هیئت ‌حل اختلاف قوا از ارجاع ‌بودجه خبر ندارد!
عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا ‌از ارجاع قانون بودجه 91 به این هیئت ‌از سوی رئیس جمهور ‌اظهار بی‌اطلاعی کرد.

اعتراف‌مقام اسرائیلی به شكست در برابرايران
"ئیتای برون"، رئیس اداره پژوهش ارتش اسرائیل اذعان داشت : تحریم‌ها و فشارهای غرب نتوانسته جلوي پيشرفت هاي هسته‌ای ایران را بگيرد .

احتمال حذف کاروان ایران از المپیک 2012
"بدون هیچ دلیلی رئیس فدراسیون قایقرانی را که برای این رشته همانند پدر بود را برکنار می کنند. احمد دنیا مالی تنها کسی بود که باعث رشد و پیشرفت قایقرانی شد و حالا در آستانه المپیک و زمانی که وقت نتیجه گیری ما رسیده آن را برکنار می کنند تا به اهداف خود برسند."

عکس/خط و نشان علیخانی برای رسایی
خط و نشان قدرت علیخانی نماینده قزوین در مجلس هشتم برای حمید رسایی نماینده تهران



احتمال ابلاغ بودجه 91 توسط لاریجانی
تاخیر رئیس جمهور در ابلاغ قانون بودجه سال 91 کل کشور در صورتی که 10 روزه شود، رئیس مجلس می‌تواند آن را برای اجرا ابلاغ کند.

خداحافظی مربیان با بازیکنان استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازیکنان این تیم حلالیت طلبید.

احمدی نژاد بودجه 91 را امضا کرد
دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور امروز بعدازظهر قانون بودجه سال 91 کشور را برای اجرا ابلاغ می‌کند.

صالحی:سفر آمانو بسیار موفقیت آمیز بود
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نسبت به مذاکرات 1+5 خوش بین هستیم و اظهار نظرها نشان می دهد که طرف مقابل نیز علاقمند به موفقیت نشست بغداد است.

تصاویر روز/ باجه تلفنی از مغز!
اطفاء حریق در جنگلهای ایالت نوادا، 25 کشته در برخورد دو قطار در هند، تظاهرات دانشجویی در بارسلون اسپانیا در اعتراض به کاهش بودجه آموزشی، نمایشگاه گل چلسی در بیرمنگام انگلستان، خودرو بادی ساخت دست یک کشاورز چینی و... از مهم‌ترین تصاویر خبری امروز است.



لیلة الرغائب یکی از سه شب برتر سال
مدیر گروه اخلاق مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با بیان اهیمت جایگاه ماه رجب نزد خداوند و رابطه آن با شرط ورود به دروازه بندگی، نخستین شب جمعه ماه رجب که به «لیلة الرغائب» موسوم است را همپای شب قدر دانست.


تکذیب‌خبر ذخیره اورانیوم ایران در عراق
سخنگوی دولت عراق گفت: خبر ذخیره سازی اورانیوم غنی شده ایران در عراق صحت ندارد.

عکس/پروین‌ و نجف‌زاده ‌15 سال‌ پیش



"هیچ نظارتی در بیمه ایران وجود نداشت"
قاضی مدیرخراسانی گفت:‌اگر بیمه ایران نظارت اندکی بر روی نقد‌کنندگان چک‌ها ‌داشت امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

جلیلی:1+5 راهبردهای بی‌نتیجه را کنار بگذارد
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امیدواریم مذاکرات بغداد نقطه آغازی برای کنار گذاشته شدن برخی راهبردهای بی نتیجه از سوی 1+5 باشد.

پایان فصل سیاه با دشوارترین بازی ممکن
ماموریت دشوار پرسپولیس در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب با دیدار مقابل الاتحاد عربستان در ورزشگاه ملک عبدالله جده دنبال می‌شود، ماموریتی که فرجام آن در تعیین سرنوشت بسیاری از سرخپوشان تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده آمریکا در مذاکرات بغداد کیست؟+عکس
نشست استانبول 2 فرصتی شد تا وندی شرمن به عنوان سرپرست تیم مذاکره کننده هسته‌ای آمریکا به طور عملی به مباحث مربوط به برنامه اتمی ایران ورود پیدا کند.




بهداد: جریان انحرافی طراحی Mi6 است!
محمدجعفر بهداد، معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری در بخشی از سرمقاله روزنامه ایران با عنوان "عبور هوشمندانه از محافظه‌ کاری" ضمن آنکه به مقولاتی مثل کرسی های آزاد اندیشی، برخورداری دوستداران نظام از حق اندیشیدن ، تبادل نظر درباره مقولات مختلف و ارائه پیشنهاد به رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرده است


عکس/صفحه اول روزنامه های اقتصادی




شرط جبهه پايداري براي حمايت از لاريجاني
يك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي، با اشاره به جلسه روز شنبه شش خرداد اصولگرايان، گفت: اگر در جلسه روز شنبه راي استمزاجي نمايندگان، موافقت با رياست لاريجاني باشد، جبهه پايداري عليرغم تمامي انتقادات به لاريجاني، از اين راي تبعيت مي‌كند و روز راي‌گيري در صحن علني كانديداي ديگري معرفي نخواهد كرد.

مشتری جدید داماش کیست؟
مدیرعامل پیشین سپاهان شنبه آینده برای خرید امتیاز باشگاه داماش با مسئولان و استاندار گیلان جلسه خواهد داشت.

مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد آغاز شد
مذاکرات ایران و 1+5 لحظاتی پیش و ساعت 12:30 به وقت محلی در دارالضیافه نخست وزیری عراق در شهر بغداد آغاز به کار کرد.

الگوی شهاب حسینی برای زندگی
شهاب حسینی، بازیگر نقش شهید بابایی در فیلم «شوق پرواز» گفت: همیشه از خداوند متشکر بوده‌ام که به من این توفیق را عنایت کرد تا نقش شهید بابایی را بازی کنم و این نیز برای من افتخاری بزرگ است.

فعالیت ليدر مكتب منحرف در دانشگاه‌های تهران
لیدر مکتب «حجتیه نوین» با ارائه جزوه جدیدی از سری نظام عالم در ایام فاطمیه بار دیگر دوره مطالعاتی دانشجویان مرید خود را از سر گرفت.

نماینده آلمان در مذاکرات بغداد کیست؟+عکس
رئیس هیئت آلمانی در نشست استانبول، تاکنون در چندین مورد به عنوان نماینده آلمان در کشورهای آسیایی و اروپایی فعالیت داشته است.

كاهش 11درصدی نرخ گوشت قرمز
مدیر كل تامین و توزیع وزارت صنعت، معدن و تجارت از كاهش قیمت گوشت قرمز تا 11 درصد در سطح بازار با استناد به گزارش های میدانی بازرگانی داخلی خبر داد.

تجمع اعتراضی مقابل خانه سینما
جمعی از افراد صبح امروز با حضور در مقابل در خانه سینما، نسبت به بازگشایی این خانه اعتراض کردند.

استقبال‌گروه‌های سیاسی‌عراق از نشست‌بغداد
گروه‌های سیاسی عراق و بسیاری از ناظران سیاسی این کشور، برگزاری نشست 1+5 و ایران در بغداد را نقطه قوت دولت عراق و گامی برای بازگشت این کشور به جایگاه تاثیرگذار منطقه‌ای می‌دانند.

سیگنال‌های قبل از مذاکرات مثبت بوده است
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا با اشاره به ارائه بسته جدید 1+5 به ایران در مذاکرات بغداد گفت که با وجود سیگنال‌های مختلف در فضای قبل از مذاکرات، فضای حاکم بطور نسبی مثبت است.

افشای ماجرای نامه تهدیدآمیز در دادگاه بیمه
در دومین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس در بیمه ایران ماجرای نوشته شدن یک نامه تهدید‌آمیز افشا شد.

رابطه ورزش با کاهش حملات آسمی
نتایج تحقیقات جدید حاكی از آن است كه ورزش نه تنها برای بیماران مبتلا به آسم بی خطر است بلكه می تواند بروز نشانه های این بیماری و یا حملات آسمی را در بیماران كاهش دهد.

عکس/ نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی
تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز چهارشنبه 3 خرداد 91 به پیروزی سپاهان برابر استقلال و حذف آبی ها از آسیا و همچنین دیدار حساس امشب پرسپولیس برابر الاتحاد اختصاص دارد. جالب است که در صفحه اول روزنامه های ورزشی خبری از تصمیم جنجالی دیروز ورزش ایران یعنی انصراف قایقرانان از حضور در المپیک خبری نیست!


مقررات جدید برای صدور دسته‌چک
رئیس کل بانک مرکزی از کاهش ۲ درصدی نرخ سود تسهیلات ریالی ‌برای صادرات و یک درصدی تسهیلات ارزی‌ در سال جاری خبر داد و گفت: در جلسه شورای پول و اعتبار مقررات جدیدی برای صدور دسته چک وضع شد.

متهم:بخاطر اعتبار بیمه ایران ما شک کنیم
متهم با بیان اینکه به خاطر اعتبار بیمه ایران به متهمان شک نکردیم، گفت: آدرس و شماره تلفن‌های دروغی را از قبل به ما می‌دادند تا پشت چک بنویسیم.

برنامه های دولت برای حمايت از توليد
تحقق شعار امسال حمايت از توليد كار و سرمايه ملي نيازمند اصلاح الگوي مصرف و حمايت همه جانبه مسئولان و مردم از اين شعار است.

فرماندهان ارتش و سپاه در صحن علنی مجلس
رئیس مجلس اعلام کرد که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برخی فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در صحن علنی مجلس حضور دارند.


ورود وزارت علوم به پرونده نشریه هتاک
معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم معتقد است شورای فرهنگی دانشگاه تهران مکلف است که ماجرای نشریه هتاک به ائمه را بررسی کند و اگر این کار را نکرد، وزارت علوم به این ماجرا ورود پیدا خواهد کرد.

گزارشگر ایرانی"خلاص" عرب‌ها را فراموش کرد!
دیشب که صحبت های یک جانبه گزارشگر را گوش کردیم یک لحظه به این نتیجه رسیدیم که او با یک گزارشگر کشورهای عربی چه فرقی می کند؟ این گزارشگرهای عربی هستند که وقتی تیمشان در هر دقیقه اییه نماینده از ایران گل می زند با صدای بلند و گوش خراش خود می گویند"خلاص".

حداد:فضای فرهنگ با قانون‌گذاری سنخیت ندارد
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون 214 جلسه طی 4 سال اخیر تشکیل داد، گفت: ‌در بعد نظارتی 86 سؤال از وزیر ارشاد و 20 سؤال از وزیر ورزش و یک سؤال هم از وزیر کشور داشتیم. ما طر‌ح‌ها و لوایح متعددی داشتیم اما طرح اداره صدا و سیما طرح مهمی بود که ابعاد حقوقی و مدیریتی داشت و این طرح آماده شد و تنها 2 ماده از آن مانده که در مجلس نهم کامل می‌شود.

امام محّمد باقر علیه السلام و برخورد با غلات
پنجمین امام شیعیان اثنی عشری، حضرت امام محمّد باقر(علیه السلام) است که از سوی جدّ بزرگوارش پیامبر اکرم(ص) به «باقر العلوم»[شکافنده علوم و دانش‏ها] ملقّب گردید. ولادت حضرت را، نخسین روز ماه رجب سال ۵۷ هجری ذکر کرده اند و عده ای از مورّخین در سوّم ماه صفر سال ۵۸ هجری.... . در این نوشتار کوتاه، نگاهی اجمالی به شخصیت و جوانب مختلف زندگانی امام محمّد باقر"علیه السلام" می افکنیم. امید است مورد قبول واقع شود.

عکس/محل مذاکره گروه های 1+5 با ایران



تعطیلی دریاچه‌آزادی/انقلاب در قایقرانی ایران!
بعد از برکناری بی موقع و دور از انتظار احمد رضا دنیامالی توسط وزارت ورزش و جوانان، دریاچه آزادی هم رو به تعطیلی رفت.

نيروگاه‌هاي هسته‌اي در سراسر جهان
در شرايطي كه اين روزها بحث موضوع هسته اي كشورمان، بحث روز و داغ محافل سياسي جهان است و قدرت هاي استعماري به بهانه تسليحاتي بودن برنامه هسته اي ايران، سعي در سنگ اندازي در مسير هسته اي شدن كشورمان دارند، به موضوع "نيروگاه هاي هسته اي در سراسر جهان" و سياست انرژي هسته اي كشورهاي جهان پرداخته ايم تا نحوه رويكرد كشورها را در قبال اين موضوع بررسي كنيم.

چگونه خوش عکس باشیم؟
اگر به دنبال راه هایی برای خوش عکس تر بودن می گردید توصیه می کنیم که این مطلب را مطالعه کنید.

گزارشگر ایرانی"خلاص" عرب‌ها را فراموش کرد!
دیشب که صحبت های یک جانبه گزارشگر را گوش کردیم یک لحظه به این نتیجه رسیدیم که او با یک گزارشگر کشورهای عربی چه فرقی می کند؟ این گزارشگرهای عربی هستند که وقتی تیمشان در هر دقیقه اییه نماینده از ایران گل می زند با صدای بلند و گوش خراش خود می گویند"خلاص".