کد خبر 1237884
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

این روزها با وجود بالا بودن آمار مبتلایان جدید و شمار بالای فوتی‌های کرونا، با گرم شدن هوا و آغاز زود هنگام تابستانِ بوشهری‌ها، مردم و خانواده ها در برخی از ساعات روز به ویژه تعطیلات پایان هفته برای شنا و تفریح به سواحل این شهر بندری می روند. تجمعاتی که ترافیک های شدیدی را در خیابان ساحلی بوشهر و مسیرهای منتهی به سواحل دیگر شهرهای استان ایجاد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    56 16
    کرونا فقط در مسجد ها و نماز جمعه تهران که همچنان تعطیله است ، و السلام .
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    26 11
    کثیف ترین ساحلی که تا حالا دیدم
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      4 14
      اول بپرس اونا چیه توی ساحل بعد دهنتو باز کن.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      0 0
      چون نه همه سواحل بوشهرو از نزدیک دیدی نه ساحلای استان های دیگه رو... همه رو از رو عکس مقایسه کردی...
  • Bndboy IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    14 7
    یکی از جاهایی که هیچوقت دوست نداشتم خانوادگی برم اونجا چون فضای کمی داره برای شنا کردن متأسفانه هم بسیار کثیفه هم چیزی بنام شرم و حیا وجود نداره اونجا
    • رضا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      9 0
      من خودم بوشهریم .خونم لب دریاست .قبلا اینجوری نبود بخدا .الان این شکلی شده .بوشهر بیشترین رشد جمعیت کشور رو داشته ( به خاطر مهاجرت).قبلا ساحل تمیز بود .مردمم اگه بدون لباس میرفتن توی آب ، واسه خودنمایی نبود.فرهنگ این شکلی بود .کسی هم نمیرفت واسه دید زدن.والله منم بدون لباس میرم شنا ولی نه بدن قشنگی دارم و نه قیافه شاخی .نمیخوامم چیزی ثابت کنم.اینجوری بزرگ شدیم .
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      3 0
      ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶ . دقیقا بندرانزلی هم انقده کثیف شده که ادم نمی تونه تحمل کنه. اقایون کلید دار اصلا کاری برا ی نظافت شهرها نکردن. باید مدام فرهنگ سازی کردو به مردم گوشزد کرد که اشغال نریزن. بشر راحت طلب هست.
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      3 0
      آقا رضا من خودم هفته پیش شمال بودم و از رفتن به لب دریا پشیمان شدم بسیار شلوغ و بسیار کثیف ربطی به شمال جنوب نداره
    • NL ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      1 0
      خب وقتی تفریحات ساحلی تو کشور ما کلا تعطیله انتظار دارید ساحل چطوری باشه؟ اساسا چیزی به نام ساحل تفریحی نداریم، آقایون با پیژامه پریدن تو آب، خانما هم که هیچی، با مانتو و روسری زدن به آب! نه یه جت اسکی، نه چارتا قایق تفریحی، نه یه بوفه و رستوران درست و حسابی، هر جای دنیا به هر کی بگی از خنده روده بر میشه والا.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    2 0
    کاش مردم ما یاد بگیرن اشغال نریزن. و یا یه عظم ملی صورت بگیره سواحل و یا شهرها رو تمیز کنیم. خیل بده ! من بارها دیدم خانم با بچه هاش دارن چیزی میل می فرمایند. بچه پوست کیم (بستنی )رو میندازه زمین اصلا مادر به روی خودش نمیاره. خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شهرها داره کثیف میشه. دوستانی که تو شهرداریها هستین کاری کنین! جریمه برای اشغال ریختن بگذارین. تو درگیریهای سیاسی این هشت سال گذشته واقعا فرهنگ پاکیزگی فراموش شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    2 1
    چند بار اومدی بوشهر که اینجوری قضاوت میکنی
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      2 0
      دوست عزیز شهرها دارن از زبانه منفجر میشن. مشهد خیلی کثیف شده کنار جوب ها مملو از کیسه فریزر و بطری اب هست. اصلا انگار مردمم بدشون نمی یاد با زباله ها زندگی کنند. در حالیکه النظافت من الایمان و کسی که زباله می ریزه در واقع به دیگران توهین می کنه و ایمان درستی نباید داشته باشه!
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    2 7
    پایتخت رو ببرین شیراز . از گیلان و مازندران دور شید روانی ها . پایتخت دولت فارسی باید در فارسستان باشه . رومی هارو نگاه کنید از جمهوری روم تا عثمانی ۲۱۰۰ سال پایتختش استانبول بود . دولت بی شخصیت فارس هی نقل مکان میکنه آوار میشه رو ملتهای دیگه . تهران اصفهان شیراز تبریز قزوین مشهد تیسفون و ... هرزه ی ولگرد
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      4 0
      فارسی بلد نیستی حرف بزنی یا بنویسی مجبووووووووووووووووووووووووووووووووووری اظهار نظر کنی ؟
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    3 0
    من بیشتر از ده بار بدلیل پروژه صنعتی به بوشهر رفتم و هر بار بیشتر از چهار روز در انجا نبودم . ولی اگر با انصاف نگاه کنی مردی را می بینی بسیار شریف و خونگرم و ارام کمترین اراذل و اوباش را می بینی مردمی دارای فرهنگ بالا و با مرام ( البته من بدلیل نوع حضورم بیشتر با مردان و پسران ارتباط داشتم ولی قطعا دختران و زنان نمی توانند با مردان و زنان یک شهر زیاد فرق داشته باشند ) ساحلی بسیا رتمیز و زیبا داشت مخصوصا شبهایش در کنار نور ماه بسیار دلپذیر بود . فقط یک چیز هر انسان سالمی را از مهاجرت به بوشهر منع می کنه واونم هوای گرمش است که برا ی ما که در سردسیر بزرگ شدیم ازار دهنده است . کاش همه شهر ها ی ما مثل بوشهرو یزد و اصفهان و تبریز بودند که مظهر فرهنگ و اصالت و انسانیت هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس