روزنامه

گرانی خودروهای جاده مخصوص / به سوی پایتخت عشق / دوران عملگرایی در سیاست خارجی، برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    4 0
    واسه روزنامه های غربگرا هیچ چیزی تو دنیای تفاوت نکرده.هنوز اشرف غنی تو افغانستانه هیچ کس از هواپیما آویزون نشده فرانسه داره زیر دریایی به استرالیا صادر میکنه آذربایجان وترکیه دارن قربون صدقه ایران میرن اصلا میخوان ملحق بشن به مام وطن. وندی شرمن گریه کنه نکنه برجام با صد درصد مدفقیت در حال اجراست. اره موفقیت برجام از نظر اونا یعنی همین وضعیتی که کشور داره .
  • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    2 0
    به افرادی همچون آقای راغفر و فرشاد مومنی و دیگرانی که از اقتصاد کنونی گلایه دارند و حتی کم کم خود را برای انتقادهای تند آماده می کنند بگویید که بروند و پیشنهادهای دقیق خود را به مقامات اقتصادی دولت و قوه مجریه و نمایندگان مجلس با ذکر دلایل و مستندات علمی ارایه دهند؛ و اگر گفتند که اینها به خاطر جناح و خط به حرفها و پیشنهادهای ما گوش نمی دهند؛ برای اطلاع افکار عمومی به صورت مانیفستی مشخص، منتشر کنند و به اصطلاح اتمام حجت خودشان را کرده باشند از قدیم گفته اند که در کنار « لا اله » یک « الا الله » درست و درمان هم باید گذاشت.
  • حامد مومنی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    3 0
    با سلام این روزنامه ستاره صبح که از اسمش هم معلومه چه روزنامه ای :تیتر زده بایت ازدحام اربعین در کرونا . یکی نیست به این بی همه ..... بگه چرا از اردحام های چند هزار نفری های کنسرت های ترکیه بدون هیچ محدودیتی نمی نوسید که هموطنان تو هم جا ندارن نفس بکشن. یا فقط زبان شما بر علیه امام حسین و عاشقانش می چرخه
  • حسینی نژاد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    2 1
    از آن آقای غلامعلی رجایی که مدعی مشاور بودن برای مرحوم هاشمی است بپرسید که : چرا آن مرحوم پس از پایان جنگ و ارتحال امام ؛ در هیچ جایی نه از جنگ یاد نکرد و نه از سرداران و نه از شهدا و نه جایی احساساتی به خرج داد و اشکی ریخت ؟ مگر شما اشک و آه و احساس شهید حاج قاسم و بقیه سرداران جنگ را در فراق یارانشان ندیدید و نمی بینید؟ مرحوم هاشمی دوره پس از جنگ را دورانی متمایز می دانست نه دورانی در امتداد این نبرد مقدس و کارساز. از سویی در سالهای اخیر کسانی گفتند که هنر او در ایجاد صلح بود نه در اداره جنگ؛ پس لطفا کاسه داغتر از آش نباشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس