کد خبر 1402430
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه 5 مرداد

هشدار سید حسن نصرالله درباره نابودی اسرائیل و ماجرای قطع و خشکاندن درختان خیابان ولیعصر دو سوژه اصلی روزنامه‌های چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    13 2
    آفتابه یزد درباره دریاچه ارومیه نوشته چرا ایران نتوانست! خب دولت دست غربگداها بود چرا نمینویسه غربگداها چرا نخواستند! پولها رو چه کردند و چرا محاکمه نمیشند بخاطر اهمال و خرابکاری
  • اسکندر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    2 1
    علاوه بر سوء مدیریت باید میزان بارندگیها در حوزه دو دریاچه هم از جمله ی علتها لحاظ شود و در واقع بیشتر آّبریزهای دریاچه ی ما توسط خود مردم همسایه آن مسدود وبه مصرف شرب و زراعت رفته است و بیشتر سعی اصحاب آفتابه یزدیها مچگیری از دولت فعلی است تا بیان واقعیت .!
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 1
    از مشرق برای رویکرد جدیدش به احترام به تنوع گرایی در انتشار صفحه اول روزنامه ها تشکر می کنم.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    1 1
    سیدحسن نصرالله
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    روزنامه آفتاب: چرا ترکیه توانست اما ایران نتوانست؟ خوب معلوم است ترکیه چندین برابر ایران بارندگی دارد دلیاش هم داشتن ارتفاعات فراوان و نزدیکی به مدیترانه است نه اینکه ترکیه می تواند ایران نمی تواند ترکیه هم به ایران ظلم می کند که حق آبه ایران را نمی دهد هم به سوریه و هم به عراق همچنین این گرد و غبارهایی که امروز ب سر من و شما می بارد به خاطر ظلم ترکیه است که همه جا را سد زده است و دجله و فرات را کم آب کرده حالا متوجه شدی
  • عمادالدین مردانی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 0
    اولا مطالب برای پر کردن صفحات و صفحه آرایی است تا محتوا دوم اینکه مطلبی که بدرد مردم بخورد در مطبوعات دیده نمیشود و نمیتوان از خواندن روزنامه به واقعیت جامعه و اقتصاد پی برد و فقط لفاظی و پاچه خواری دیده میشود. پیشنهاد میشود یک بخش تخصصی راه بیندازید که در مورد مسایل روز اطلاعات علمی و واقعی و عینی را بیان کند و با معرفی افراد دانشمند و تلاشهای آنها برای اعتلای فرهنگ و علم و سطح زنگی امید به زندگی را در مردم ایجاد کنید. قابلیتها و پتانسیلهای ایران را به مردم باز گو کنید و مسولین را از مشکلات مردم آگاه کنید تا قانونگذاری تدقیق شود و مسولین بلند مرتبه را زیر ذره بین ببرید تا مردم ببینند تا نظارت مطبوعات بر مسولین هست و با یک سوال خبر نگار از مسول رده بالا شغل خبر نگار بخطر نمی افتد. موانع تولید که دستگاههای دولتی هستند را به مسولین معرفی کنید و به معادن سر بزنید که چطور به باطله تبدیل میشوند.و راهکارهای علمی بدهید. قاچاق را به مردم نسبت ندهید و خلاف واقع نگویید. همه مشکلات جامعه مربوط به مردم نیست ، خبرهای سطحی و بی محتوی و نقل وقولهای بی خاصیت به چه درد مردم میخورد؟ چرا سعی نمیکنید فرهنگ عمومی و سطح علمی مردم را بالا ببرید؟ شما هم سالمند میشوید و معلول دارید چرا از مشکلات تردد در خیابانهای شهری نمیگید؟این است که حساسیت مردم را به خبر کم میکند واگر یکبار خبر مهم هم بدهیدکسی توجه نمیکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس