روزنامه

پایان سرگردانی دوز دومی‌ها/ هزینه درمان زیاد شد، پرداختی بیمه‌ها کمتر/ دولت در کنار، ولی‌نعمت، برخی از عناوین روزنامه های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    12 0
    افسادطلبی که تا دیروز میگفت اسد و سوریه و عراق به ما ربطی نداره الان برای احمد مسعود یقه درانی میکنه !!اگه جنگ و دخالت تو کشورها بده و خوب نیست برای پنجشیر هم بده !!
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 79
    ازنظربعضی روزنامه هارئیس جمهورجمعه توخونش بوده؟همیشه ازروزنامه آرمان انتقاددارم ولی اینبارمی بینم تنهاروزنامه ای بود که اشاره درست به مراسم تقدیرازدکترنمکی داشته:روی زخم مردم نمک نپاشید
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    7 1
    من یک پرسش از روزنامه آفتاب دارم و آن اینکه : آیا آنهمه تعاریف گنده و گزافه گونه وزیر خارجه جدید از آقای ظریف نمک پاشیدن به زخم مردم نبود ؟!
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      1 0
      من یک پرسش از روزنامه آفتاب دارم و آن اینکه / جواب / بخاطر مدیریت کرونا و عدم تامین به موقع واکسن مردم از نمکی ناراحتند و حلالش نمی کنند .اما اقای ظریف هم گلی به سر ملت ایران نریخت . اگر کار بلد بود اجازه نمی داد در همان مرحله اول بدون رضایت سنای امریکا برجام امضا شود و انرا تبدیل به قانون می کرد. از همان اول اگر برجام امضا نشده بود وضعیت بهتر بود .برجام یک معامله برد برد نبود . برد ان فقط برای فرانسه بود .
  • آدریان دریا IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    7 1
    فقط عصبانیت آفتابه یزد خیلی جالبه.هیچ تیتری از رفتن رئیسی به سیستان نزدند.خیلی عصبانی هستند مثل صهیونیست ها. خورشید وقتی بتابه بوی گند مرداب بلند میشه هرچند همه موجودات دیگه بهره ببرند. مرگ بر آمریکا مرگ بر منافق تن پروری به اسم... که مردم رو خسته کرد از ریاست جمهوری
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    5 1
    میگم احمد مسعود اصلاحطلب افغان هاست؟! چون اصلاحطلبان غربگدای ما خیلی براش تبلیغ میکنند! با برنارد لوی صهیونیست هم رابطه خوبی داره همون که دنبال تجزیه کشورهای غرب آسیاست.اصلاحطلبای ما هم مگه با صهیونیستها رابطه دارن؟!
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      1 1
      میگم احمد مسعود اصلاحطلب افغان هاست؟! /جواب / ادم دوستدار یک تاجیک عاشق ایران و ایرانی باشه و عاشق کسی باشه که برای تشیع احترام قائل است و خواهان مشارکت تشیع در سرنوشت کشور هستند بهتر است یا طرفدار ادمهای تروریستی که به هیچ کس رحم نمی کنند . خدا انشائالله شما را روز قیامت با طالبان محشور کند . چون خودتون هم هم فکر اونها هستید .حوریان مر حوریان را طالبند . ناریان مر ناریان را جازبند .
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      1 0
      از کجا فهمیدی طرف طالبان رو گرفتم؟! احمد مسعود با صهیونیستها رابطه داره و از آمریکا و فرانسه کمک خواسته همونها که افغانستان رو به این وضع رسوندن! شیعه هیچوقت با صهیونیستها آبش توی جوب نمیره.شما هم با صهیونیستها و طالبان با هم محشور بشی!
  • حسین IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    3 0
    آفتاب خفه شو
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 1
    افسادطلبی که تا دیروز میگفت اسد و سوریه و عراق به ما ربطی نداره الان برای احمد مسعود یقه درانی میکنه !!اگه جنگ و دخالت تو کشورها بده و خوب نیست برای پنجشیر هم بده !! / جواب / اول حرف زدن و تربیت اجتماعی یاد بگیر بعد حرف بزن . هم عراق و هم سوریه و هم لبنان و هم افغانستان بخصوص عزیزان تاجیک برای ما مهم هستند . و هم کل بشریت برای ایرانی مهم است . انچه که گفته می شود چرا ما یکسو نگر شده ایم ؟ چرا فقط گرفتاریهای یک نقطه از عالم مهم شده و اهمیت ان از خود ایران هم بیشتر شده ؟ شما یا دانسته یا عمدا به این نکته توجه نمی کنی . چرا ما باید تمام پولمان را بدهیم و فقط ماشین بخریم و چیزی برای غذا خوردن باقی نگذاریم ؟ این عدم تعادل ناشی از چیست ؟ انقدر یک موضوع نود و نیم درصد ذهنمان را مشغول کرده که وقت عبادت کردن هم باقی نگذاشته . چرا؟؟ فتامل. مشرق نیوز لطفا اگر کفر نگفتم منتشر کن.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 1
    فقط عصبانیت آفتابه یزد خیلی جالبه.هیچ تیتری از رفتن رئیسی به سیستان نزدند.خیلی عصبانی هستند / جواب / از اینکه یک روز در باره رئیس جمهور عزیز تیتر نزده به صهیونیزم و اسرائیل رسیدی ؟؟؟؟ خودت را توی اینه دیدی ؟؟؟؟ برو حرفهایت را با یک ادم متدین در میان بگذار و تا دیر نشده به راه حق برگرد . بد جوری گمراه شدی . ایا رئیسی عزیز این حرفت را بشنود ناراحت نمی شود ؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 0
    من یک پرسش از روزنامه آفتاب دارم و آن اینکه / جواب / برجام مثل دختری بود که به زور شوهرش داده باشند .و پدر دختر بگوید من همه کاره هستم . سنای امریکا برای ایران نامه نوشت و گفت برجام را امضا نکنید . شما از قوانین ما اطلاع ندارید . رئیس جمهور بعد برجام را لغو می کند . با این وجود اقای ظریف گفت اشکا ل ندارد . و برجام را امضا کرد و تعهد لازم را از مقامات امریکایی نگرفتند . برجام چه فایده ای برای ملت ایران داشت ؟باید همان وقت تعهد لازم را می گرفتند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس