ویژه های مشرق 13 فروردین

«عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه گفت:«رئیس پیشین بانک مرکزی به منظور فضاسازی به نفع کشورمان و تحریک طرف مقابل،دستاورد اقتصادی برجام برای ایران را در جمع مخاطب خارجی "تقریباً هیچ" خواند».

سرویس سیاست مشرق - از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری ویژه‌نامه‌های نوروزی، نکات قابل‌توجهی می توان استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** مشکلات اقتصادی نتیجه عدم مذاکره با ترامپ است

«علی خرم» از فعالین اصلاح‌طلب در یادداشتی در ویژه نامه نوروزی روزنامه شرق نوشت:«در دولت اوباما برای اولین بار حکومتی در آمریکا برقرار بود که اعتقاد داشت از راه دیپلماتیک، مذاکره و همکاری با ایران می‌تواند به نتیجه رسیده و دفتر خصومت گذشته با ایران را ببندد. اما منتقدان برجام در ایران با نمایش یکه تازی در صحنه سیاست خارجی طوری عمل کردند که خود آمریکا و غرب از برداشتن گام هایی برای گشایش رفتار و روابط با جمهوری اسلامی ایران منصرف شدند. منتقدان اینگونه رفتار کردند تا گناه را گردن غرب و آمریکا بیندازند و در داخل هم سند و مدرک برای بی خاصیت بودن برجام داشته باشند...متاسفانه دو سال آخر دوره اوباما به این طریق گذشت و در ایران تندروها و مخالفان برجام دست بالا را داشته و غرب را ترساندند و هل دادند تا شاهد هیچ موفقیتی در زمینه دستاوردهای برجام نباشیم. اصولاً اجازه ندادند هیچ سازوکاری برای اجرای برجام در کشور فراهم شود».

خرم در ادامه نوشت:«ترامپ برای مذاکره و ملاقات تبلیغاتی به ایران پیغام داد، ولی ایران با تصور اینکه یک مذاکره جدی دیپلماتیک است آن را قاطعانه رد کرد. به این ترتیب ترامپ گفت اگر ایران حاضر به مذاکره و ملاقات نشود از برجام بیرون می‌آید. ایران باز هم این تهدید را جدی نگرفت و ترامپ دومینوی دشمنی آشکار با ایران را رقم زد و با خروج از برجام و اعمال تحریم‌های بی‌سابقه در تاریخ جهان علیه ایران، شرایطی را ایجاد کرد که امروز بارها از سوی مسئولان ایرانی گفته شده که اگر آمریکا تحریم‌ها را کنار بگذارد و به برجام برگردد، ایران آماده مذاکره است. سوال این است که چرا در همان شش ماه اول دوران ترامپ سخن و توصیه صاحبنظران ایرانی مبنی بر "مذاکره صوری" را مدنظر قرار ندادند و بدون شرایط تحریم به میز مذاکره صوری و "ملاقات تبلیغاتی" نرفتند که امروز تبدیل به خواسته  رسمی شده است؟ اشتباه مسئولان امر عدم ارزیابی موقعیت و روان شناسی ترامپ بود که این همه خسارت به مردم و اقتصاد ایران وارد آمده... و عوارض سنگین از جیب مردم، منبع تامین هزینه های اداره کشور شده است».

اوباما، دانشمندان هسته ای کشورمان را ترور کرد و ترامپ سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند. اوباما، مردم ایران را یاغی! نامید و ترامپ، ایرانیان را تروریست! نامید. هم اوباما و هم ترامپ قانون وضعیت اضطراری علیه مردم ایران را سال به سال تمدید کردند. اوباما در فتنه 88 آتش بیار معرکه بود و ترامپ در دی ماه 96 از آشوبگران حمایت کرد. اوباما با لگدمال کردن برجام، قانون تحریمی آیسا را تمدید کرد و ترامپ با تصویب قانون تحریمی کاتسا 2017 آب پاکی را روی دست حامیان برجام ریخت و...

