کد خبر 434148
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

سرنشینی که نمی تواند فشار ناشی از پرواز را تحمل کند از حال می رود.

دانلود


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاپیتان ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    در اصلاح هوایی میگن "کشش جی " که منظور از جی همون شتاب گرانش هست تو ی مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای (توربو) هم این اتفاق برای ماشین و راننده میافتده و هر کسی نمیتونه تحمل کنه معمولا خوب ها و حرفه ای ها تا 3جی و فقط عالی ترین ها تا 5 جی رو تحمل میکنند و جالبه بدونید موقع ایجکت هواپیما خلبان فشاری حدود 9 برابر شتاب گرانش رو تحمل میکنه!(البته بعضی ها هم نمیتونند)
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    این بدبخت که تجهیزات لازم رو همراه نداره معلومه که بیهوش میشود جهت اطلاع: تجهیزات ضد G: تجهیزات ضد فشار g مرسوم ( نیوماتیكی ) برای جلوگیری از كشیده شدن خون به اندام های پاینی بدن ، فشار مناسبی را برای این اندام اعمال می كنند . برای افزایش حفاظت در مقابل فشار G هنگام عملیات با هواپیما های بسیار چابك سامانه ی تنظیم فشار تنفس تحت فشار جی ( PBG ) به مجموعه تجهیزات این هواپیماها افزوده می شود . در این سامانه ، هوای لازم برای تنفس به داخل ریه خلبان ارسال می شود تا اكیژن كافی را جهت تحمل فشار g مهیا سازد . یك محفظه ی لاستیكی ضد فشار نیز ریسك صدمه رساندن به ریه را كاهش می دهد .
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    ممنون بخاطر اطلاعات خوبی ک دادین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس