کد خبر 1403643
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
روزنامه

حضور رئیس‌جمهور در مناطق سیل‌زده فیروزکوه، اشتباه نکنید! در اوکراین، آمریکا با روسیه می‌جنگد، توسعه توهم، از جمله تیترهای صفحه نخست روزنامه های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    18 1
    اصلاح طلب ها همون پاچه اشان هم برای مردم گلی نشد حالا حرف زیادی می زنند!
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    7 1
    وقتی تیتر کنایه آمیز و از روی تمسخر روزنامه اصلاح طلب آرمان « مدیریت پاچه گلی » و تیتر روزنامه اصلاح طلب مردم سالاری که حضور میدانی مسئولان در مناطق سیل زده رو عوام فریبانه !!توصیف کرده و نوشته « یادگاری با سیل ، نمک بر زخم مردم » رو میبینیم متوجه میشویم که تیتر روزنامه کیهان « عصبانیت جریان اشرافی از مدیریت جهادی در مناطق سیل زده » چقدر مستند و کاملا درست است / فاصله و تفاوت دید برخی از اصلاح طلبان با نگاه و دید رهبری معظم رو میشه از تیتر روزنامه ایران فهمید روزنامه ایران از « تقدیر رهبری معظم از حضور میدانی ومسئولان و گروه های مردمی در مناطق سیل زده »سخن گفته / ارزش تقدیر مقام معظم رهبری از حضور میدانی مسئولین در مناطق سیل زده می ارزد به صد تا از این تیتر های کینه توزانه و از روی عصبانیت روزنامه های اصلاح طلب مردم سالاری و آرمان ملی و... می ارزد / به دولت ی رییسی و مسئولان خدوم عرض میکنیم که : ۱- بالاخره سیل که میاد گل و لای و خس و خاشاک رو هم با خودش میاره و به دریا می‌ریزه اون خس و خاشاک (کنایه و تمسخر اصلاح طلبان) در برابر دریای از لطف و قدرشناسی رهبری و مردم هیچی نیست / ۲- اون گل و لای و خس و خاشاک مدت کوتاهی میتونن آب رو تیره کنند سیلاب اون گل و لای و خس و خاشاک رو به دریا بریزد گل و لای اش میره ته دریا و خس و خاشاک اش رو هم پراکنده میکند و اب زلال و شفاف میشه و مردم میتونن براحتی خدمات دولت و حقیقت رو ببینند بنابراین اندکی صبر کنید تا سیلاب پر از گل و لای و خس و خاشاک به دریا بریزد / خس و خاشاک به دریا نرسد بی سیلاب ، سر فدای قدم راهبری باید کرد / تا چو یاقوت مگر سنگ تو گوهر گردد ، سالها خدمت روشن گوهری باید کرد
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    2 1
    یادگاری با سیل؟!!!! روزنامه مردم سالاری (کدام مردم فقط خدا میداند!) باید برای این تیتر بی شرمانه محاکمه بشه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    3 0
    در جواب اون کنایه و تمسخر روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی ( مدیریت پاچه گلی ) و روزنامه مردم سالاری که حضور مسیولین در مناطق سیل زده رو عوام فریبانه و نمک بر زخم مردم میداند !! عرض میکنیم که مدیریت پاچه گلی در بین مردم بهتر از «مدیریت ماشینی ی روحانی در ماشین ضد گلوله » بود ؛)) / آقای روحانی سال ۹۶ در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه در حلقه ای از محافظان فراوان از توی ماشین ضد گلوله با مردم زلزله زده صحبت کرده بود دفتر ریاست جمهوری وقت گفته بود : جا نبود آقای روحانی سخنرانی کنه ؛)) از تو ماشین سخنرانی کرده بود/ ی رشید پور هم تو مصاحبه تلویزیونی اش با ی روحانی این موضوع رو از آقای روحانی پرسیده بود که جواب آقای روحانی رو خودتون بروید به این آدرس (www.mashreghnews.ir/news/824001) ببینید چون بلندی نبوده و ی روحانی میخواستند مسلط باشه که همه ببیننش از تو ماشین ضد گلوله با مردم سخن گفته ؛)) تازه اطرافیان آقای روحانی طبق گفته خودش بهش گفته بودن زود نرو کرمانشاه چون الان بی نظمیه لب مرزه خطرناکه و... بگذار چند روز دیگه برو ؛))/ نمیدونیم که چطور برای آقای روحانی جا نبوده اما برای ی رییسی که در بین مردم سیل زده حضور یافته و با مردم سخن گفته جا بوده !؟ ی رییسی بدون بلندگو با مردم سیل زده سخن گفت آسمون به زمین اومد !؟ الان ی رییسی در بین مردم سیل زده رفت باید از خطر و از مردم باید میترسید !؟ ؛)) خطر فقط برای آقای روحانی بوده !؟ ؛))
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    2 4
    چند سال دیگه مشخص میشه دولت جوان انقلابی چه نتایجی خواهد داشت تا عملا برای دوست و دشمن ثابت بشه نقاط قوت و ضعف....
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    1 0
    روزنامه جوان / چین : به هواپیمای پلوسی شلیک میکنیم / آقا قبل از اینکه با موشک هواپیمای خانم پلوسی رو بزنید پوشک ببرید براش پوشک لازم شده ؛)))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس