به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانهای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:
ایران یا عراق و مصر، فرقی نمی کند. سلبریتی، سلبریتی است. به کمک رسانه ها به ویژه رسانه های جدید، باد می شود و به چشم می آید. مشهور می شود. پر هیاهو است؛ اما غالبا فاقد سواد اجتماعی و سیاسی و اقتصادی.
با این وجود، چون معروف است و دیده می شود، اغلب دارای غرور هم هست و سر پر بادی دارد. کم نیستند سلبریتی هایی که مورد طمع سیاستمداران و سیاست بازان قرار می گیرند.
به خدمت گرفته می شوند و سر بزنگاه ها، افکار عمومی را به میل خریداران سیاسی و امنیتی بزرگ، خط و جهت می دهند. کمترینش انتخابات است. وعده ها را پر طمطراق می کنند، بلکه مخاطب را چنان سرگرم می کنند که از کفایت نامزدها یا صدق و کذب وعده های آنها نپرسد.
شش ماه بعد هم غیب شان می زند؛ مردم می مانند و وعده های سر خرمن! این البته یک کارویژه آنها در پوپولیسم و عوام فریبی است.
کارکرد بدتر، در خدمت دشمنان ملت هاست، وقتی که بخواهند فضا را غبار آلود، و تشخیص را برای عوام دشوار کنند، تا آنها بتوانند از آب گل آلود اغتشاش و نا آرامی، ماهی خود را بگیرند.
مردم ما، بالغ بر دو دهه، تجارب تلخی را از قِبَل همین عوام فریبی سلبریتی ها، چه در حوزه انتخابات و چه در زمینه آشوب و بی ثباتی کشور، از سر گذراندند تا به تدریج بتوانند در برابر این بیماری خطرناک، واکسینه شوند.
این روزها، برخی سلبریتی های عراقی و مصری و کویتی و بحرینی و ...، در خدمت فتنه انگیزی و دشوار کردن تشخیص برای بخشی از مردم عراق فعال شده اند؛ جماعتی که دست کم بی سوادند.
بردگانی که به سادگی در خدمت خیانتکاران به ملت های منطقه قرار می گیرند تا زامبی هایی چشم و گوش بسته برای به هم ریختن آرامش و ثبات بسازند. کاش تجربه و عبرت مردم ما در این باره، به مردم عراق منتقل شود.
کاش این عبرت منتقل می شد که سلبریتی ها با مشارکت در فتنه 88، نه تنها کشور را آباد نکردند، بلکه دشمن را برای تحریم و هدف گرفتن سفره مردم به هوس انداختند. خیاتی که صدها میلیارد دلار خسارت روی دست مردم ایران گذاشت.