خالد الجارالله

معاون وزیر خارجه کویت گفت که ایران به کشورهای عربستان سعودی و بحرین پیام‌هایی فرستاده ولی طرف‌های مقابل هنوز به این پیام‌ها جواب نداده‌اند.

به گزارش مشرق، «خالد الجارالله»، معاون وزیر امور خارجه کویت می‌گوید کشورش حامل پیام‌های ایران به کشورهای عربستان سعودی و بحرین بوده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، الجارالله سه‌شنبه (۱۴ آبان) طی نشست خبری در حاشیه همایشی در سفارت آلمان در کویت گفت: «کویت در حقیقت، این پیام‌ها را به برادران (سعودی و بحرینی) فرستاده است ولی تا به این لحظه هنوز جواب‌هایی در این خصوص دریافت نکرده‌ است».

علی ربیعی، سخنگوی دولت دیروز دوشنبه از نامه حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران به پادشاه عربستان و بحرین خبر داد. او در این باره گفت: «رییس جمهور محترم نامه‌هایی ارسال کرده‌اند؛ اساس نامه‌ها صلح و ثبات منطقه بوده است؛ ما معتقدیم دو جانبه‌های متعددی می تواند در منطقه شکل گیرد و فشارهای آمریکا نباید باعث دوری همسایگان شود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    4 0
    به قول مثال نوکر من نوکری داشت ، بیچاره فقط کویت که نه اغلب کشورهای عربی استقلال و اختیاراتشان در گرو عربستانه ، عربستانم که دربست و شش دانگ سگ آمریکا و صهیونیست است بعید می‌دانم این پیام جواب مثبت نتیجه داشته باشد...
  • محمد از انديمشک(خوزستان هميشه آبي) IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    1 0
    انشاءالله که خیر در پیش داشته باشه و صلح و ثبات در منطقه و تمام جهان جاری بشه هر چند بنده به این قبیل کارها و اینچنین سیاستمداران وابسته اعتقاد و خوشبینی ندارم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس