وطن

سنگین ترین حمله موشکی حزب الله، تخریب خیانت است، ریاکاری با میراث رئیسی ممنوع، نامزدها چگونه می‌خواهند پیشرفت‌های رئیسی را ادامه دهند؟، تیتر برخی از روزنامه‌های پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاهش بار تهران IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    16 0
    راه حل ساده مسکن تهران :‌ : : خارج کردن قاطع شرکتهای مزاحم از تهران .... رفتن آنها به محیط عملیاتی. <<< مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی :::::: شرکتهای حفاری. // ایمیدرو. // پتروشیمیها // شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران. // پالایشگاهها // شرکتهای فولادی و .. // ......
  • علامه م IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    13 0
    پیاده سازی نظام هماهنگ پرداخت برای شاغلین و بازنشستگان
  • بازگشت اموال مردم IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    16 0
    اموال تاراج شده دولت (مردم) در فرایند فاسد خصوصی سازی به صاحب اصلی خود برگردند !!! ::: برگشت صنایع و معادن دلارساز دولتی باعث تراز بودجه و کاهش تورم خواهد شد . :::: خصوصی سازی در اقتصاد نفتی یعنی خودکشی و تورم دو رقمی !! ::: نسخه خصوصی سازی در کشورهای صنعتی جواب میدهد نه در اقتصاد نفتی !! ... عقل و منطق حکم میکند که این اموال تاراج شده دولت (مردم) به صاحب اصلی خود دولت (مردم) برگردد !!! :::
  • بزرگترین اختلاس ایران IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    16 0
    بزرگترین سرقت اموال عمومی و اختلاس ایران ، در جریان خصوصی سازی صنایع و معادن دولتی انجام شده است .
  • زیان دهی غیرواقعی !! IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    15 0
    زیان دهی صوری !! ... به عبارتی صحنه سازی برای زیان دهی ، مهمترین ابزار مفسدین برای تاراج ( و توجیه واگذاری ) صنایع و معادن بی نظیر دولتی در سالهای گذشته بوده است . ::::::: برای ایجاد زیان دهی صوری ، راههای مختلفی وجود دارد . مانند : :::: جابجا کردن هزینه ها و درامدها از یک ماه به ماه دیگر یا از یک سال به سال دیگر :::: افزایش تولید همزمان با عدم افزایش فروش :::: بالا بردن هزینه ها :::: و ....
  • ریشه کمبود ارز ؟!! IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    13 0
    ریشه کمبود ارز کجاست ؟ .... واگذاری پرمفسده صنایع و معادن دلارساز دولتی با نقشه اولیه کارگزاران .... شامل : پتروشیمیهای بی نظیر ... پالایشگاهها .... معادن .... شرکتهای روغن سازی زیرمجموعه پالایشگاهها با درامد نجومی .... شرکتهای قیرسازی زیرمجموعه پالایشگاهها ... فولاد مبارکه .... فولاد خوزستان .... فولاد خراسان .... فولاد هرمزگان .... شرکت بی همتای ملی مس ... >>>> اینها همه منابع دلارساز عالی برای دولت (مردم) بوده اند که تاراج شده اند !!! ....... عقل و منطق حکم میکند که این اموال تاراج شده دولت (مردم) به صاحب اصلی خود یعنی دولت(مردم) برگردد !!!
  • پاکسازی - ساده سازی IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    12 0
    یک مشکل بزرگ و البته قابل حل اقتصاد کشور و صنعت نفت این است که شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت به زایشگاه شرکتهای مافیایی تودلی تبدیل شده اند که درامد اصلی کشور را کانالیزه کرده و حیف و میل مینمایند !! :::::::: راه حل هم کاملا مشخص است :‌ انحلال شرکتهای مافیایی درون شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت !! ( در یک کلام : پاکسازی قاطع شرکت نفت ). ::::::: تاکنون عبارت ( صندوقهای بازنشستگی نفت ) را شنیده اید ؟! ...... صندوقهای بازنشستگی نفت !!! .... یعنی حتی درون صنعت نفت ، چندین صندوق بازنشستگی داریم !!! ..... عمق فاجعه را متوجه میشوید ؟! ...... کل امور بازنشستگی کشور باید تحت مدیریت سازمان تامین اجتماعی باشد ..... وجود ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور ، یک فاجعه وحشتناک ملی با ریخت و پاش و مفاسد بسیار گسترده است !!
  • مافیای پتروشیمی کجاست؟ IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    11 0
    سرکوب مافیای پتروشیمی و نفت از ضروریات کاهش کسری بودجه و کاهش تورم است !!:::::: عمده درامدهای نفتی کشور ( شرکت غیرشفاف ملی نفت ) را در دو شرکت خصوصی مافیایی بجویید و بیابید : شرکت سرمایه گذاری اهداف - شرکت تابان فردا ........ قابل توجه مسنولان و دلسوزان ایران عزیز ... .... این دو شرکت با چراغ خاموش ، سهامدار اصلی بخش زیادی از پتروشیمیها و پالایشگاههای ایران هستند -- -- اهداف - - تابان فردا - - دولت ، قوه قضاییه و مجلس میتوانند با تفحص قاطع از این دو شرکت + صندوق بازنشستگی نفت ، گره از اقتصاد ایران و کسری بودجه ، بگشایند !
    • صندوق‌های بازنشستگی نفت IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      8 0
      آیین رسمی مبادله قرارداد واگذاری سهم ۱۲ درصدی نماد فارس در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد. براین اساس بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به شرکت سرمایه‌گذاری اهداف متعلق به صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت واگذار شد.
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    1 2
    قالیباف بهترین گزینه است
  • تورم شاخص لیاقت IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    10 0
    تورم در واقع ، شاخص لیاقت و سلامت مدیران یک کشور است . >>>> تداوم تورم دو رقمی ، نشان میدهد ، تفکرات اقتصادی و شایستگی و سلامت مسنولان ، دچار انحراف و ایراد اساسی میباشد ! .... پای زندگی میلیونها نفر در میان است . ... اشتباهات اساسی در تفکرات و تصمیمات اقتصادی وجود دارد .... >>>>> و مهمترین انحراف : چوب حراج بر صنایع و معادن دولتی بی نظیر و ثروتساز ، در قالب خصوصی سازی سراپا فساد است !!! ... صنایع و معادن دولتی متعلق به خزانه و کل مردم هستند !! .... واگذاری آنها به حیات خلوتها و حتی به سبد پرابهام عدالت یا صندوقهای بازنشستگی ، خیانت به مردم و خودکشی اقتصادی است !! ::: تحریم را بهانه نکنید .... مگر روسیه تحریم نیست؟ ... آیا تورم ۴۰ درصدی دارد ؟!! ...... افغانستان و عراق سالها درگیر جنگ و تروریسم بوده اند ! .... آیا تورم ۴۰ درصدی دارند !! .... پس مشکل از داخل است !! ... مشکل از تصمیمات اشتباه و حفره های اقتصاد است .... چرا در این وضعیت ، چوب حراج بر صنایع و معادن ثروتساز و دلارساز دولتی میزنید ؟! ......چرا دست دولت را خالی میکنید ؟! ...... چرا این همه ارز مسافرتی میدهید ؟! ... چرا قاطعانه با مفسدین و مدیران نجومی فاسد برخورد نمیکنید ؟! .... چرا جلوی رشد قارچی بانکها و موسسات مالی را نمیگیرید ؟! .. چرا جلوی رشد سرطانی شرکتهای دولتی در تهران را نمیگیرید ؟! .. این همه برج و ساختمان در تهران اشغال کرده اند !! ... روز به روز بیشتر هم میشوند !! .. چرا جلوی انتقال کارکنان شرکتها از شهرستانها به تهران را نمیگیرید ؟!! ... چرا با احتکار آپارتمان و مسکن مقابله نمیشود ؟! ...چرا با احتکار خودرو مقابله نمیشود ؟! .... چرا متوجه فشار روی مردم مظلوم نمیشوید ؟!! :::::: راه نجات در اصلاح قوانین ، مبارزه قاطع با فساد اقتصادی ، احیای درامدها و منابع ثروتساز دولت و ادغامهای هوشمندانه شرکتها ، بانکها و ... است ! :::: صنایع و معادن متعلق به دولت ( مردم ) را از ویژه خواران پس بگیرید ! :::: مشکل کسری بودجه و تورم حل خواهد شد .
  • شفا با نسخه امریکا ؟!! IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    چرا برخی اساتید و مسنولان فکر میکنند نسخه های امریکا از کانال بانک جهانی ، با هدف خدمت به اقتصاد ایران یا دیگر کشورها است !! :::: ابله است کسی که هنوز تاراج جهان توسط امریکا و اروپا را توهم بداند !! ::::: سالهاست امریکا یا اروپا چه در زمان قاجار ، پهلوی و بعد از انقلاب ۵۷ ، همه گونه به دنبال چپاول ، براندازی ، تجزیه ایران و ایجاد اغتشاش بوده اند !! :::: اینها توهم توطنه نیست !! :::: واقعیتهای اثبات شده است ! :::: چرا تا این حد ساده ایم ؟!! :::: چرا نابودی اقتصاد و سرمایه های اجتماعی ناشی از تفکرات غیر انسانی و تجویزی آنها را متوجه نمیشویم ؟!! :::: تفکرات خصوصی سازی ، اقتصاد و اجتماع را به سمت نابودی برده است ! ::: بیدار شویم ! :::: با تعهد به عدالت اجتماعی و اصول انسانی ، جامعه را به سمت بهبود و رضایت ببریم !! ::::: عدالت و انسانیت ، اساس ترقی و پیشرفت است !! ::::
  • فرمول مشارکت ایرانیان !! IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    11 0
    برخورد قاطع با هر فساد اقتصادی بزرگ = یک درصد افزایش مشارکت مردم
  • فساد بورس و کارگزاران IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    در سال ۹۹ و دولت روحانی ( کارگزاران - نوچه های هاشمی ) ، بورس را تا ۴۰۰ میلیارد دلار باد کردند و سهام خودشان را در قیمتهای بالا بر سر مردم مظلوم خالی کردند ! ...... و بورس پس از آن شروع به ریزش کرد تا قیمتها دوباره واقعی گردد و ارزش کل بورس اکنون در کف ۱۵۰ میلیارد دلار است . ... اما گناهش برای دولت رییسی نوشته شد !! .... مفسدین اصلی در اقتصاد و بورس ، کارگزاران بوده اند . ...... همیشه به خاطر داشته باشیم ....... کارگزاران ، محور مفاسد بزرگ اقتصادی و مدافع سرمایه داران ویژه خوار بوده اند !! .... در جناح مقابل هم فساد وجود دارد اما نه به شدت فساد کارگزاران !!
  • خونریزی اقتصادی مداوم !! IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    10 0
    کارت سوخت + گازوییل و بنزین چندنرخی ، حماقتهای ماندگار در تاریخ کشور هستند !! >>>>> که برای حفظ یک سامانه و یک تصمیم ابلهانه ، سالها باید هزینه و مشکلات تحمل کرد !! >>>> اینها محصول سفاهت بعضی مسنولین و ناآگاهی و انتظارات مخرب جامعه است !! ::::::: سوخت باید تک نرخی شود !! :::::: یارانه انرژی ، مستقیم به حساب مردم واریز شود ::: فقط حساب کنید خسارت ۲۰ میلیون لیتر قاچاق سوخت روزانه چقدر میشود ؟! :::: پول نگهداری این سامانه کارت سوخت به جیب چه شرکتها و افرادی میرود ؟!!! ::::: هزینه نجومی نگهداری سالانه این سامانه کارت سوخت چقدر است ؟! :::: هزینه و مشکلات گم شدت و صدور مداوم چند میلیون کارت سوخت چقدر است ؟! ::::: اینها همه ، خون ریزی اقتصادی مداوم است !! ::::: سرجمع این هزینه های نجومی ابلهانه میشود کسری بودجه و تورم و فشار اقتصادی ..... و نالیدن جامعه !! ...... از ماست که برماست !!! .... از دولت و مجلس مطالبات عاقلانه و درست داشته باشیم نه سوخت ارزان !!! .... سوخت ارزان ، خودزنی است !!! :::: سوخت ارزان ، خودکشی است !!! ::::: نیاز به بیداری جامعه و مسنولان است !! :::: بسیاری مسنولان میدانند !! :::: اما وحشت دارند حتی صریحا عنوان کنند !! :::: که سوخت مجانی ، اقتصاد و زندگیمان را به بازی گرفته است !!! ::::
  • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    5 0
    مروری بر فسادهای نجومی کشور ...
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    2 0
    متاسفانه در بین اصولگرها تفرقه و تخریب کاملا مشهود ولی اصلاح طلبان کاملا روی پزشکیان یک دل متحد هستن
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 3
    این همه تخریب قالیباف از سوی طرفدارای جلیلی باعث تعجبه !!! برادر دارای سنگر خودی میزنی چکار داری میکنی ؟؟؟
  • برگشت مخابرت به دولت IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    12 0
    رفتار وقیحانه مخابرات ....... مخابرات چند ماهی است جانمان را به لب رسانده ... با تقلب ، کیفیت و حجم بسته های اینترنت خانگی را کم کرده تا مردم مجبور شوند فیبر نوری خریداری کنند !! ..... رفتار وقیحانه مخابرات .... مخابرات یک عامل مهم نارضایتی در کشور است . .... برگشت مخابرت به دولت(مردم) یک راهکار عالی است .
  • انصراف از خودکشی‌ !! IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    12 0
    خصوصی سازی در اقتصاد نفتی ایران یعنی خودکشی و تورم دو رقمی !! ::: نسخه خصوصی سازی در کشورهای صنعتی جواب میدهد نه در اقتصاد نفتی !! ... عقل و منطق حکم میکند که این اموال تاراج شده دولت (مردم) به صاحب اصلی خود دولت (مردم) برگردد !!! ::: خصوصی سازی در اقتصاد نفتی ایران یعنی خودکشی :::: انصراف از خودکشی‌ اقتصادی !! :::::
  • شکار فرصتها IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    11 0
    شکار فرصتها ، فاصله گرفتن از تهدیدها ::::::: خوشبختانه همه کشورهای فرصت طلب چندچهره ، مرموز و دشمنان بالقوه یا بالفعل ایران در حال جنگ و ضعیف شدن هستند .... اروپا - امریکا - روسیه - .... ایران باید با اتخاذ یک سیاست میانه و دوری از تنشها ، از فرصتها استفاده کند ! ..... نزدیک شدن به روسیه ، چهار سال قبل به نفع ایران بود اما در شرایط فعلی نه !! .... باید هوشمندانه ، فاصله مطمنن را حفظ کرد .... کاری که روسیه نیز همیشه در قبال ایران انجام داده است !! .... فراموش نکنیم در قضیه گاز و انرژی ما همیشه رقیب ( بالقوه ) روسیه بوده و خواهیم بود !!
  • آسیب شناسی اقتصاد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    11 0
    با شناخت علل عقب ماندن ایران بایستی در آینده اقدامات بهتری انجام دهیم !! :::::: راز پیشرفت عربستان : دولتی ماندن شرکت نفتی آرامکو است ! ::: آرامکو در واقع مجموعه صنایع پالایشی و پتروشیمی عربستان است . :::: عربستان اجازه نداد ، شرکت نفتی آرامکو ، با فساد خصوصی سازی نابود شود ..... و امروز عربستان صدها میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد اما دولت ما برای برگشت دلار پتروشیمها و فولادیها ، التماس میکند !! ::::::::::::::::: شرکت دولتی آرامکوی عربستان، امروز یار و یاور دولت و مردم عربستان است . :::: اما فولاد یا پتروشیمی تاراج شده و خصوصی شده ایران ، ضمن استفاده از انرژی و منابع ارزان داخلی و فروش محصول به قیمت جهانی و دلاری ، عملا در حال تزریق فقر و تورم به جامعه مظلوم کشور است !!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    2 0
    خدایا چقدر این افساد طلبان رو دارند ،روحانی و10سوال از رئیس جمهور اینده ؟!خوبه والله چه رویی داری گنده بزرگ رو تو کذاب زدی بعد10سوال از رئیس جمهور اینده! عیبی نداره ما صبرمیکنیم واعتقاد داریم که خدا جای حق نشسته وروزی اساسی باید جواب بدی 👿👿👿👿✊✊✊✊
  • فاجعه گازوئیل مجانی!! IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    یارانه دریافتی صنایع معدنی از محل گازوئیل ارزان ( مجانی ) در حال حاضر چهل هزار میلیارد تومان است !! .... این مبلغ بزرگ به راحتی دود میشود !! .... معادل بودجه عمرانی چند استان کشور !! ..... شما رییس جمهور بودید چه میکردید ؟!!
  • جنگ آتش افروزان جهان IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    جنگ آتش افروزان جهان به جان هم افتاده اند !! .... امریکا ، اروپا ، روسیه .... آتش افروزان جهان یکدیگر را نابود کنند .... نه شرقی نه غربی .... ایران ما بمانی ..... ایران عزیز فعلا هوشمندانه کمی کنار بکش ... بگذار تا آتش افروزان جهان با هم مشغول باشند !! .... هوشمندانه کمی کنار بکش
  • جنگ آتش افروزان جهان IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    8 0
    آتش افروزان جهان به جان هم افتاده اند !! .... امریکا ، اروپا ، روسیه .... آتش افروزان جهان یکدیگر را نابود کنند .... نه شرقی نه غربی .... ایران ما بمانی ..... ایران عزیز فعلا هوشمندانه کمی کنار بکش ... بگذار تا آتش افروزان جهان با هم مشغول باشند !! .... هوشمندانه کمی کنار بکش
  • یخچال فرسوده دوم !! IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    حذف یخچال فرسوده در منازل و شرکتها بهترین صرفه جویی است !! ... به خصوص یخچال فرسوده دوم که معمولی چند شیشه مربا و ترشی در آن قرار دارد !! ... یخچال فرسوده به علت اتصال ۲۴ ساعته به برق از مهمترین عوامل اتلاف برق است !!
  • یخچال فرسوده دوم !! IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    حذف یخچال فرسوده در منازل و شرکتها بهترین صرفه جویی است !! ... به خصوص یخچال فرسوده دوم که معمولا چند شیشه مربا و ترشی در آن قرار دارد !! ... یخچال فرسوده به علت اتصال ۲۴ ساعته به برق از مهمترین عوامل اتلاف برق است !!
  • تحریم یا بی لیاقتی ؟! IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    تورم ۴۰ درصدی در کشور ثروتمندی مانند ایران ، نتیجه ناکارامدی قوانین ، رانت و فساد گسترده است و حاکی از آلودگی یا بی لیاقتی بسیاری از مسنولان برای کاهش رانت و فساد میباشد !!
  • پزشکان انسان باشند !! IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    10 0
    ویزیت پزشکان بسیار گران است !!....... پزشکان رفتار انسانی داشته باشند !! ... به مردم ظلم نکنند !! ....... ظلم عواقب وحشتناکی دارد !! ... این قدر مردم را عصبی نکنند !!! .... انسان باشید !! ..... شاید سالها اذیت شدید ... بعضیاتون هم عقده ای شدید ... ولی خب خودتون رو درمان کنید ... مشکل روانی برای همه هست ... درمان کنید .. گاهی اوقات ممکن است مراجعین یا همراهان جوش بیاورند و زندگیتان به خطر افتد !!.... انسان باشید !! ... به مردم ظلم نکنید !! ..... اینکه ظرف دو ساعت چند میلیون حق ویزیت بگیرید ، یقینا باید در جای دیگری پس بدهید !! ..... انسان باشید !! ... به مردم ظلم نکنید !! شما با پول همین مردم پزشک شده اید !! ....
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    1 0
    تنها امید اصلا طلبان پزشکیان است به همین خاطر است که خود را به آب و آتش می زنند و با تمام ظرفیت و تمام قد از او دفاع می کنند مردم باید در روزهای آینده منتظر دروغگویی هایی برخی از رسانه های آنها باشید چون اینها چیزی برای گفتن ندارند مگر تخریب رقیبان خود اما دادستانی محترم که از قبل هم اعلام فرمودند باید جلوی تخریبهای نامزدها را که معمولا با شایعه سازی، دروغگویی و تهمت زنی همراه ایت را در نطفه خفه کند
  • صندوق‌های بازنشستگی نفت IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    9 0
    رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نشست با رؤسای مناطق و نمایندگی‌‎های صندوق‌ها در سراسر کشور گفت: صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت دارای شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل است . ------------------------فاجعه را درک میکنید ؟! ............ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت !! ..........مگر مجموعه وزارت نفت ، چند صندوق‌ بازنشستگی نیاز دارد ؟! ........صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت !!!! ...... این مفاسد باید جمع شوند .... کل بازنشستگان کشور باید زیر نظر تامین اجتماعی باشند !! .......... ۱۸ صندوق‌ بازنشستگی در کشور فاجعه است !! .... فاجعه !!!
  • نظر رییس جمهور IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    7 0
    ترامپ : آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است !
  • پزشکان کمی انصاف!! IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    7 0
    پزشکان لطفا کمی انصاف!! ... کمی انسانیت نه بیشتر !! >>>>> دستمزد یک ساعت کارگران ، چهل هزار تومان است ! ( بر اساس حداقل حقوق ده میلیون تومانی سال ۱۴۰۳ ) >>>>>> یک پزشک برای یک ویزیت حداکثر پنج یا ده دقیقه ای ( در بهترین حالت ) چقدر میخواهد ؟!! >>>> دویست هزار تومان ؟! ...... یعنی هر ساعت بیش از دو میلیون تومان ؟؟!! ..... انصاف ، مهمترین مشخصه انسانهاست !! >>> ساده تر بگویم !! >>> انسانیت ، مهمترین مشخصه انسانهاست !! >>>>> کمی انسانیت نه بیشترم آرزوست !! >>>>
  • ادغام صندوق های بازنشستگی .. IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    8 0
    مشکلات و ضعف مالی صندوق های بازنشستگی ، ناشی از ضعف قوانین و البته بی لیاقتی نمایندگان و دیگر مسنولان در اصلاح به موقع قوانین و جلوگیری از بازنشستگیهای زودهنگام و تعدد صندوق های بازنشستگی بوده است . لذا مسببین این مشکلات به ویژه نمایندگان مجلس مراقب کلام خود بوده و به یاد داشته باشند که متهم اصلی ، مجلس و ضعف قوانین بوده و هست !! .... راه نجات صندوق های بازنشستگی هم ، ادغام فوری صندوق های بازنشستگی است . که تاکنون به علت بی کفایتی و عدم تحرک کافی مجلس تاکنون به تاخیر افتاده است !! ..... راه نجات صندوق های بازنشستگی ، ادغام قاطع و فوری ۱۸ صندوق های بازنشستگی موجود است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس