خوبه حداقل ی تغییراتی داده انشاء اله همت کنند بیشتر از اینها به سمت پیشرفت تلاش کنند هر چند دیر اقدام کردند ولی می بایست تغییرات ریشه در صنعت خودرو انجام شود
یه شرکت به این عظمت اونوقت حتی برای عکاسی یه ماشینی که خاک نگرفته باشه ندارن و یا حتی کسی رو ندارن بگه برید گرد و خاک این ماشین رو پاک کنید؟ البته اگه غیر از این بود تعجب داشت... همین کارها رو می کنند که بعد از 50 سال هنوز نتونستن حتی یک قدم به کیفیت مطلوب نزدیک بشن ...
قدر نشناس، چطور میتونی چشمت رو بر این همه تغییر ببندی: جا لیوانی راننده، لاستیک کف طرح جدید،رو کش صندلی گل باقالی و صدها تغییر نامحسوس دیگر فقط برای رضایت شما که رنج نیسان سواری رو تحمل کردید تا پژو وانت بیاد! تازه به عنوان آپشن سر دنده گل بلوری (از اونا که وسطش گل قرمز داره) و دور فرمون طرح چوب ارائه میشه.
خیلی خوبه لااقل داریم میریم جلوتر خسته نباشید ماهم اگر اینطوری باشد حرفی برای گفتن داریم از مردم هم میخواهم که این تغییرات را حمایت کرده وباعث دلگرمی شوند تالااقل این تشویق ها باعث دلگرمی سازندگان شود
من این ناشناس رو نمی دونم کیه ولی این قانون دوم نیوتون نیست قانون بقای انرژیه! مثلا توی خوابگاه رشید و داخل و حکیمیه علم و صنعت این قانون به طور دقیق اثبات شد . یعنی دمپایی هیچ وقت نابود نمی شه بلکه از اتاقی به اتاق دیگر یا بلوکی به بلوک دیگر می رود.
اگه شرکت هیوندا تونست هیوندا وانت بسازه جانم به این همه هنر . . . هر ماشینی که وارد ایران میشه بعد از 50 سال فکر ، اونو وانتش میکنن مثل وانت پراید و غیره شاید یه دلیلش اینه که خارجیها مثل گوسفند عقب ماشین نمی نشینند شایدم اونا گوسفنداشون جلو میشینن !!!!!
ماشینای داخلی خودمون فقط برا کنترل جمعیت خوبه .که اگه یه زمانی رشد جمعیت زیاد شد. بدن به مردم تا بلای جونشون بشه.تا به حال امار گرفتن ببینن که چقدر ادم بی گناه با این ماشینای مسخرشون جون دادن.خودرو سازا فقط به فکر جیب خودشونن نه رضایت مردم
خدا وکیلی اگه ایران خودرو و سایپا خیار وگوجه پرورش میدادند الان ایران اولین تولید کننده خیارگوجه آسیا بود
چه لزومی دارد دنبال کاری برویم که فقط ضررش مال مردم و مملکت است
خدایش از وانت پراید خیلی بهتر به نظر می رسه من نمی دونم چطو روشون شده وانت پرایدو بیارن تو بازار و چه ادامای نادونی می خرن اخه نه پرایده نه وانته عین فرغون می مونه فقط دو تا میله پشتتش بزنن میشه باهاش خاک جا به جا کرد
یه موضوعی در مبحث مدیریت تولید مطرح است به نام پلتفرم مشترک . که برای افزایش انعطاف پذیری در تولید در حضور نوسان و تغیر در تقاضا بکار میرود. در پلتفرم مشترک برخی قطعات اصلی (مثلا شاسی) محصولات هم خانواده، ساختار و طراحی یکسان دارند ....ولی ...ایران خوردو همه چیز محصولات هم خانواده را یک جور تولید کرده ..این مسخره است.
کاپوت و بدنه گلگیر پرشیا دقیقا روی این وانت نصب میشود..! تو دری ها تقریبا یکسان است ...درب ها یکسان است.!! شیشه درب و جلو یکسان است!!! موتور و اجزای موتور یکسان است!!!! مهندسین طراح خیلی خسته نباشند!!
لطفا یک بار دیگر مباحث مدیریت تولید را از اول پاس کنند!!
خدایش یکم کیفیت ماشین ببرید بالا نه که میایید وانتش کنید خدایش ی ماشین برا بار کشیه...آخه یه نفر گفت وانتش خوبه...این مخبرا از کجا پیدا میشن همچین نظرای میدن
اینکه وانت پژو پارس هستش لوگو رو عوض کردن. این جوری که اینا پیش میرن تا سال های آینده وانت MVM و وانت پژو 405 و وانت رانا و غیره روهم می سازن. شرکت های سایپا و ایران خودرو فقط بلدن جلو و عقب ماشین ها رو بزنن و یه اسم چرند براش بزارن.
چندتا بزرگوار زمان شاه یه غلطی کردن کارخانه مونتاژ پیکان وزامیاد رو راه انداختن . خواهشأ دیگه شما سازندگان به بزرگی خودتون ببخشیدشون تولید اینجور خودروها رو متوقف کنید . اینقد فوش خوردن که تنشون تو گور داره میلرزه گناه دارن