26 7
      همچین بعضیا میگن ظاهرش نامناسبه انگار سیکس پکشو داده بیرون کجای اسلام گفته مو بلند کردن و از پشت بستنش مشکل داره زمان قدیم امامای ما موهاشون بلند بود اینطور که تو فیلما نشون میدن.
    • شهروز IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      18 0
      خیلی نامردید اصلا نرفتید درست حسابی فیلم مصاحبه اش رو ببینید و فقط متن رو خواستید بنویسید تموم شه بره
    • Sayea marg IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      اینا همش چرت و پرته سند و مدرک هر وقت اومد جلوت بعدش نظرت روعوض کن فضای مجازی دنیای توهمه! تازه توهم نصفش حقیقت داره ولی بعضی از مطالب فضایی نصفشم حقیقت نداره
    • امیر منصوری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      0 0
      ما همیشه یاد گرفتیم زود قضاوت کنیم، اصلا چرا باید ما دیگران رو بدون کمترین آگاهی و خبر های تک جانبه قضاوت کنیم؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    45 65
    برخورد پلیس و رسانه ها با حامد زمانی نباید مثل برخورد با معصومه علی نژاد اگه پلیس روزی دستگیرش کنه باشه این خودی هست اون ناخودی. این قیاس درست نیست.
    • IT ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      25 14
      عزیزم می دانی مخملباف یک روز یک این کشور تجسم هنرمند انقلابی بود؟ زمانی حتی انگشت کوچک او هم نیست. برو ببین حالا کمار مخلمباف به کجا کشیده است. ما با احدی عقد اخوت نداریم.
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      24 11
      برخورد پلیس باید با همه یکی باشه چه حامد زمانی چه من نوعی، چون چند تا کار ارزشی خونده حق داره هر غلطی دلش خواست بکنه، یاد حرف زن نماینده مجلس افتادم، که باباش حقوق نجومی گرفته بود، میگفت ما حقمون رو از سفره انقلاب برداشتیم
    • رضا زکریایی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      1 0
      برخورد پلیس با حامد زمانی غلط در غلط بوده.
    • ن.خ IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      اسلام همیشه از تند روی ضربه خورده حالا اگر یه جوونی که مدتها به نفع کشور و انقلاب کار کرده یه خطایی کرد باید بیاریش همسنگ علینژاد و بهش لقب کارگزار آمریکا بدی؟! فقط و فقط به خاطر اینکه از پلیس دفاع کنی؟ این انصافه؟
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    برخوردهای نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست
    • علی راشدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      برو یه نگاهی به رفتار پلیسهای آمریکا و فرانسه بنداز وحشی گری رو اونجا خواهی یافت.وحشی گری میخوای میتونی تو اسرائیل و عربستان هم پیدا کنی.پلیس ایران یکی از بهترین و مظلومترین پلیسهای جهانه.
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      63 22
      با ... مثل شما باید اینطوری رفتار کرد تا جامعه امن بماند
    • محسن۱۲۱ IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      75 19
      ممکن است کارکنان زحمت ناجا در برخی موارد کنترل خود رو از دست بدهند و موجب رنجش کسی بشوند که البته شما نمی توانید و اجازه ندارید کارکرد پرسنل خدوم نیروی انتظامی را زیر سوال ببرید.
    • بماند IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      3 1
      و ما ادراک نیروی انتظامی...
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 1
      اگر پلیس اعلام کنه شخصی که همراهش بوده و اون ادوات ممنوعه چی بوده اونوقت نه رفتار پلیس ونه علت رفتار حامد زمانی بر کسی پوشیده نخواهد بود
    • علی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      15 0
      چرا لباس پلیس را به دوربین مجهز نمیکند
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      10 5
      ما میگیم اینجا رفتارشون خوب نیس شما میگی برو کشورای دیگه رو ببین مگه من دارم فرانسه زندگی میکنم ما در ایران زندگی میکنم و رفتار پلیس اینجا برامون مهمه.
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    22 63
    دمش گرم
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    58 64
    منتظر پیوستن حامد زمانی به اوپوزیسیون هستیم....خخخخخخخخخ
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      34 22
      خوابش رو ببینید .
    • دهه هشتادی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      25 15
      محاله داداش
    • IT ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 9
      مخلمباف منتظر ما است بیا تا برویم!
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      11 3
      چقد بعضیا به مخملباف و زبیر گیر دادن بابا ول کنید این یکی دیگست اون یکی دیگست، باشه داداش شما خوب زمانی بد
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    72 19
    آفرین جریان حزب اللهی یک معصومیتی داره که در این جور مواقع زود اسیر ظاهرسازی افراد میشه و همه چیزش را به پاشون میریزه. نباید نوری زادهای دوم و سوم تولید کرد. به قول مقاله نویس اگر بر مبنای اعتقاد کار کرده که منتی نداره بر کسی و اگر ظاهرسازی میکرده برای خوردن هم توبره و هم اخور که الان باید پاسخگو باشه.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      29 25
      چرااینقدرتندبرخورد می کنین حالا خطایی انجام داده بگذرید واقعا چندتاخواننده مثل زمانی پیدامی کنیدکه اینقدر برای ارزش های انقلاب وشهدا سرود خوانده
    • IT ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      12 9
      این ماجرا یک خطای ساده اصلا نیست و بخشی از جریان بزرگ لاییکها برای امن سازی جامعه برای عوامل فساد است. خیال نکنید اگر کسی توبه نصوح ساخت دیگر فیلم سفر به قندهار نمی سازد.
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 2
      همه خطا می کنند درست. اما مهم اینه که متوجه این خطا شوند و در جهت درست حرکت کنن که فعلا چنین نکرده
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      15 6
      کار ارزشی کرده پولش رو هم چند برابر گرفته، مگه مجانی کار کرده که منت میزاره، اعتقادی کار نکرده، که اگه کرده بود، که اینطوری توی یه مصاحبه همه چیز رو زیر سوال نمی برد
    • یاقوت IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 45
      عزیزم ببینید وقتی کسی قلبلا" به جریانی اعتقاد نداشته باشه با هر بادی که بوزه اونم می لرزه. ولی اونایی که خودشونو روی مین ها انداختندو یا روی سیم خوار دار میافتادند تا دیگران به سلامت عبور کنند ودشمنان دین وکشور وملت رو نابود کنند اونا به نظام اعتقاد قلبی داشتند، پولکی کار نمی کردند. خدایی کار می کردند. حالا این جناب هم یه چند تایی نماهنگ خونده پولشو هم گرفته ولی عاشق ودلباخته نیست شما هی بگو؟؟!!!!
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 3
      درسته حالا به فرض که خطایی هم مرتکب شده باشد که مانمیدانیم ازحسن سابقه اش نباید گذشت.
    • IT ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 4
      ملاک حال فعلی افراد است و سوابق حتی برای زبیر هم ارزشی ندارد.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    42 5
    این خواننده با افتخار بارها تاکید می‌کند که از نیروهای انتظامی فرودگاه حین انجام وظایف قانونی خود، تصویربرداری کرده و آن را بصورت زنده در اینستاگرام خود به نمایش درمی‌آورده
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    29 10
    البته بغض و گریه و واکنش‌های احساسی، و البته تحریک و هدایت مجری برنامه (که ذوق و شوق این سوژه‌سازی داغ علیه نیروی انتظامی در چهره و تک تک کلماتش هویدا بود)، مصاحبه را به سمت و سویی برد که تصویری «ظالم» و «مظلوم‌کش» از نیروی انتظامی خدوم و زحمتکش جمهوری اسلامی در ذهن مخاطب نقش ببندد.
