کد خبر 458066
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

همزمان با آغاز دور جدید حملات گروههای تروریستی تکفیری القاعده، احرارالشام و اجناد الشام به دو شهر شیعه نشین و محاصره شده "فوعه و کفریا" واقع در استان شمالی ادلب، صبح امروز شهر دمشق صحنه تجمع اعتراضی گروهی از مردم پایتخت سوریه بود.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با آغاز دور جدید حملات گروههای تروریستی تکفیری القاعده، احرارالشام و اجناد الشام به دو شهر شیعه نشین و محاصره شده "فوعه و کفریا" واقع در استان شمالی ادلب، صبح امروز شهر دمشق صحنه تجمع اعتراضی گروهی از مردم پایتخت سوریه بود.


در این تجمع گروهی از شهروندان سوری با سر دادن شعارهایی در حمایت از شیعیان فوعه و کفریا در ادلب و نبل و الزهراء در شمال حلب نسبت به سکوت سازمان ملل و نهادهای مدافع حقوق بشر در رابطه با وضعیت وخیم بیش از 100 هزار شیعه سوری و جنایات تروریستها بشدت اعتراض کردند. 


لازم به ذکر است که ازابتدای بحران تروریستی تکفیری در سوریه شهرهای شیعه نشین این کشور به اهداف ثابت گروههای تروریستی تکفیری مورد حمایت ترکیه، عربستان و قطر تبدیل شده و تحت شدید ترین محاصره و حملات توپخانه ای و ... آنها قرار داشته اند. نبل و الزهرا طی 4 سال اخیر بطور کامل محاصره و فوعه و کفریا نیز طی 5 ماه گذشته دارای وضعیت مشابهی بوده است.