فرودگاه شیکاگو آمریکا، آسیب ایجاد شده به هواپیمای ٧٧٧ کارگو قطر ایرلاین براثر برخورد به تیر چراغ برق!
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 31
- در انتظار بررسی: 1
- غیر قابل انتشار: 3
-
قطعا تیر برق مقصره ، نباید اونجا نصب میشد و اونجا میموند :)
-
آقا از چهارتا یانکی گاوچرون چه انتظاری داری؟ حالا خوبه تیر چراغ برق رو وسط باند نصب نکردن!!!!
-
خخخخخخخخخ
-
خخخخ
-
-
تیر برق کور بوده.خلبان بی تقصیره
-
لودگی ممنوع
-
-
یحتمل راننده هواپیما یعنی همان خلبان مست کرده بوده.....
-
100%
-
احتمال داره تیر چراغ برق مست بوده. هواپیما بوق زده تیر نرفته کنار.
-
-
الان اگه ایران بود چه اعتراضهایی که بلند نبود
-
احمق جان به این فکر کن مسئولان دزد نبودن تیر چراغ برق کنده بشه
-
احمق جان تو فکر کن شاید هواپیما با سرعت نیم کیلومتر در ساعت بهش خورده، عجب احمقهایی پیدا میشنا!!!!!!
-
خطاب به گوینده احمق جان: من نمیدونم با وجود امثال تویی چرا از قبرس وارد می کردن. آخه حریم باند به اون عظمت باید اَد هواپیما بره نزدیک تیر برق.
-
عقده و کینه جمهوری اسلامی چه بر سر بعضی ها آورده که از تفسیر خوردن هواپیما به تیر چراغ برق فرودگاه آمریکا هم می خواهند کشور را بزنند
-
خطاب به همهی احمقجان ها: بابا رانندهاش که همون خلبان باشه تازه از هواپیمای ایران ۱۴۰ به بوئینگ ارتقا پیدا کرده بوده ابعاد از دستش در رفته
-
منظور اینه که مسئولان فرودگاه تیر چراغ برقی درست کردن که به راحتی خراب نشده
-
برخورد کرده که کرده چکار کنم
-
تو مطمئنی فامیل دور هستی و جیگر نیستی
-
کی اعتراض کرد
-
-
والا ما تصادف خودرو با تیر چراغ برق دیده بودیم تصادف هواپیما با تیر چراغ برق رو نه ؛)) / بعد از تک چرخ زدن نیسان آبی ، این دومین چیز عجیبی است که دیدیم تصادف هواپیما با تیر چراغ برق ؛))
-
اشکال نداره مال قطره یکی میخرن میزارن سر جاش
-
الان اگه ایران بود میگفتن سوء مدیریته
-
بدون شک مسولیت نهایی با خلبان است ،مگر آنکه بدون حضور او در حال جابجایی هواپیما به کمک کشنده بوده باشند
-
خلبان ملزم به دنبال کردن خطوط زرد رنگ در محلهای خزش و پارکینگ میباشد که در صورت دقت در انجام اینکار فاصله ایمن با همه موانع ایجاد خواهد شد، تخطی از این امر ریسک برخورد را بالا می برد زیرا امکان مراقبت از نوک بالها بسیار ضعیف است، ولی گاهی لزوما حرکت خارج از خطوط تعیین شده اجتناب ناپذیر است که خود مقررات ویژه ای دارد و لااقل باید در حریم هر بال یکنفر شرایط را در روی زمین کنترل و اخطار لازم را بدهد.
-
خطای فاحش خلبان و یا کشنده زمینی محرز است. بخصوص اینکه نقطه برخورد حدود سه متر با نوک بال فاصله دارد، و معمولا در تصادفات مشابه نوک بال که از مواد کامپوزیت ساخته شده اصابت میکند که مرمت یا تعويض آن بسرعت انجام می شود. احتمال دیگر این است که در حال کشیدن هواپیما و پس از جدا سازی بدرستی ترمز فعال نشده و همچنین از گذاشتن بموقع موانع بازدارنده در زیر چرخها غفلت شده...
-
اگه ایران بود ،الان پرویز پرستویی یک نامه مینوشت و اعتراض که بدادتیر برسید گشنه است ،صدای اعتراضش را با حمله هواپیما خفه کردند,و حاضر است جای تیر چراغ برق باشد جهت کمک به روشنایی باند و بهروز وثوقی هم باید اجازه ورود به ایران داشته باشد
-
کسی اطلاع داره بعد این طور اتفاقات آیا خلبان توبیخ میشه یا در کارنامه کاریش ثبت میشه به عنوان یه نمره منفی؟
-
سلام خدمت آن دوست گرامی که تکلیف خلبان چه میشود . بله هم ثبت اداری در سطح بینالمللی و منطقهای میشود . ضمن اینکه دیگر مسیولان پارک کردن هواپیما هم تا مرز اخراج و پرداخت خسارت پیش میرود .
-
-
حتما با مقصرین خواه خلبان باشد و یا عوامل زمینی برخورد جدی خواهد شد و ممکن است منجر به تعلیق موقت و یا دائم و یا کاهش اختیارات شود
-
به درک.
-
مقصر تیر چراغ برق بود چون نوربالا زد و دید خلبان را کور کرد.