    • یاقوت IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      8 0
      این آقای حسینی که قبلا" خیلی تودل مردم جا گرفته بود؟ من خودم شخصا ایشون رو انسان وارسته ای می دونستم وخیلی وقته که اصلا توی هیچ برنامه ای ندیمش. قبلا" هم تو برنامه ای با پلیس راهور همکاری میکرد. متاسفم که می فهمم برای خاطر دشمنان این آب وخاک داره تنور رو می دمه .پس به کی میشه اعتماد کرد؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    35 8
    تلویزیون اینترنتی «تی وی پلاس»، که چند سالی است به شدت در فضای فرهنگی-هنری کشور فعال شده و با سرخط و سرفصل کاری به شدت مشکوک و قابل تامل، سلبریتی‌پروری و تبلیغ زیست سلبریتی‌وار و تغییر نظام ارزشی مخاطبان را به پیش می برد
  • رضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    52 8
    آیا گمان کردید همین که گفتید ایمان آوردیم تمام شد و امتحان نمی شوید؟
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    31 22
    من از اول به اطرافیان هم گفتم چیزی از اخلاص در ایشان نمی‌بینم...به‌ویژه آن‌که شنیده‌بودم زندگی اشرافی دارد. بعضی به نام ارزش‌ها فقط کاسبی می‌کنند.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      13 4
      چراتهمت میزنی خدا ازت نگذره این بنده ی خدا خودش زندگی اجاره نشینی داره
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    39 26
    من نمیدونم واقعا چه اتفاقی افتاده و قضاوتی هم نمیکنم ولی حامد زمانی به کل از چشمم افتاد
    • ابراهيم IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      13 7
      اره راست ميگي. ديشب بعد از خوندن اين مطلب يكي دو تا از آهنگ هاش رو كه خيلي دوست داشتم دوباره از موبايلم گوش كردم. با اينكه زيبا ميخوند ولي ديگه حس قبلي رو نداشتم.
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    39 16
    احتمالا اینم دنبال اقامت اونور میگرده قراره خوشمزگی کنه
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      22 17
      تهمت نزن
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    13 35
    فقط تتلو
  • ناشناس IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    39 13
    سلام هدف تضعیف هرچه بیشتر نیروی انتظامی که از مظاهر حاکمیت می باشد است دیگر روزی را شاهد خواهیم بود که پلیس که دیگر اقتدار وتوان مقابله با متخلفان سارقان و.... را نخواهد داشت وان وقت حامد زمانی و امثال وی روسیاه خواهند شد ولی شاید خیلی دیر شده باشد....
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      12 2
      راس میگه از این به بعد پلیس اگه هر اشتباهی کرد در مقابلش سکوت مطلق کنید تا تبدیل بشه به قدرت مطلق تا یه وقت خدایی نکرده تضعیف نشه بتونه دزد و قاتلارو بگیره.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    25 15
    از اولش از این یارو خوشم نمیومد . هنر هم نداره همش پلی بک اجرا میکنه
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    12 16
    حرفاش تو تی وی پلاس کاملا احساسی بود صداش کمی میلزرید. رییس پلیس گفت نه شوکری نه ضرب و شتم ایشون راست نمیگه. معلوم نیست دوستش وافور داشته نباید دخالت میکرد و فحاشی به مامورا
  • خوب IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    42 8
    احترام به پلیس و قانون خط قرمز هر انسان متمدن و با فرهنگ هست و همه در مقابل قانون مساویند.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    33 5
    تی وی پلاس بالیوود و حالی ووود ایران است.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    29 1
    هركسي كو دورماند از اصل خويش باز جويد روزگار وصل خويش
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    27 9
    دم پلیس گرم
  • علی SA ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    49 14
    بنا بر همان فرمول که نظام با کسی تعارف ندارد، نباید نیروی انتظامی را هم یکسره منزه دانست و خطاها و بد رفتاری ها و فساد های موجود در آن را نادیده گرفت، تا به سمت صلاح برود.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    58 16
    منظورش از اون مدل موی مسخره سامورایی چیه؟!
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      17 49
      دوس داره بلند کنه موهاشو باید به شما جواب پس بده؟
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      3 10
      باید به ما جواب پس بده ما دلواپس مردمیم حتی مسائل ریز زندگی خصوصیشون
  • سلیم IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    22 18
    حالا یه درصد هم احتمال بزارین واسه اینکه این بنده خدا راستشو میگه
    • علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      25 18
      اره اون قیافش چی میگه انسان تزویر کار متظاهر
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 5
      فرض بر این بزاریم در برخورد پلیس راست بگه، اصن ایشون چرا با افرادی نشست و برخواست میکنه، که مواد جابه جا میکنن
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 3
      قیافه دلیل بر خبث باطن نیست.دلش خواسته اون مدلی باشه .
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 3
      سیب به ظاهر سالم شاید در واقع کرمو باشد و شاید هم سالم باشد. اما سیبی که از ظاهرش هم کرم بیرون زده دیگر قطعا کرمو است.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      9 1
      اقای علی که از ظاهر به باطن ادما پی میبری منم از کلماتی که بکار بردی میتونم به باطن پاکت پی ببرم.
  • علی IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    32 8
    هرکس قانون شکنی کردبایدپلیس مقتدارنه بدون توجه به جوسازی بااوبرخورد کنه این سلبریتیهاروبدحوری پرروکردن وقتی امام خمینی میگویدماهمه تسلیم قانونینم این هاچکاره اندقلدری میکنن حامدهم بهتره خودشوبیش ازاین بی ابرونکنه
  • بازنشسته ناجا IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    24 12
    از همون اول ازش خوشم نیومد معلوم بود که همه ش ریا بود واسه مطرع شدن
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    40 8
    چندسال پیش چندتا اخوند از همین زمانی تعریف می کردن یادتون رفته انقد سریع به این جماعت اعتماد نکنید پول به جای اینکه تو جیب سلبریتی ها بریزید که نود درصد خیانت میکننن تو جیب مهندسین دانشمندان بریزید ضرر نمی کنید
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    23 11
    حامد زمانی دیگه سوختی. من هم دیگه ازش بدم میاد
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      13 1
      تو مشخصه هیچوقت ازش خوشت نمیومد دنبال بهونه میگشتی.
  • خورزوخان IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    13 3
    یاد فیلم مارمولک افتادم
  • علی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    25 3
    کلا این حسینیان مشکوک یه مدت که مجله زندگی ایده آل رو داشت دائم خودش رو میچسباند به سرمایه دارا حالا هم معلوم نیست به کجا وصل شده که برای خودش شبکه زده
  • آریامهر IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    17 8
    همیشه ته دلم می گفت این پسره اونی نیستش که نشون میده والان بهم ثابت شد...
  • NL ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    22 5
    خیلی از این افرادی که تظاهر به انقلابی بودن میکنن در واقع چون متوجه شده اند یک سفره ای پهن شده صرفا اومدن سر سفره تا بی نصیب نمونن ، به عبارتی ما جماعت نون به نرخ روز خور کم نداریم! تقی به توقی هم بخوره خیلی سریع رنگ عوض میکنن.....به همین سادگی!
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    22 7
    چرا الان فقط دارن به پلیس گیر میدن چه دستهایی درکار هست.چرا هنرمندان ما نفهم و بی غیرت شدن.چرا در این اوضاع بد اقتصادی مردم آنها دنبال چه چیزی هستند.خدایا خودت به وطنم ایران رحم کن!!!!
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    17 12
    این از اول اعتقاد درست و حسابی نداشتی برای کاسبی خودش را انقلابی جا زده بود من این آقا را از قبل شهرتش می‌شناختم
  • طاهره IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    13 12
    ازش بدم اومد
  • ب IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    25 16
    سلام پلیس حافظ امنیت وآرامش مردم است ببینیدپلیس درفرانسه دموکراسی چه می کندوپاسخگوی هیچ کس نیست .بترسیم ازروزی که پلیس تضعیف شود.
    • ... IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      7 8
      پلیس فرانسه ادعای مسلمانی ندارد . کجایی تو
  • کیا IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    13 4
    روایتی از امام علی (ع) داریم مبنی بر اینکه اساس اسلام بر دانش و ادب است وقتی که 95درصد افراد دانش و ادب جایگاه خود و شان شخصیتی خود را ندارند با یک تلنگر قافیه را می بازند مولوی گفته چشم بازو گوش بازو این عما حیرتم از چشم بندی خدا .......
  • علی اکبر IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    29 10
    از چشم افتادی آقای سامورایی . شدی گزینه روی میز دشمنا . حمایت کور کورانه اخرش میشه این . حتی اگه تمام اشتباهاتی که گفتی رو نیروی انتظامی انجام داده باشه باز هم تو باید خویشتندار می بودی.آقای گزینه های روی میز
    • ابراهيم IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      3 0
      :( متأسفم
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 1
      جوان ممکنه اشتباه بکنه .دیگران قاتل را از پای دار نجات می‌دهند.شاید یکبار برای همیشه اشتباه کرده .آدم که نکشته ...
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      4 2
      احسنت،اگر ادعای انقلابی گری داری باید به ابزارش هم پایبند باشی خویشتنداری یکیشه البته ممکنه این فرافکنی حامد از جوانی و خامی باشه باید از او هم دلداری کرد و به طرف دشمن هلش نداد و از اقتدار نیروی انتظامی هم قدردانی (البته رفتارهای ناپخته از بعضی نیروها دیده میشه و باید آموزش بیشتر ببینند و برخورد شود تا اقتدار نیروی انتظامی خدشه دار نشود)
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 0
      آدم از نگاه خدا نیفته .
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    10 1
    دریابید بچه است نگذارید در دامن این افراد هر هری مسلک بیفته
  • حیدر صالح IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    18 0
    برخی افسران پلیس خیلی دوربین هراس بار آمدند ! ماموران عزیز وقتی داری وظیفه مقدستان را بدرستی انجام میدهید ترس از دوربین ها نداشته باشید و به انجام وظیفه افتخار کنید . فقط افسران متخلف باید از دوربین ها باید بترسند
  • DE ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 6
    براي اين كه وضعي پيش اورده شده كه همه فكر ميكنند با رياكاري و تظاهر به مذهبي بودن ميتوانند خَر خود را به پيش ببرند مردها ريشه سبيل زنها هم چادر ريا بر سر ميكنند اما در دل ايمان به ديدن ندارند اين دكان انهاست مشگل حكومت است كه اين وضع را پيش اورده و حقه بازان هم كاسبي ميكنند ، چون اگر نشان بدهند به اعتقادي به دين و مذهب ندارند هيچ دري براي انها باز نخواهد شد بس مجبورند رياكاري و تظاهر كنند و بعد كه رفتند از ايران بيرون خود واقعي خود ميشوند
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 3
    تو اگه واقعا انقلابی بودی میفهمیدی نباید نیروی انتظامی رو تضعیف کنی اونم درست زمانی که دشمن میدونه زدن نیروهای انتظامی و امنیتی به نفعشه
  • هموطن IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    10 2
    آقای مهری این ما جرارا بررسی کن اگرواقعا پلیس مقصر است .مثل قوه قضایی با قاضی خاطی برخورد می کند.اگرواقعا حق با پلیس است آنان راتشویق کن ,اگر ادعای آقای زمانی درست است باید با کسانی که با آبروی پلیس زحمت کش بازی می کند.برخوردسختی صورت گیرد.
  • محمد مهدی IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 3
    خیلی تمیز و استادانه همین خواننده آهنگهای انقلابی مثل گزینه های روی میز و ... دفع کنید بره اونور تا همه مشکلات این کشور حل بشه.دریغ از ذره ای مدیریت خوب تو زمین دشمن بازی می کنید و برای اون یارگیری می کنید.
  • محمدی IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    17 0
    من همه نظرات دوستان رو خوندم.مقاله نوشته شده. اتفاقی رو که افتاده بود شرح داد.وهمانطور نوشته هنوز کاملا معلوم نیست که کدوم قسمت جریان درست میگن.ولی اکثرا دوستان یطرف دادکاهی ومحکوم کردن وجریمش هم کردن ایا اینطور قضاوت درسته؟
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 15
    اصولگرايان خيلي بدشانس هستند سر هر مطربي سرمايه گذاري مي كنند تو زرد از آب در مياد
  • رحمت عیدی IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 0
    در زمانه ای که شیاطین رسانه ای کوچک و بزرگ و گرگهای میش نما در کمین اسلام ناب و انقلاب و ایران و ایرانی هستند برای تخریب و تضعیف،که هر مسئله مربوط را سریعا بولد میکنن واقعا قضاوت کردن سخت میشود،خصوصا که ذهنیت و عقلانیت و منطق بدون مبنا باشد،اولا بقول معروف امام خمینی ملاک هر کسی زمان حال او میباشد،دوما شناخت درست از شخص مورد نظر،وقضاوت بدور از احساسات و تعصب،ضمنا همه ما در معرض سمپاشی رسانه دشمن هستیم که بدون داشتن سواد رسانه ای به فناییم،وهمچنین القائات منفی و توهمات شیطانی،واینکه بشر ممکن الخطاست وبا یک خطا هم میتواند تمام شود یا باتجربه تر،انشاءلله که آقای زمانی زودتر متوجه اوضاع و تله رسانه ای بشود
  • دانشجوی دکترای فیزیک IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    12 2
    جناب مشرق نمی دونم دغدغه انقلابی شما واقعی هست یا خیر اما هم بنده هم خود شما در خیلی مراکز دولتی و حکومتی و ادارات و.. در ایران توسط کادر و پرسنل اونها توهین های بسیار رکیکی نسبت به افرادی که سابقه ارزشی یا حتی ظاهر ارزشی دارن صورت می گیره بنده شخصا حتی در مسجد هم توهین به بعضی مراجع تقلید رو توسط بعضی ها دیدم
  • حسن IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 3
    سلام جذب حداکثری یادمون نره. نباید چکشی رفتار کنیم و نیروهای انقلاب از دور خارج کنیم. بله این حامد زمانی حداقل در این رفتار اخیر و با این ظاهر با حامد زمانی ای که می شناختیم فرق کرده اما باید کمکش کنیم تا در این مسیر بمونه
  • سعادت IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 9
    من نمی دانم مردم ما چرا خیلی چیزها را تشخیص نمی دهند زمانی هیچ موقع آدم دلچسبی نبوده و الان هم که دیگر تنفر انگیز شده و ننگ ابدی را برای خود خریده است.همین الان خیلی از مجریان تلویزیون در شبکه های مختلف آدم درستی نیستند و ریا و تظاهر از سر و رویشان می بارد و بعضی از آنها مثل علی ضیا که آدم خیلی پستی است و قبلا هم مشکل داشته همچنان مشغول هستند.ما مشکلات بسیار ریشه ای داریم و گرنه فرد نجسی مثل حامد زمانی و افراد دیگر نباید جرأت کنند در برابر نیروی انتظامی قد علم کنند. واقعا باید یک فکر اساسی کرد و با برخورد بسیار شدید و بازدارنده با افرا متمرد ریشه این ارازل و اوباش خشکانده شود.
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 3
    متاسفم ،نقد بسیار یکطرفه و حمایت کورمورانه ای انجام دادین.تو کل خواننده های ایران از قبل انقلاب تا بعد از انقلاب ،بجز جناب گلریز و یه کوچولو اولین سالهای انقلاب یه خواننده سراغ دارین که یه زره شبیه حامد زمانی از انقلاب و آرمانهاش خونده باشه؟برای زدن تیوی پلاس دارین زمانی رو در حد مسیح نژاد پایین میارین.حالا خوبه همین پلیس به قول خودتون مقتدر ،چند وقت پیش با مامور خودش که انجام وظیفه کرده بود برخورد کرد.شما هم شدین شبیه دولتی که یه عمر بهش انتقاد کردین،خنده رو با دشمنان و خشمگین با خودی ها
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    18 3
    فیلمبرداری از پلیس اشتباه حامد زمانی بود. اما در عجبم از این عقده گشایی های هم زمان و مشترک ضدانقلاب و صهیونیست ها و یک عده حزب اللهی نمایی مجازی علیه حامد زمانی.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      9 2
      شیرمادرت حلالت ماهم داریم همینومیگیم مشرق داره سانسورمی کنه
  • مرتضی IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 2
    ۲نکته جالب تو این متن اشاره شد خیلی خوشم اومد اول اینکه مخالفینش انقدر ازش کینه دارن که اصلا دوست ندارن جذبشون بشه و فقط دنبال این هستن که محو بشه ایدئولوژی بچه های انقلابی ام که مشخصه ملاکشون حال فعلی فرده پس اگه به این رویه ادامه بده بدون شک از هیچ طیفی حامی براش نمیمونه و هیچی برای هنرمند تلخ تر از انزوا نیست. نکته دوم هم خیلی زیبا بود که اگه برای عقیده اش کار کرده که انتظار مزدی نباید از کسی داشته باشه اگرم برام شهرت خونده که به اندازه کافی توسط همین بچه های انقلابی مشهور شده پس نباید بخاطر خوندن چنتا آهنگ ارزشی طلبکار باشه چون در دوصورت طلبش پرداخت شده
  • IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    25 0
    خداوند حامد زمانی را عاقبت بخیر کنه انشاءالله .
  • حامد سامورایی IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 10
    حالا معلوم شد خوب آب بندی نشده!
  • DE ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 4
    این سلبریتی ها با این رفتارهای متناقض شون خودشون رو از چشم مردم میندازن و خودشون رو بی اعتبار میکنن. به پلیس حق ندارند توهین کنن و در وظایف پلیس دخالت کنن.
  • آرش IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 1
    اینکه بعضا افرادی درنیروی انتظامی اعمال خلاف مقررات سازمانی وقوانین مدنی وعرف وحتی خارج ازمعیارهای اخلاقی انجام میدن رونمیشودمنکرشداما آیا بدنه نیروی انتظامی فقط همون چندنفرمتخلف هستند آیا نبایداززحمات اون چندصدهزارنفری که صادقانه خدمت میکنن وچه فرزندان رشیداین اب وخاک درمرزهای کشوردربدترین شرایط وکمترین امکانات دارن ازامنیت ملت وناموسشون دفاع میکنن وچقدرشهیدشدن که امروز مادرکمال آرامش نشستیم توی خونهامون زیربادکولروبهترین امکانات وبه بدترین شکل نقدمیکنیم وسواربرموج فضای مجازی اسیراحساسات شده وبدون تفکرنظرمیدیم وچه بساپیش خودمون فکرمیکنیم عجب نظرعالمانه وفیلسوفانه ای دادیم.حتی دریغ ازذره ای اگاهی نسبت به زحماتی که درشبانه روزبرای امنیت ماکشیده میشه که اگریک روزفقط یک روزاینهابه وظیفشون عمل نمیکردن ببینیدچگونه همدیگه رومیخوردیم.برانمونهفضای مجازی ببینیدکه چگونه برخی رفتارمیکنن واین روتعمیم بدیدبه جامعه.اگرمیخایدمقایسه بکنیدپلیس ماروباپلیسهای کشورهای دیگه بدنیست یکم توی اینترنت جستجو کنیدببینیدکه پلیس امریکاباشهروندانشون چطوربرخوردمیکنن حالااگرازاقلیت ورنگین پوستهاباشیدکه خدارحم کنه.ازنظرپلیس امریکاتمام این افرادتروریستن مگرخلافش ثابت بشه اگرکسی براثرنااگاهی بخادعملی انجام بده که براشون بمنزله مقاومت باشه درجابایداشهدشوبخونه.حالاعده ای توکشوردوربین بدست راافتادن ومقابل پلیس وتذکراتش میایستن وحتی شروع به حتاکی وزوربازونشون دادن میکنن ویکی هم اونطرف فیلم میگیره وبعددرفضای مجازی میزارن.بجرم اینکه پلیس گفته حجابتورعایت کن یامجرم زنی رودستگیرکرده که حتاکی ودست درازی بسوی مامورمیکرده وهزاران عمل دیگه مقصره وپلیس مخل آزادی وامنیت میشه.توکدوم کشوری شماروشنفکران عزیزاینطوری سراغ داریدبخدااگرامریکابودواین اعمال اونجااتفاق میوفتاد90درصداین افرادالان هفت کفن پوسانده بودن.بلفرض پلیس درجای هم اشتباه میکنه وبه ناحق جلوی کسی روبگیره آیا این طرزرفتارباپلیس درسته؟یااینکه بیایستیم تاوظیفشوانجام بده اگراشتباهی داشتن ازمراجع ذی صلاح پیگیربشیم.عزیزان به اصطلاح روشنفکرکمی به رفتارخودمون واینکه طرف مقابل هم یک انسانه وازهمه مهمتردرمقام قیاس ببینیدپلیس مااگرحق تیرداشتن وکمی آزادی عمل بیشتر امروزکسی جرات داشت جلوی پلیس قد الم کنه.پس کمی درتمام مسائل دوطرفه ببینیم وبه صرف ناراحتی ازسیستم همه..
  • هموطن IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 2
    این اقای حسینیان مبلغ اسلام امربکاّیی ..زندگی مصرف زده وسبک التفاطی هست .اگر به مجله شیک وپیک زندگی ایده ال که می چاپید رجوع کنید .می بینید که رستوران .برند پوشاک ..وسایر تجملات تبلیغ میسه واساسا ایشون با ظاهر مذهبی ..زالووار از نظام ارتزاق میکنه ...ثدا وسیما چه میکنه
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 0
    عاملان ایجاد نظم و قانون قابل احترام هستند و قانون باید اجرا بشه حالا هرکس که میخواد باشه ولی در مورد افراد مشهور باید حواسشون جمع باشه که بازیچه نشن
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 0
    کسی از قانون مبرا نیست
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 4
    ممکنه نفوذی باشه
  • سرباز کوچک وطن IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 4
    هیچکس بالاتر از قانون نیست.پلیس نماد اقتدار ونظم جامعه است.بدا به حال جامعه ای که پلیس خودش را تضعیف کند.ازطرفی شفافیت حلقه مفقوده نظام در تمامی عرصه ها هست.باید پلیس در گزارشش به ادوات ی که از دوست همراه زمانی گرفته دقیقا اشاره میکرد .در برخورد با جرم همه دربرابر قانون یکسانند واتفاقا با خودی برخورد بیشتر وقاطعانه باید باشد.
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 1
    وای این هم چه وضعیه به خدا!!!
  • علی MY ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    7 13
    لامصب چوب خدا صدا نداره ولی من فکر می کنم چوب خدا از همه صداش بیشتره...دلمان خنک شد خدایا خودت با بقیه شان همین کن که تو سزاوار سپاس و پرستشی
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 2
    به چند طیف هیچ موقع اعتبار نکن و روی عملکرد آنها حساب نکن اول بازیگران فیلم و سینما دوم خوانندگان و اصحاب موسیقی و کلا کسی که دستش به آلت موسیقی رفته باشه سوم بازیکنان و ورزشکاران خصوصا از نوع ورزش‌های غیر اصیل و غیر بومی مثل فوتبال.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 0
    اون موقع که خوب بودن مشرق خیلی هواشون داشت.
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 2
    واقعا موندم .....!!!!!!چرا حالا که داریم در برخورد با مفسدین اقتصادی یه تکونی به خودمون میدیم ، چرا در برخورد با یه مشت سلبرینی بیحیا اینقدر منفعلانه عمل میکنیم؟؟؟؟؟اینها که یه روز خونه مردم را طویله خطاب میکنن ،یه روز با ادعای تجاوز یه خانواده داغدار رو بی آبرو میکنن و با نشر اخبار دروغ و لجن پراکنی باعث تحریک یه مشت لات و ارازل و یتیم شدن بچه های مردم میشن و حتا به پول کمک های مردمی هم رحم نمیکنن و.....واقعا موندم چرا هیچ اتفاقی نمیفته؟؟؟؟/واقعا برخورد با این جماعت دیگه داره برای ما غیر ممکن به نظر میاد؟؟//تنها راهش تحریم کارهای اینها توسط مردم با غیرت و با شرف این مملکته
  • محمدعلی DE ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 4
    اینم از حامد زمانی *** چی فک میکردیم* چی شد****
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 4
    آقا از اول هم این مقدار توجه به یک خواننده اشتباه محض بود. اساسا چیزی به نام خواننده حزب اللهی وجود ندارد. باید افراد را در حد خودشان دید. بله ایشون آثار انقلابی داشت و این در قیاس با سایر افراد این صنف و این سبک البته یک امتیاز است و همین! قبلا هم در مورد افرادی مثل یوسف اسلام همین اشتباهات را کرده ایم. انسان اخلاقی مومن مقید به ارزشها بعید است هرگز خواننده شود آن هم از نوع سبک موسیقی حامد زمانی.
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    7 5
    از مطرب جماعت انتظار دینداری نداشته باشید جمع نقیضین است والسلام.
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 9
    از همون وقتی که این اقا با هلالی اثر مشترک اجرا کرد شخصیتش هویدا شد
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    12 3
    زمانی به کنار. اون مدیر تی وی پلاس چه مارماهی مشمئزکننده ای است که هم از اخور صدا و سیما می خورد هم از توبره اپوزسیون.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 3
      حامد زمانی با یه رسانه داخلی مصاحبه کرده و حرف دلشو زده جرم که نکرده این واقعیت مملکت ماست همه کشورها مشکلاتی دارن کشور ما هم داره همه چی که گل و بلبل نیس. اگه می رفت با بی بی سی یا امثالش مصاحبه میکرد میگفتیم حرف داخل رفته بیرون زده کارش زشت بود و اگه تی وی پلاس مشکل داره چرا اجازه ضبط و پخش بهش دادن؟ تنها اشتباه زمانی این بود طرف یک نفر دیگه رو گرفته خودشو انداخته تو دردسر دیگه اینقدر بزرگ کردن و انگ بی دینی زدن نداره. ماشاءالله مشخصه همه معصوم تشریف دارن.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 2
    سلام. به نظرم با تعریف و تمجید افراد که مثلا فلانی انقلابی و اخلاقی و... هست یک خط دور فرد کشیده میشه و نباید از آن خط و محدوده حرکت کنه.وقتی بیرون خط پا گذاشت میشه ضد ارزش، آنوقت هم خود فرد و هم نظام آسیب میبینه.سعی کنیم این دیدگاه و چهارچوب را عوض کنیم.همه احتمال خطا و ریزش داریم نباید این خطا بنام ارزش یا انقلاب یا دین نوشته شود.این دین یا کشور و یا اخلاق را در مرتبه بالاتر از افراد قرار دهیم.افراد خدمتی کردند ازشون تشکر بشه.خطایی کردن باهاشون برخورد بشه.حالا هر کسی میخواد باشه
  • خر پدر سگ IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 3
    رییس مجلس می گوید تهیه یک کیلو تریاک راحت تر است از تهیه یک کیلو سبزی
    • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      9 3
      موضوع حمل مواد شایعه س متوجه شدی ؟؟؟
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 4
    اونایی که به برخورد پلیس ایراد میگیرن بدونن بازرسی یک وظیفه هست اهانت نیست که کسی بخواد مقابلش وایسته و مدرک بیگناهی بده بیرون و تفتیش و بازرسی از وظایف پلیس هم هست ضمنا ما باهیچ کسی عقد اخوت نبستیم که بخوایم مقابل خطای دیگری ساکت بشینیم ضمن این که از موضع رافت اسلامی هر کسی اظهار ندامت از عمل زشتش بکنه مورد توجه دوباره قرار میگیره بهترین نکته رو تو متن گفته ضعف پایه اخلاقی و فکری آدم رو تو بزنگاه نشون میده
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 4
    خیلی این آدم ها رابزرگ نکنید. هم این خواننده وهم آن شبکه اینترنتی به سادگی وصرفاً به خاطرهمین مصاحبه به اتهام هایی مانند نشراکاذیب، افترا وتبلیغ علیه نظام قابل تعقیب کیفری هستند.این طوری اگرهم دستانی درخارج هم داشته باشند، کشف می شود وتیرشان مجموعاً به سنگ خواهدخورد.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 3
    همه هر لحظه قابل تغییرند
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 6
    آقا حامد! این چه سر و وضعیه که برا خودت درست کردی؟! زشت نیست؟! مثلا الگوی عده ای جوان ایرانی هستی؟ هر طور که فکر میکنم کار اخیرش در فرودگاه اصلا در شأن یک جوان ایرانی نیست چه برسه به جایگاهی که ایشون داشته. ان شاالله که سر عقل بیاد و این جلف بازیها رو بذاره کنار چون نظام مقدس ایران که مسیرش مشخصه و داره پیش میره منتهی برخی عقب خواهند ماند
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    12 4
    حالا حامد زمانی یک اشتباهی کرد، ما چرا بنزین روی آتیش بریزیم؟
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      12 2
      دقیقاً
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      1 4
      اگر به قول خودتان ارزشی نمی خواند هم می گفتید ؟
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      2 5
      عزیزم آتش مصی علینژاد شعله ور هست. فقط حامد زمانی بود که رویش باز هم بنزین ریخت.
  • .... IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 2
    نیروی انتظامی در خیلی از موارد و در مواجهه با مردم بسیار زننده و بد عمل کرده و این قابل قبول نیست. اقتدار و امنیت پلیس سر جای خودش ، اما از جامعه شناسی و جامعه شناختی قابل نقد است. رفتارهای بد جمع کثیری از پرسنل نیروی انتظامی باعث این شده است که خیلی ها از دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی بد بین بشوند.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    7 2
    عجبا به این مملکت که چه یدطولائی درتخریب چهره ها ومفاخرش داره
  • هادی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 2
    درسته که حامد زمان نشناس کار اشتباهی کرده وباید عذرخواهی کنه ولی کارهای ارزشمندی هم انجام داده فکر میکنم مشرق هم داره یه کم پیازداغش رو زیاد میکنه به هرحال از یه فرد انقلتبی انتظار نداشتم ایمجوری آلت دست دشمن بشه مشکل خیلی ها بصیرت هست بصیرت - بصیرت - بصیرت
  • ناشناس IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 6
    این اقا اصلا انقلابی نبوده اهنگ هاش انقلابی بوده وگرنه موهاشو دم اسبی نمیکرد.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 1
    "نظامی که امروز همه شاهدند در برخورد با فساد و قانون‌شکنی نه با برادر رییس جمهور تعارف دارد و نه با داماد وزیر، هم مقام بالارتبه نظامی را محاکمه می کند قطعا قابل تقدیر مباشد
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 2
    از روزی که پاپ رو وارد شعر انقلابی و مذهبی کردن ، شک نکردم که این کار انگلیسه و چند وقت دیگه صداش در میاد . هر چند هنوز صداش در نیومده ولی درمیاد ! شک نکن . پاپ رو بیارن با شعر مذهبی قاطی کنن مثل این که الکل بیارن برای نذری ( استغفرالله )
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 2
    مشرق چرا ریسمون می بافی، نیروی انتظامی اگه راست میگه مستندات رو نشون بده حالا هر کسی از نیروی انتظامی شکایت کرد به مصیح چسبش می زنی!!؟ چه ربطی داره هر کسی با پلیس ایران برخوردی داشته میفهمه که چه خبره
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 8
    حق با پلیس است
  • حسین ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 0
    باهم مهربان باشیم جوردیگرهم می شد اگرمی خواستیم-اصبروا وصابروا ورابطوا
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 0
    مشرق بالاخره فهمیدی مصی درسته نه مسیح!
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 2
    مشکل ما اینه که زیادی با همه مماشات میکنیم. اگر پلیس توی ماجرای مثلا فرهاد مجیدی قاطع رفتار نمیکرد و اون مقام تلویحا عذرخواهی نمیکرد یا در نمونه های مشابه به اینجا نمیرسیدیم که با فقط یکبار قاطع رفتار کردن به خودمون ببالیم. ما جوری بد رفتار کردیم که یه خواننده ی مثلا ارزشی مثل حامد زمانی وقتی در مواجهه با پلیس قرار میگیره حس میکنه با بقیه مردم متفاوته چون یک خواننده ی ارزشی هست و امتیازات ویژه ای باید دریافت کنه.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 9
    نظر من به عنوان یک فرد نظر امام خمینی است تو غلط می کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد هر کسی با هر پشتوانه و هر اصل و نسبی در برابر قانون یکسان است والسلام حتی مقام معظم رهبری هم در حیطه قانون عمل می کنند اینکه جای خودشو داره
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 8
    ایشون چون بخاطر آثارش بیش از حد شتیل گرفته، و هر کی هم بود اینقدر شتیل میگرفت، یه ذره هم مایه مذهبی داشت این چیزا رو میخوند، وگرنه توی همین تی وی پلاس مشخص شد از روی اعتقاد نمیخونه
  • رحیمی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 5
    متاسفانه خیلی ها جنبه شهرت رو ندارن، اولش التماس می کنن که به ما توجه کنید بعد که دیده می شن خودشونو گم می کنن فکر می کنن چه خبره! حامد زمانی هم اول با کارهای انقلابی و پخش رایگان اونها شروع کرد مشهور که شد رفت دنبال برگزاری کنسرت و کاسبی و در چند سال اخیر هیچ خبری از کارهای انقلابی و رایگان ایشون نبود و حالا هم چهره واقعی شو نشونمون داد
  • مقداد کوثری IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    7 8
    هیچ جای دنیا مثل ایران پلیسش رو تضعیف نمی کنه.متاسفانه تو ایران چارتا سلبریتی احمق بیسواد کارشون شده توهین وتضعیف پلیس .خوشا به غیرتتون.من متاسف ونگرانم برای حامد زمانی که از نمره بیست در استکبار ستیزی(حداقل در شعار) تبدیل بشه به یک پادوی درجه صفر اونم کی؟مثلا یک هرزه ای مثل مصی پولی ڽڙاد.
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 1
    محمدرضا حسینیان .... جالبه تمام این افراد قبلا آدم های صدا و سیما بودند ...
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 8
    وقتی به یک بی جنبه جولان داده می شود نتیجه ش همین می شود .
  • جواد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    7 9
    اتفاقا خوب شد چهره واقعی او لو رفت چرا یک نفر را اونقدر بزرگ می کنیم که حالا اشتباهاتش را بخایم توجیه کنیم؟
  • بهرامی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    15 0
    اگه آنچه زمانی ادعا میکند صحت دارد عذرخواهی کنند. چرا شما او را هل میدهید ب سمت علینژاد/ متاسفیم....
  • خوانساری IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 0
    بد نیست گوش بدید چی میگه صد در صد اونجا دوربین داشته پلیس منشر کنه ببینیم کی دروغ میگه کی راست چرا گناه دو طرف را می شورید حتما مردم هم با گوشی فیلم گرفتند محکوم کردن یک طرفه که خوب نیست
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 15
    فردا میره آمریکا سرود مرگ بر ایران رو اجرا میکنه...
    • نکایی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      19 0
      تو بی غیرت هم اگه وطن پرست بودی از جمله مرگ بر کشورت استفاده نمیکردی
  • کمینه IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 8
    وقتی گدا معتبر شود. آخه اگه همین نظام تورو آدم نمی کرد تو الان کجا بودی که این تیپ ها رو برای خودت می زنی
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 3
      اینو به روحانی بگو که بلایی سر کشور آورده اونورش ناپیدا.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 0
      ببخشید دیگه اخه همه مثل شما از اول پولدار نبودن. واقعا عیبه این حرفا.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 3
    امثال حامد زمانی بواسطه سن جوان زود مغرور می شن و فکر می کنن باید همه جلوشون تعظیم کنن زیر سوال بردن پلیس جرمه و باید برخورد بشه
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    10 0
    با سلام خدمت مشرق عزیز ، انصاف باید رعایت شود درست است که حفظ اقتدار نیروی محترم و خدوم انتظامی واجب است ولی اینگونه نیست که همیشه مطلقاً بی تقصیر باشد ممکن است که اشتباه و کوتاهی از سوی هردو طرف بوده باشد ، از طرفی حفظ حرمت ذخیره های فرهنگی و انقلابی نیز لازم است و ما باید در صورت مشاهده کوچکترین انحراف باید فرزندان خود را حفظ کرده و به مسیر اصلی برگردانیم نه اینکه با اینگونه تبلیغات سنگین و برخوردهای احساسی جبهه انقلاب را خالی کنیم . باتشکر
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 2
    بعضی چنان صحبت میکنند که انگار خودشان از هرگونه اشتباه مبرا هستند.
    • IT ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      4 3
      بعضی ها چنان صحبت می کنند که انگار خیانت در وسط یک جنگ اشتباه ساده است!
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      2 3
      اقا یا خانم ایتالیایی امیدوارم هیچوقت در جنگی که علیه خودی راه انداختید پیروز نشید این جنگ به معنای واقعی کلمه دشمن شاد کن هست.
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 0
      جنگ حق و باطل همیشه بود و هست و خواهد بود. کسی که خیال کند کمک به باطل خیانت به حق نیست خودش خائن است.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 2
    ایشان اسم سلبریتی را نداشت .. که از این به بعد و با محاکمه عادلانه به سلبریتی مخالف خوان شناخته خواهد شد
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 0
    مثل اینکه منظورو نگرفتین،منظور حامد زمانی اینه که چون یه خواننده ارزشی بوده باهاش تند رفتار کردن و از این موضوع ناراحته که چرا تو یه کشور اسلامی دارن با حزب اللهی جماعت یه جوری برخورد میکنن که انگار قاتلن.
  • حسین IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 5
    اقای زمانی قبلا برای شما خیلی ارزش قائل بودم ودوستت داشتم اما اصلا فکر نمیکردم تا این حد نادان و ساده لوح باشی واقعا دلم برای شما سوخت که با حماقتت ، خودت رو نابود کردی خیلیها ارزو داشتند جای تو میبودند ولی درحال حاضر هیچکس دلش نمیخاد جای تو باشه چون گند زدی گند زدی ( ببخشید )
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 0
    قصد حمایت از حامد زمانی رو ندارم ولی به عنوان کسی که دو سال در نیروی انتظامی (بخش آگاهی) خدمت کردم عرض میکنم برخورد و رفتار بعضی از مامورین نیروی انتظامی نه تنها با مجرمین بلکه با شاکیان بسیار زننده و تلخ هست. من خاک پای تمامی مامورین زحمتکش نیروی انتظامی هستم. الحق و الانصاف که اکثر این مامورین بسیار زحمتکش و دلسوز هستند.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 8
    اوه پسر، چقدر ریا کاری زیاد شده ..!!
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      7 0
      ریاکار خودتی.تهمت نزن.
  • DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    6 0
    در نگاه تک بعدی شما برای نیفتادن در دام مصی و آب نریختن به آسیاب دشمن باید بر روی هر خطا و فساد و ظلمی که از جانب پلیس سر میزند چشم بست. این نگاه غلط و خودش نوعی ظلم است. اگر در این ماجرا پلیس زیاده روی و تخلف کرده ( که ظاهرا کرده) باید به شدت با آن برخورد کرد تا بتوان انتظار داشت در سایر موارد مردم از پلیس حمایت کنند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 5
    از تسبیح سبز دور دستش معلومه چیکارست. شعر وطن رو اونور آبیا بهتر میخونن.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      2 3
      ابلفضلیه .
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      5 2
      چه ربطی داره رنگ سبز برای ما مقدسه جزئی از پرچممون هم هست نزارید یه عده رنگامونو به اسم خودشون تصاحب کنن.
  • حسین IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    6 3
    تو مراسم دانشگاه ازاد داشت لب میزد بعد پول اجرای زنده رو گرفت
  • حسین IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 4
    اینم نفوذیه
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      4 0
      تهمت نزن.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 0
    منظور از ادوات ممنوعه چی بوده؟
  • ناشناس IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 0
    یعنی پلیس میزدش بعد میگفته عمار داره این خاک؟مگه میشه؟
  • حسین IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 0
    حتما زدنش که میگه دیگه
  • رضادهقان DE ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 1
    افرین!!!! همینطور پیش برید حامدزمانی رو هم از دست میدیم افرین حزب الله هنیشه یک قدم عقب
  • علی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 1
    قوانین انتظامی شفاف نیست اشیای ممنوعه چیه نمیگند تا کالاها را به نفع خود ضبط کنند
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 12
    کسی که مرگ براینو آن شعارش هست-مرگ برخودش واطرافیان وحامیانش میشود
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      10 1
      مرگ به آمریکا گفته .به اینو واون نگفته .همه میگیم مرگ بر آمریکا وسردمدارانش.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      10 1
      ناراحتی گفته مرگ بر امریکا؟ واسه همینه میگم باید هواشو داشت چون زمانی حال خیلی از وطن فروشارو با اهنگاش گرفته.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 0
    نباید کارهای ارزشی که کرده فراموش کنیم. باید بزرگترا باهاش صحبت کنن و متوجهش کنن که تو مسیر اشتباهی افتاده و راهش را تصحیح کنه. باید مثل یک برادر که به اشتباه افتاده کمکش کنیم.
  • خلخالی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 6
    افرادی مثل زمانی که خودشون با حزب الهی بودن مطرح میکنند و با اسم و نام وریشه انقلاب به نام و نشانی می رسند جنبه ندارند و خیلی زود از این موقعیت پیش آمده سوئ استفاده میکنند و خود را وا میدند نه به اون قیافه توجهش نه به این قیافه زشتی که برای خودش درست کرده کسی که ریشه نداره نباید بهش ریشه بدن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 7
    آخي اينم پريد
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      6 2
      نمیپره .نمیذاریم بپره.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 3
    همینکه مامورین نیروی انتظامی گذشته حامد زمانی رو به خاطر شعرهایی که خونده مسخره می کردن مشخصه نیروی انتظامی چه وضعی داره! البته این رو اکثر مردم که یک بار با نیروهای کادری این نیرو برخورد کرده باشن یا به کلانتری ها رفته باشن به راحتی متوجه میشن!!! شما هم خودتو به ندانستن بزن...
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 3
    آقا جان بی خودی از نیروی انتظامی دفاع نکنید ... این ارگان بسیار از دست در رفته .... قانون سازی ها و بی ادبی های این ارگان یک روز گریبان خودمون رو می گیره ..... لطفا اصلاح کنید باید این ارگان فیلتر و پاکسازی بشه ... افراد نامرتبط بسیار داره
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      5 0
      راست گفتید. ببخشید اشتباها منفی دادم. نیروی انتظامی باید نظارت درون سازمانیش رو بیشتر کنه
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 3
    نفوذی ها در بنده انقلابی به شدت نفوذ کردن
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 8
    امیر تتلوی دوم
  • reza IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 5
    این روز رو من چند سال پیش دیده بودم چون شده بود کاسبی براش هر روز یک اجرا جدید میداد بیرون از بس بزرگش کردید شد این
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    6 1
    عنوان وتیتر خوبی انتخاب نشده ‌.
  • امید IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 3
    عزیران همینطوری قضاوت نکنید سوء ظن یک گناه است شاید ما سوء برداشت داشته باشیم و در قیامت مدیون او شویم.
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      4 7
      دیگر باید چه کند که شما خودتان را به خواب نزنید؟ مصثاحبه با رسانه ضدانقلابی و ضد فرهنگی تی وی پلاس و حمله به نیروی انتظامی در جهت همان برنامه علینژادها.
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      3 1
      رسانه ضد فرهنگی تو همین مملکته. غلط کرد اونی که بهش مجوز داده. گیر دادین به زمانی از مسببهای اصلی غافلید. من مطمئن بودم دیر یا زود مغز های متحجر با همکاری عقده ای های ضد انقلاب جلوی این خواننده که خارج مسیر بقیه هم شغلهاش شنا می کرد رو خواهند گرفت.
  • محمد IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 1
    گذر زمان حقیقت را روشن میکنه اما یک مسئله مهم هست و اونهم اینکه هرکسی برای اسلام و انقلاب اگر کار میکنه نباید منتی برکسی داشته باشه و اسلام با هیچ کس عقد اخوت نبسته واگر پلیس هم مقصر بوده خلاصه مسئولین به اونهم رسیدگی میکنن
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 5
    جماعت اهل طرب و موسیقی هیچ وقت به اسلام و انقلاب دلبسته نخواهد شد چون طبع این امور غیر الهی است و لو به ظاهر حلال.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    5 2
    منشین با بَدان که همصحبت بد، گرچه خوبی، تو را پلید کند............. آفتابی به آن بزرگی را، پاره ای ابر ناپدید کند
  • ترقه FR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    18 2
    مشرق عزیز من از سال 92 اخبارت رو میخونم و خیلی طرفدارت هستم ولی این یک مورد رو من باهات کاملاً مخالفم، من رفتار پلیس رو با خیلی ها دیدم که به ناحق برخورد و قضاوت کرده.
  • محمد IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    2 2
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ظاهرا صورت وسیرت با هم تغییر کرده
  • کاپیتان NL ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    1 3
    غیر قابل انتشار تا الان 99 تا خیلی خوبی مشرق! چون تو نظرم اسم یکی از خواننده های اون ور آبی (قمیشی یواشکی بخونید) اورده بودم منتشر نکردی؟ آفرین سانسور چی همین فرمون ادامه بده ان شالله با حامد زمانی ها و تتلو ها موسیقی این مملکت رشد کنه آفرین
  • حمیدرضا IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    13 0
    حامد زمانی به یادواره شهدای کارگر کرمان دعوت شده بود ...اما بعد از انتظار طولانی ...که ساعت ها مردم منتظر بودند گفتند به پرواز نرسیده..واقعا متاسفم ...اگه پلیس خویشتنداری نکنه از مردم عادی چه توقعیه
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    4 4
    حکم مستوری و مستی همه بر عاقبت است کس ندانست در آخر به چه حالت برود خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه انشاالله
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    4 3
    من طرفدارش بودم. .چندتا دعا کنم واسه خودم قبل از همه... ای خدا اونقدر بهمون معرفت بده که پس گردنی تو رو به لبخند واستقبال شیطان و پیروان شیطان ترجیح بدیم و هرگز جلوی شیطان و پیروان شیطان از تو یا دوستانت یا رعیت دوستانت گلایه یا شکایت نکنیم (به قول مرحوم حافظ شیرازی : جور از حبیب، خوشتر ، کز مدعی رعایت)....
  • فاطمه IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    18 3
    از مشرق انتظار چنین تیتری نداشتم... چرا تهمت میزنید به برادر مسلمانتون؟ شماها همونایی نبودید که داشتید برای حامد زمانی کف میکردید و قربون صدقه ش می رفتید؟ الان دارید متهمش میکنید به نفاق؟ رفتید ببینید چی میگه؟ اون کبودیا و اثر شوکر کار کیه پس؟؟؟
  • صالح IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    14 1
    ببینید منم میگم باید پلیس اقتدار داشته باشه ولی اگه واقعا بی گناهن چرا فیلمی که از صحنه گرفته شده رو پخش نمی کنن اما اگه واقعا چیز های که آقای زمانی گفتن حقیقت باشه بشدت باشه به شدت باید با پلیس ها برخورد بشه همچنانکه که اگه اینجوری نبود باید با آقای زمانی برخورد بشه
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    18 1
    اقای مشرق تو داری تو بازی علینژاد بازی میکنی. اگه حامد زمانی آهنگهای عشقی میخوند الان محبوب دلها بودو میلیاردر شده بود.چرا پلیسی که زده تو سرش و عمار داره این خاکو مسخره کرده رو محکوم نمیکنی .غلط کرده عمار داره این خاک و مسخره کرده.فقط صهیونیست ها از این ترانه بدشون میاد.عرضه ندارید یک خواننده انقلابی رو نگه دارید
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    11 1
    به نظرم اصل صورت مسئله را نباید پاک کرد و نباید تغییر داد. اگر جرم حامد زمانی مصاحبه با تی وی پلاس و به اصطلاح ریختن آب به آسیاب دشمن است آن را مشخصا اعلام کنید و بجای این هیاهو با تی وی پلاس برخورد کنید. اگه جرمش دخالت در کار نیروی پلیس است خوب اگر از منظر امداد به مظلوم باشد که خوب هست اگر انعکاس واقعیت نحوه برخورد پلیس با افراد این مملکت باشد که کار نیکویی است اگر جرمش این باشد که بجای قوه قضائیه به فضای مجازی فیلم حادثه را راه داده خوب عموم مردم توجیه نیستند و اگر اینستاگرام و کل فضای مجازی خدشه دار هست اول از دولتمردان شروع کنید نمیشود که کارهای خوب پلیس در فضای مجازی سیلان داشته باشد اما کارهای بد سانسور شود. پلیس بهتر است بجای هرگونه تحلیل فرهنگی و عقیدتی و سیاسی فیلم های ضبط شده توسط مردم و دوربینهای مدار بسته را جمعبندی و منتشر کند اگر بعضی کارکنانش خاطی است برخورد کند و اگر حامد زمانی خاطی است توسط خبرگزاریهای ارزشی و نشریات خود پلیس و حتی پخش اعترافات حامد زمانی در فضای مجازی و تلوزیون به جاررو جنجال مصنوعی خاتمه دهد. اگر حامد زمانی فاقد ریشه و بصیرت لازم هست مشرق و پلیس که اهل بصیرتند چرا چنین میکنند.
  • محمود IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    7 0
    فقط بصیرت بصیرت بصیرت ،که اگر نباشد نفوذ نفوذ نفوذ
  • KR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    2 2
    اللهم اشغل الآشغال بالآشغالین
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    2 7
    مسئله خیلی پیچیده نیست فردی خلاف قانون عمل کرده و پلبس موظف است با او برخورد قانونی کند هر کس که مانع اعمال قانون شود خود نیز مجرم است و باید با او نیز برخورد قانونی شود . در این خصوص پلیس هم باید بر اساس قانون رفتار کند تا وظیفه قانونی او تحت الشعاع جوسازی ها نشود باید بدانند حتی در جبهه تنقلاب هم باشی مصونیتی برای تخلف نداری و این عین عدالت است خصوصا برای کسانی که خود را منسوب به انقلاب میدانند باید رعایت قانون بطور جدی تری صورت گیرد .
  • سلطانی بسیجی IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    9 0
    دوستان نظرات خوندم، بنده حقیر هم نظرم را میگم شاید مفید باشه، قصد توهین ندارم اما بعضی وقتا باید به دور از احساس و تعصب فکر کرد و نظر داد، من کاری به جریان حامد زمانی و پلیس ندارم و اینا را از هم جدا میکنم پلیس و نیروهاش که صدرصد معصوم نیستن و ممکنه برخی جاها کوتاهی کنن یا برعکس زیاده روی و اینو من بارها با چشم خودم دیدم ، من همیشه توی فعالیت های اجتماعی که دارم با پلیس در ارتباطم، و برخورد زیادی با نیروهای پلیس داشتم، توی پلیس به این دلیل که برای گزینش نیروها سخت گیرهای لازم نمیشه پس هر شخصی با هر تفکری وارد پلیس میشه، من خیلی نیروی پلیس میشناسم که حتی به ولایت فقیه هم اعتقادی ندارند و حتی نمازم نمیخونن، نمونش توی اقوامم هست و من بارها باهاشون بحث کردم ، پس پلیس هم میتونه اشتباه کنه و اشتباه کنه و کم کاری کنه و پلیس بد هم داریم، اما این توجیح نمیکنه کار حامد زمانی را بالاخره یک سری قانون هست هست توی این مملکت که ما در هر پست و مقام و جایگاهی هستیم باید بهشون احترام بذاریم، و حتی اگه حامد زمانی درست گفته باشه و اون مامور میخواسته اذیت کنه و برخوردش بد بوده بازم باید اون قانون رعایت میکرده و با آرامش مسئله حل میکرده، اما در صورت توهین پلیس هر شهروندی حق اعتراض و شکایت داره، مدل موی حامد زمانی هم نمیتونه دلیلی باشه برای اینکه قضاوت نادرست کنیم و کسی از درون آدما خبر نداره مهم نیت درونی هست نه ظاهر شخص موفق باشید
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 6
    پلیسی رو می پسندم که حتی با پسر پیغمبر هم برخوردد قانونی با صلابتی داشته باشه نه اینکه چون طرف معروفه زیر سیبیلی رد کنه
  • حمید IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    2 4
    محمدرضا حسینیان، مدیر تی وی پلاس، قبلاً مجری شبکه 3 بود! حامد زمانی، چرا این کار را کرد که نباید می‌کرد.
  • امیدوار IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    15 3
    مشرق بدم اومد از خبر و گزارشت!! بی انصافی کردی!! خیلی بی انصافی کردی! یه جوری از نیروی انتظامی دفاع کردی که به تو هم باید شک کرد!!
  • بنده خدا IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    12 4
    خیلی چرت و پرت نوشتید، قشنگ معلومه خصومت شخصی دارید، اونجاش که از برخورد با برادر رییس جمهور و اجرای قانون گفتید دیگه واقعا خنده دار بود، کل مقالتون شعار بود، معلومه کاملا که سفارشی نوشته بودید، نویسنده ی بی ذوق پاچه خوار، کل سیستموتون دیگه آبرویی براش نمونده که بخواید با این مقاله سفارشی جمعش کنید
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      2 3
      09:51 بنده ی کی بودی تو؟ خدا؟؟
  • خودم IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    3 0
    داداش مصی علی نژاد نه ،مسیح علی نژاد اشتباه میزنی
  • دکتر علی IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    آفرین بر شما
  • م IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    حیف شد یه نفر داشت مثله ادم به موسیقی ارزشی خدمت میکرد نتونسیم نگهش داریم متاسفم
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    این گوی و این میدان بفرمایید آقایان منتظر برخوردتان با سایر آقایون سلبریتی هستیم. اگر صادقید این شما و این هم مهران مدیری و علی دایی ... اگر سیاست ها تون دوگانه نیست .
  • احسان IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    کلا به سلبریتی جماعت نباید صد در صد اطمینان کرد ! ای کاش انقدر فهم رسانه ای در مسئولین وجود داشت که قبل از داستان شدن هر قضیه کوچکی فیلم و مدارک منتشر بشه که روایتی که دشمن ارائه میکنه در ذهن مردم جا نیوفته بعدش هر چقدر تلاش کنید فایده نداره .
  • حمزه IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    حامد زمانی عشق ماست ارزشی خوان و حماسی خوان درجه یک مورد تقدیر رهبری معظم. یک اشتباه کوچک از هر کسی ممکن است سربزند دیگه از او جنایتکار و نفوذی نسازید بگذارید به اتهامش رسیدگی شود و برگردد دوباره به عرصه موسیقی انقلابی ما همه ممکن الخطا هستیم نباید به خاطر یک هیجان یک مهره مهم و موثری را از صحنه روزگار محو کرد. جذب حداکثری ایشان انقلابی است ولی معصوم که نیست پلیس هم معصوم نیست
  • صبار IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    اولا پلیس در ایران مظلوم واقع شده پلیسهای غرب وحشی را ببینید چطور مقتدرانه برخورد می کند ودولت وقانون حامی انها است باید هر کس بر خلاف قانون عمل می کند از هر طبقه و مقامی باشد باید طبق قانون پلیس مقتدارنه برخورد کندودیگر سلبریتی ها هم باید در برابر قانون یکی باشند ومثل همه در صورت هر گونه تعدی وتخلف ولو کوچک با انها بر خورد شودواز انها مالیات دریافت شود.حتی در مورد جراید وحزبها هم بر خلاف قوانین عمل کردند باید برخورد شود از جمله هیچ ارفاقی نشود الان این اصلاح طلبها وکار گزاران وشاخه های انها باید برخوردشود از جمله نباید در هیچ سمتی کاندید ا داشته باشند ......ووو
  • F IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 0
    لطفاً آقا حامد رو برگردونید این روزها به ترانه های انقلابی احتیاج داریم
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    لطفا اینقدر قضاوت نکنید. من خودم فیلم کامل مصاحبشونو دیدم، کاملا حق داشتن.
  • میثم IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    واقعا که وقتی چیزی نمیدونی الکی زر نزن
  • دلارا IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 0
    از کجا معلوم همون تعداد مامور که تو فرودگاه نبوده ضد نظام نبوده . اگه میخواست توهین کنه نمی گفت تو مقر پلیس زنگ زدم ۱۱۰. پس یعنی پلیس ها رو زیر سوال نبرده . فقط به اون تعداد مامور تو فرودگاه مشکوک بوده .
    • یک ایستاده IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 0
      بله دقیقا
  • Sayea marg IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    1 0
    اگه برای یه خواننده ای که بر خلاف جامعه ظالم غربی میخونه و اتفاقا آهنگاش ریورس شیطان پرستانه نداره و بلکه از نظر روانشناسی باعث ایجاد انگیزه و امید در درون انسان میشه این حاشیه ها نباشه پس برای کی میخواد باشه؟😂😐
  • محمد گلی هوجقان IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین. قضاوت کردن کار صحیحی نیست.
  • ن.خ IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    با سلام خدمت تمامی عوامل سایت مشرق در مورد مطلبی که بالا در مورد حامد زمانی گذاشتین باید خدمتتون عرض کنم که از نظر بنده این مطلب خالی از بی انصافی نیست و جانبدارانه برای دفاع از نیروی انتظامی نوشته شده به نظر بنده اگر یه جوونی یه اشتباهی کرد نباید تا ابد الدهر اون اشتباه رو تو سرش کوبید و همونطور که من و شما هم خالی از خطا و اشتباه نیستیم و امید بخشش داریم باید دیگران رو هم مورد بخشش قرار بدیم و اگر خطایی صورت گرفت نباید این طور بعد از چند سال مدام این خطا رو تو سر فرد بزنید و با عبارتهای تندی مانند حامد زمانی هم صدا با آمریکا و حامد زمانی در پازل مسیح علی نژاد و...از اون یاد کنید بعدشم اگر به ایشون فرصت داده میشد که مثل نیروی انتظامی در رسانه ملی از خودش دفاع کنه هیچوقت سراغ شبکه تی وی پلاس نمیرفت وقتی من و شما بچه خودمون رو از خونه بیرون کنیم معلوم نیست مه چه کسی پذیرای او خواهد بود
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    1 0
    یه جو انصااااااااف
  • کیمیا IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    1 0
    چقدر متن بیخود و توجیه گر غلط هایی که تو جامعه صورت میگیره هست. بد نیست یکمی آدم ها رو به جای روندن راضی نگه داریم
  • GB ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    درود بر حامد زمانی عزیز نیروی انتظامی کارخونه اوپزیسیون سازیه
  • سام IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    آقای مشرق نیوز نظرات مخالف رو تایید نمی کنی چرا؟ خدایی مولای شماها علی علیه السلام هست.؟ قبل از دین داشتن آدمی باید آزادگی داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس