عصمت منصور گفت: حمله زمینی ارتش اشغالگر به جنوب لبنان فرصت بی نظیری برای مقاومت لبنان فراهم می کند تا تاکتیک خود را تغییر بدهد و بیشترین زیان‌های را به رژیم صهیونیستی وارد کند.

سرویس جهان مشرق - این کارشناس فلسطینی در گفتگو با مشرق تاکید کرد رژیم صهیونیستی با حمله و وارد کردن ضربه سختی به دو عضو مهم محور مقاومت یعنی؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" و حزب الله لبنان، این محور را با چالش بزرگی رو به رو کرده است. اما همزمان فرصت خوبی برای حماس و حزب الله فراهم می کند تا میدان را به نفع خود تغییر بدهند.

نیروهای مقاومت با تغییر تاکتیک خود و تغییر آرایش نظامی می‌توانند ارتش اسرائیل را وارد جنگ فرسایشی و طولانی مدت کنند که موجب تضعیف این ارتش شود و در نهایت فلسطینی‌ها و ملت‌های عرب به حقوق از دست رفته شان دست پیدا کنند.

عصمت منصور در ادامه گفت: محور مقاومت برگه‌های برنده‌ی مهمی در اختیار دارد و از همه مهمتر این محور از پشتیبانی مردمی بزرگ در کشورهای عربی و اسلامی برخوردار است که به پیگری اهداف مشروع تاریخی، دینی و قانونی خود کمک زیادی می کند. محور مقاومت می‌تواند در برابر زورگویی رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا انجام می‌شود، بایستد.

عصمت منصور در ادامه گفت: اسرائیل در حال حاضر احساس پیروزی و قدرت می کند، این احساس برای اسرائیل گمراه کننده و کشنده است. این احساس موجب می شود نتانیاهو و کابینه افراطی او وارد ماجراجویی احمقانه، طولانی مدت و پرهزینه‌ با حمایت آمریکا شود. هم اکنون اسرائیل برای ترمیم بازدارندگی خود، چهار کشور عربی را بمباران می کند، این دست درازی پیامد خوبی برای نتانیاهو نخواهد داشت.