{$sepehr_album_41410}
تنها چند ماه پس از انتشار گزارشهای اولیه در مورد یک نسخه هیدروژنی از کلاس GLC، اینک مرسدسبنز رسماً تأیید کرده که یک نسخه تولیدی با این نوع پیشرانه برای سال بعد در نظر خواهد گرفت. GLC F-Cell که نمونه اولیه آن در مراسم ویژه برند با عنوان «راهی به سوی آینده» در اشتوتگارت رونمایی شده، اولین خودروی با پیل سوختی در دنیا خواهد بود که از یک دامنه رانندگی کاربردی تمامالکتریکی برخوردار میشود؛ موضوعی که بیشتر به قابلیتهای سیستم پلاگین در شارژ بسته باتریهای لیتیومی برمیگردد و انرژی لازم را برای طی مسافتی در حدود ۴۸ کیلومتر فراهم میکند.