اوباما با حیله گری می‌کوشید تا با استفاده از دروغ‌ها و مکرهای متعارف خویش، چهره‌ای زیبا از هیولای بدسیرت آمریکا به نمایش بگذارد، چهره‌ای که می‌توانست ساده‌دلان و خوش‌خیالان را خام کند و فریب دهد. در مقابل، ترامپ نماد جنون آمریکایی و کابوی قرن بیست و یکمی است که ماهیت آمریکا را به نمایش گذاشت

اما برای بزک کنندگان برجام هیچ تفاوتی ندارد که اوبامای دموکراتِ مودب! و باهوش! رئیس جمهور باشد، یا ترامپِ جمهوری خواهِ دیوانه و مزاحم؛ کارویژه این طیف، تطهیر چهره کریه و چندش آور شیطان بزرگ است.

برای همین است که نه دولت را به جهت اعتماد به آمریکا سرزنش می کنند و نه دولت آمریکا را به جهت جنایت ها و عهدشکنی ها و دروغ هایش مورد بازخواست قرار می دهند. این طیف هر چه فریاد دارند بر سر منتقدان دولت آمریکا در داخل کشور می زنند.

این روزها اخبار تأمل برانگیزی از حواشی بحران کرونا در آمریکا در رسانه ها منتشر شده است. از پوشیدن کیسه زباله بجای لباس ایزوله توسط کادر پزشکی در بیمارستان های آمریکا تا حمله عجیب مردم و غارت فروشگاه ها و در ادامه صف های طولانی در مقابل فروشگاه های عرضه اسلحه و بی تفاوتی مقامات آمریکایی نسبت به افزایش سرسام آور آمار فوت شدگان کرونا و...

در این سو، طیف اصلاح طلب بدون توجه به ظرفیت های عظیم داخلی و غفلت از استعدادهای عظیم جوانان ایرانی و بی توجه به اجرای اقتصاد مقاومتی، در این توهم به سر می برد که ترامپ و اوباما و دیگر سران کاخ سفید، می توانند مشکلات اقتصادی مردم ایران را رفع کنند!

** تاجزاده: اگر رئیسی یا قالیباف می آمدند، هیچ چیز تغییر نمی کرد

«مصطفی تاجزاده» از محکومین فتنه ۸۸ در مناظره با «غلامحسین کرباسچی» از فعالین اصلاح‌طلب که در ویژه نامه نوروزی روزنامه سازندگی منتشر شد، گفت:«بنده  2 دوره به روحانی رای دادم، اما اگر قانون اساسی امکان دور سوم را برای ریاست جمهوری وی فراهم می‌کرد، برای سال ۱۴۰۰ به آقای روحانی رای نمی‌دهم. چون دیگر کارایی ندارد. متاسفانه سیستم طوری حرکت می کند که مهم نیست روحانی، رئیسی یا قالیباف رئیس جمهور باشد. هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد».

تاجزاده در بخش دیگری از این مصاحبه گفت:«ما در سال 96... از روحانی حمایت کردیم و با رای بالاتری هم آمد اما در دولت دوم هر چه بود فروپاشید، یعنی برجام، اقتصاد، تورم و همه از دست رفت».

مصطفی تاجزاده در مصاحبه مذکور عملا رئیس جمهور را فاقد اختیارات لازم جازده و مدعی شده است که عملا هیچ تفاوتی نمی کند که چه کسی رئیس جمهور است. چندی پیش «صادق زیباکلام» از فعالین اصلاح طلب نیز در اظهارنظری مشابه گفته بود:«واقعیت این است که دولت اختیارات چندانی در برخی سیاست ها و برنامه های داخلی و حتی سیاست خارجی ندارد...هر فرد دیگری هم که رئیس جمهور شود، همین مشکلات وجود دارد».

اما ادعای تاجزاده در حالی است که وی - 21 اسفند 95- چند هفته قبل از آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 96 در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود:«حتی اگر روحانی نخواهد نامزد شود، باید این گزارش را ارائه بدهد...اگر قرار بود نرخ دلار با همان رشد 400 درصدی زمان احمدی نژاد افزایش یابد، هر دلار الان 12 هزارتومان بود سکه به جای یک میلیون تومان، سه تا چهار میلیون شده بود. پراید 20 میلیونی به 50 تا 60 میلیون رسیده بود و قیمت مواد خوراکی نیز...به شدت افزایش می یافت».

تاجزاده در این مصاحبه مدعی شده بود که اگر روحانی نبود و رقیبان وی به ریاست جمهوری می رسیدند، قیمت پراید تا 60 میلیون نیز افزایش یافته و نرخ دلار نیز 400 درصد افزایش می یافت.

در دوره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 96، روزنامه اصلاح طلب دنیای اقتصاد-اردیبهشت ۹۶- در یادداشتی مشابه با مصاحبه تاجزاده با روزنامه شرق، با عنوان «پیروزی قالیباف یا رئیسی قیمت دلار را به کجا می‌برد؟» نسبت به دلار ۵ هزارتومانی در صورت پیروزی رئیسی یا قالیباف هشدار داد. اما دلار در دولت دوم روحانی تا حدود 20 هزارتومان نیز افزایش یافت.

روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با صراحت و قید قسم جلاله گفته بود:«والله العلی العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»!

واقعیت این است که اصلاح طلبان نه برنامه ای برای اداره کشور و رفع مشکلات مردم دارند و نه کارنامه قابل دفاعی برای عرضه به افکارعمومی. تنها هنر این طیف، هیولاسازی از رقیب در رقابت های انتخاباتی و شانه خالی کردن از مسئولیت و فرار از پاسخگویی از فردای پس از انتخابات است.

** موسوی: «دستاورد تقریبا هیچِ برجام» صرفا یک ترفند برای تحریک طرف مقابل بود

«عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد گفت:«رئیس پیشین بانک مرکزی به منظور فضاسازی به نفع کشورمان و تحریک طرف مقابل، دستاورد اقتصادی برجام برای ایران را در جمع مخاطب خارجی "تقریباً هیچ" خواند. اما در داخل این موضع گیری را به بهانه ای برای انتقادهای بی حد و حصر از وزارت خارجه تبدیل کردند».

موسوی در ادامه گفت:«بسیاری از انتقادات هم واقعاً بی مبنا و دروغ است. ولی می‌بینید در فضای مجازی بازتاب پیدا می‌کند و گاهی جا می‌افتد. متاسفانه در بسیاری از بحث های تخصصی از جمله بحث های تخصصی در حوزه سیاست خارجی ما تبدیل به ملت "کپی، پیست، فوروارد" شده‌ایم و اهل دقت در انتشار اخبار یا ریشه یابی آنها نیستیم».

سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت:«برجام یکی از مهمترین توافق‌ها از نظر حقوقی است. هر توافق دیگری این میزان دشمن داخلی و خارجی داشت تاکنون از میان رفته بود. اما قوام درونی، ساختار حقوقی و وقتی که برای نگارش تک تک کلمات آن گذاشته شده بود، باعث شد که این توافق علیرغم خواست آمریکایی‌ها و متحدان آنها پابرجا بماند».

برخی توجیه ها نه تنها باعث تنویر افکارعمومی نمی شود، بلکه مستقیما توهین به شعور مردم است. سیف، رئیس پیشین بانک مرکزی صراحتا اعلام کرده بود که برجام هیچ دستاوردی برای مردم ایران نداشت. دیگر مقامات ارشد دولت نیز بارها و بارها به این واقعیت اذعان کرده بودند.

چندی پیش عراقچی صراحتا اعلام کرد که «نتیجه برجام، تحریم های بیشتر بود»؛ وی در ادامه اذعان کرد که «یکی از درس های برجام این بود که مقاومت، بهتر از رویکرد فعلی دولت جواب می دهد». پیش از آن نیز ظریف صراحتا گفته بود که «توافق با آمریکا به اندازه جوهر روی کاغذ هم ارزش ندارد». روحانی نیز با اشاره به تجربه برجام و پیشنهاد آمریکایی ها به مقامات کره شمالی برای مذاکره گفته بود «مگر دیوانه اند که با شما مذاکره کنند، شما مذاکره دیروز را علنی زیر پا می‌گذارید و به مذاکره امضا شده‌ای که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده بی‌اعتنا هستید».

بر همین اساس وقتی سخنگوی وزارت خارجه، «اذعان صریح مقام ارشد دولتی» را «ترفندی برای تحریک طرف مقابل» جا می زند، بجای آنکه افکار عمومی را آگاه کرده باشد، به شعور و فهم مردم توهین کرده است.متاسفانه برخی دولتمردان، برجام را به مسئله ای حیثیتی برای خود تبدیل کرده و با نگاهی سیاست زده، در پی توجیه قصور و تقصیرهای خود هستند.

آقای موسوی در مصاحبه مذکور، منتقدان را دروغگو و مردم ایران را نیز فاقد بینش و تحلیل معرفی کرده است! متاسفانه مقامات ارشد دولت روحانی تاکنون بارها هم به منتقدان و هم به مردم توهین کرده اند.

سخنگوی وزارت خارجه، مدعی شده است که برجام همچنان پابرجاست. چندی پیش روزنامه اصلاح طلب سازندگی در مطلبی نوشته بود:«امروز فقط یک کشور به صورت عملی پایبند به توافق بوده است؛ ایران. آشکار است که اکنون دیگر توافقی وجود ندارد که اروپایی‌ها بخواهند از آن حمایت کنند. بلکه آنان از محدودیت‌های هسته‌ای ایران حمایت می‌کنند... ایران موبه مو تعهدات هسته‌ای خود را اجرا می‌کند، اما تحریم‌هایی را تحمل می‌کند که به مراتب سخت‌تر از دوره قبل از توافق است و طرف‌های دیگر کاملاً از تعهدات خویش خارج شده‌اند ... امروز دولت نیازمند آن است که باور کند برجام به پایان رسیده… اکنون جواب مشخص است. خروج از برجام و بازگذاشتن راه مذاکره با کسانی که قدرت عمل به تعهداتشان را دارند، این گزینه بهتری از ماندن در توافق یکجانبه، تحریم‌های سخت‌تر از پیشابرجام، دلخوش کردن به اقدامات نمادین اروپا و مشاهده رکودی است که این بار می‌تواند اقتصاد کشور را از گروه کشورهای با درآمد متوسط به فقیر مبدل سازد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 169
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 34
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    93 16
    به فرموده رهبر معظممان،دشمن،جنگ وتحریم نعمت وباعث پیشرفتمان هست وموردنیاز مردم وکشورهست-پس فضول ونخود هرآشی نمیخواهیم
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      10 53
      اره چون باید خون بگرئید
    • سعید IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      32 25
      این چرتو پرتا که تحویل ملت میدی دیگه پراید15 ملیونی برای کسی نمیشه اخرشا اول گفتم و سلام
    • عبدالله مومن IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      28 5
      در پیش بعضی ها مثل تاجزاده. بدنامی بهتر از بینامی ست هههههههههههه
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      9 1
      امثال تاجزاده مزدور است بدبخت بنی صدر گناهش کمتر اینها بود بیچاره ولی زود فرار کرد
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      5 1
      تنها ایراد برجام نافرجام این بود که متن آن توسط امریکایی ها نوشته شد و توسط ظریف امضاء شد و بوسیله علی لاریجانی در عرض 20 دقیقه تصویب شد.
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      10 0
      اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
    • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      12 1
      دلار 16000 تومانی و سکه 6 میلیونی و پراید 70 میلیونی و تورم 400 درصدی ثمره برجام است.
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      12 1
      دولت اختیارات کافی دارد اما عُرضه کار کردن ندارد.
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      7 5
      ان شاءالله با تشکیل مجلس جدید و یک دولت متعهد و انقلابی در سال 1400 با اجرای اقتصاد مقاومتی و قطع امید از کدخدا شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.
    • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      6 1
      ما این نعمت رو نخوایم کی رو باید ببینیم
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      3 0
      عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم ها و ترامپ مربوط نیست.
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      3 0
      لیبرال های غربگدا اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      1 0
      عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    42 10
    خفه شو آش.....
    • امیر IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      3 0
      خدایی این واژه “اگه” نبود این اسهال طلبان چه کار میخواستند بکنن توی کلام همشون این واژه بلااستثنا وجود داره اگه این بود اگه اون بود اگه من نبودم اگه من بودم ماشالله همه پیشگو هستند کاش این پیشگوییشون حداقل در مورد برجام درست از اب درمیومد و واقعا امضای کری تضمین بود حالا بقیه شعارهای خیالیشون بماند در کل واژه اگه در همه سخنان ناب اقایان تاجزاده زیباکلام مطهری و روحانی گوش فلک رو کر کرده کاش حداقل یکبار از واژه “ما تونستیم.... “ استفاده میکردن
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      1 0
      تفاوت: 16 سال دولت سازندگی و اصلاحات چهار میلیون مسکن 8 سال دولت مهر چهار میلیون و هشتصد هزار مسکن
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    70 12
    تاج زاده می خواست به تاج شاهنشاهی برسه ولی خداونگذاشت
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      50 3
      باز تاجزاده زر زد!!! یکی نیست بگه اگه حرف نزنی نمیمیری!!!!
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      6 0
      تاج زاده مال این حرف ها نیست.
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    53 2
    اگر تغییر نمیکرد چرا پس دروغ گفتید اگر ریسی بیاید ... میشود . حالا هم با امدن قالیباف و احتمالا نفر بعدی احمدی نژاد رو سیاهی به دیگ سیاه میماند
  • mojtaba SE ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    35 1
    amrika be jay 3000 dollar be jasosha dar kharej az iran,khili rahat ba mahy 300 dollar dar dakhel iran ,karesh ro rah endakhte,,va zazman amniyat sepah iran ham dare negashon mikone,bejay rikhtan in daeshiha to kavir lot,ta az goshnegi bemiran,,payande abar ghodrat iran payande rahbar
  • وطن پرست DE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    65 2
    خب پس می زاشتید اونا بیان. حداقل شما این همه به سختی نمیوفتادید :) این اصلاح طلب ها مهارت ویژه در انواع فرار از نوع رو به جلو٫ فرار از نوع پاسخگویی٫ فرار از مسولیت پذیری دارن.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    61 4
    چقدر این تاجزاده خره
    • مجتبی/تبریز IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      30 1
      هنوز خر نشده، دوران کره خریشه....خر بزرگتراشن که هنوز دارن تو علفزار امریکا و امگلیس میچرن...
  • امیر IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    41 3
    جناب تاجزاده ممکنه درست بگی، ولی بگو ما بکی رای بدیم دیگه ریخت تو رو نبینیم صداتو نشنویم...
  • FR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    47 3
    دلیل سوزش آمریکا پرستان هم همین است ! عدم مذاکره با آمریکا ! اوباید دست از دشمنی وتوطئه بر دارد آدم شود !
  • BE ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    32 2
    هیچ معلوم هست که این آقایان از جون مملکت چی میخواهند -- ....آنها درک نمی کنند که شما نمی توانید با شیطان مذاکره کنید...حالا که شیطان دوست دارند مثل بقیه برسند پیشش ....
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    28 1
    موندم این کرونا نمیره سراغ تاجزاده
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    24 1
    تاجزاده خفه شو حال به هم زن.
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    44 2
    شما می خواستید مشکلات اقتصادی را صد روزه حل کنید، و آن در دوران اوباما بود!!!!!
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      6 0
      آفرین، گل گفتی
  • کاوشگر فضایی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    42 1
    یکی به تاج زاده بگه دهنتو ببند ، جواب اون زشت کلام رو هم امید دانا داد موندم چرا دهن زشت کلام هنوز حرکت می کنه . دوم اقای خرم بسه دیگه .. 1 ماه و نیم تقریبا قبل از تصویب برجام ، صهیونیستها توی یمن بمب اتم از گونه نوترون منفجر کردند . تو که هیچ حتی اون اربابت هم نخواست این مطلب افشا شه . پس جمیع اسهال طلبان همگی خفه شید ..
  • بهرام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    37 2
    اگر این عزیزان مثل تاجزاده نبودند!! چچوری ما انبساط خاطر پیدا می کردیم!!
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    34 2
    اینا نفوذین جمهوری اسلامی پر از نفوذی شده کشور نابود کردند
  • CA ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    25 1
    اینها مشکلشون با نظام هست نه اختیارات. امروز خوشبختانه نیروهای مسلح و بخصوص سپاه توانسته به قدرت توسعه خوبی دست پیدا کنه و اگر مشکل توسعه هست میشه همین نیروها رو قدرتمندتر کرد و اگر یک دولت هماهنگ روی کار بیاد از این قدرت میشه در جهت توسعه سریع استفاده کرد و این فرق یک نظام ولایی با لیبرال و یا حتی راست و کمونیسم هست. چون آنقدر انعطاف دارد که هم میتواندتماما توسعه ای شود و هم به رشد صد در صدی تبدیل گردد و این کمترین آسیب رو به مردم وارد میکنه چون اولا نیازی نیست که همیشه توسعه داشت و توسعه بایستی هوشمندانه انجام گردد چون توسعه لیبرالی بسیار آسیب زا هست و ما نیازی به این آسیب نداریم.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      10 0
      درود بر رزمندگان اسلام
  • سیدعلی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    32 1
    آقای تاجزاده وهم باندیهایش برای مردم توضیح دهند که مذاکره با آمریکا چه دخلی برای آنان دارد که اینهمه سنگ آنرا به سینه می زنند
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    42 1
    هی هی هی هی. تاجزاده مدتها باجزاده شده!!!!!
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    37 1
    اگر مقایسه میخواهی 8سال احمدی نژاد بدون مذاکره اصلاح طلبا با دو مذاکره قضاوت با خودتان.
  • على FI ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    39 1
    تاجزاده نماد ذلت ملى است.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      12 0
      اصلاح طلبان نماد "ما نمی توانیم" هستند
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    30 1
    اقایان تاج زاده وخرم شماگم شوید امریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    32 1
    خفه شوید بدبختهای غربزده. جایی بین ملت ندارید
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    30 1
    این مرد مغزش اندازه فندقه....توهم ازنوع .....
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    25 2
    بخدا تغییر میکرد اینا میترسن قالیباف بیاد کشوردرست بشه یه سوال دارم این همه قوانین داخلی مشکل داره چرا درست نمیکنید چرخه تولید نابودی کردن مگه همه چیز رابطه است راستی چرا مصر رابط داره بدبخت یا پاکستان یا هند یا خلی کشورهای افریقایی ...
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    38 0
    یکی به این تاجزاده ابلح بگه عوام فریبی و دروغ بسه دیگه. به لطف خدا بعداز کرونا شما را هم باید شکست بدیم، کرونای واقعی امثال توی وطن فروشید.
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    17 4
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    19 1
    خر مگسانی بنام کارشناس
  • SE ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    33 0
    هر گاه آمریکا سرما بخورد اصلاح طلب به جایش سرفه می کند. هر چیزی خواست آمریکا باشد بلافاصله اصلاح طلبان در ایران برایش توجیه می تراشند.
  • SE ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    23 0
    رابطه اصلاح طلب با آمریکا همان رابطه حزب توده است با شوروی. هر گاه آمریکا سرما بخورد اصلاح طلب به جایش سرفه می کند. هر چیزی خواست آمریکا باشد بلافاصله اصلاح طلبان در ایران برایش توجیه می تراشند.
  • یک جانباز US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    22 0
    فردای روز برجام اوباما تحریمهای جدیدی وضع کرد و عده زیادی, از, غربی ها نیز, برای عکس یادگاری به ایران آمدند حتی عباس آخوندی هم همه چیز را فراموش کرد وبا هواپیما ی جدید, هم عکس گرفت و برای صد و سی شرکتش قرارداد پیدا کرد, و دست رو دست گذاشت برای گلابی برجام و در نوشته های فوق هم جز دروغ مطلبی پیدا نکردم این آقایان خجالت نمیکشند
  • کاظم حیدری IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    24 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    20 0
    تاجزاده یهودی مخفی است. مشرق منتشر کن
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    22 0
    تا اصلاح طلبها گند‌میزنند شروع میشه کی بود کی بود من نبودم
  • محسن IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    31 0
    چرا فقط دلار می شد 5000 تومن خخخخخخخخخ
  • سیروس IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    15 0
    بگو تو برجام چه .... خوردبن که تا حالا نخوردین !
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    14 0
    چند سال وقت کشور را به پوچ تلف کردن خیلی ها بخاطر انتخاب هاشون مسؤول و مدیون هستن، ما که حلال نمیکنیم کسانی که مملکت را به این بحران ها رسوندند. یه عده افراد بی لیاقت... ای کاش کسی پیدا میشد مثل یوسف پیامبر و یا سلیمانی عزیز خودمون
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    14 7
    خدایا جواب افساد طلبان را محکم وزودتر بده. الهی آمین.
  • دیده بان IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    21 0
    علی خرم همون احمقیه که آلت دست پزشک دغل باز انرژی درمانی دکترجعلی علی اکبری شده بود!!!تاجزاده هنوز از رونرفته وهمچنان زر میزنه!فقط باید به ایناگفت:خفه بمیرید!
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    13 0
    بهتره نسبت به پارس کردن سگها بی تفاوت بود
  • سعید اسلامی روحت شاد IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    26 0
    روحت شاد سعید امامی کاش بودی جواب اینها را فقط تو باید میدادی
    • شهید اسلامی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      24 0
      واقعا روحت شاد این اسهال طلبان دو دستی تو رو کشتن تا خیلی چیزها پنهان بماند چه انگهایی به تو به دروغ زدن ،و نسبتهای خودشان را به زور به افکار عمونی قالب کردن
    • FR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      1 0
      اشتباه شما هم همینجاست. سعید امامی دراصل یک یهودی مخفی به نام دانیال قوامی بود. هرگز فقیر هم نبوده و وضعشون توپ بود.
  • علیرضا IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    13 0
    متاسفم برای آندسته از آدمهای بی خاصیت و وطن فروشی که هنوز در خواب دارند راه میروند و چرندیات میبافند، دو سال در دوره خاتمی ملعون انرژی هسته ای را تعلیق کردند و ۶ سال و اندی در این دوره بی مسئول ؛ حیف که هنوز خود را به نفهمی زده اند و باز هم سنگ مذاکره با تروریستها را به سینه می زنند ، چقدر نفهمید شما منافقین !!!!!!
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    16 0
    این تاجزاده خیلی حقه بازه.
  • علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    22 0
    بابا ولشون کنید این بیچاره های فلک زده فریب خورده رو بذارین تا ۱۴۰۰ به درد بی درمان اعتیاد به مذاکره خفت بار بسوزند وملت هم بسازند با اعتمادی که به این آدمای بی خط و ربط به هدف نهایی یعنی انقلاب امام عصرعج داشتن. البته دست از پا خطا کنندخودشون بهتر میدونند چه سر نوشتی در انتظارشونه
  • FR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    32 0
    اگر هم چیزی تغییر نمیکرد ولی روی شما هم کم نمی شد !
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    23 0
    نمی دونم امثال تاجزاده احمق هستن یا خائن؟
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    23 0
    ** تاجزاده: اگر رئیسی یا قالیباف می آمدند، هیچ چیز تغییر نمی کرد خدا را شکر که رئیسی و قالیباف رای نیاوردند. تا چهره های خبیث امثال شما برای مردم نمایان شود. تا مردم خدمتگزاران واقعی خود را بهتر بهتر از کسانی که فقط و فقط حرف می زنند. بشناسند. شما واداده ها و کاسه لیسان آمریکا هستید وقتی عرضه کار ندارید دنبال بهانه می گردید تا گندهای خودرا یک جوری راست وریست کنید. الان هم تمام هم و غم شما شده دولت اختیار کافی ندارد. مگر این دولت و یا هردولتی که خود را کاندیدا می کند نمی داند طبق قانون اساسی داری چه اندازه اختیار ، ظرفیت و پتانسیلی است که باید طبق آن امور مملکت را پیش ببرد. الان دیگر جای سفسطه نیست وقتی گند زدید به مملکت با یک کلمه کفتن اختیار ندارد از زیر بار پاسخ گویی شانه خالی کنید. مردک و مزدور مواجب بگیر
  • بهزاد زارع IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    11 0
    سلام اختلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان در این است که اصلاح طلبان از توانایی های داخلی چشم پوشی میکنند و برای پیشرفت اقتصادی کشور چشم به کسانی می دوزند که فقط بفکر منافع خود هستند و کلنگ مفت به قبر پدر خود نمی زنند اما اصولگرایان معتقد هستند که باید از توانایی های داخلی بهره برد و نان را از گدا گدایی نکرد. نمونه بارز آن دست یابی به علوم و فنون روز نظامی است چون اصلاح طلبان در بین نظامیان ارشد بخصوص سپاه پاسداران نفوذ ندارند و ما شاهد رشد و پیشرفت چشم گیر قدرت نظامی کشورمان هستیم. یکی دیگر از اختلافات بین این دو جناح این است که اصلاح طلبان فقط با شعار و عوام فریبی خود را حامی مردم معرفی میکنند ولی در عمل حرفی برای گفتن نداشتند و مردم در انتخابات مجلس هفتم و مجلس یازدهم آنان را نقره داغ کردند هرچند سران اصلاح طلب تلاش میکنند که شورای نگهبان را مقصر قلمداد کنند اما واقعیت این است که مردم از رفتارهای دوگانه آنان خسته شده اند . در انتخابات مردم سه دسته اند 1-طیف اصولگرا که همیشه و در همه حال و تحت هر شرایطی در میدان حضور دارند2-اصلاح طلبان که هر وقت بر وقف مرادشان باشد با شعارهای پوچ و عوام فریبانه به میدان می آیند 3-آرای خاکستری کسانی هستند که در واقع تعیین کننده انتخابات هستند بینش و بصیرت سیاسی ندارند و به شعار های خوش قافیه رای می دهند گاهی با اصولگرایان و گاهی با اصلاح طلبان همسفره می شوند. اگر نظری اجمالی به شخصیت های تراز اول اصلاح طلبان داشته باشیم بطور واضح می بینیم که هر کدام در هر مقطع احساس خطر کرده اند به دسمنان انقلاب پیوسته اند در صورتیکه بسیاری از اصولگرایان مرتکب خطا شده اند و قانون آنان را راهی زندان کرده اما از مملکت خود فرار نکرده و از دشمن امان نامه درخواست نکرده اند. اگر بخواهیم بطور تقریبی طرفداران اصولگرا را تخمین بزنیم حدود 40 درصد اصولگرای ریز و درشت در کشور وجود دارد و اصلاح طلبان حدود 30 درصد هستند و آرا خاکستری همیسه 30 درصدی هستند.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    20 0
    امروز بر کسی پوشیده نیست که بخش اعظم مشکلات اقتصادی و فرهنگی واجتماعی کشور در سی سال گذشته بخاطر سلطه و سوء مدیریت جریان غربزده و لیبرال در راس هرم قدرت است .انحصار طلبی - فزون خواهی قدرت و ثروت - خود برتر بینی -دنباله روی از نسخه های منسوخ غرب - باند بازی حزبی و تشکیل حلقه های انحصاری مدیریت - دور زدن قانون - استبداد به رای و... از خصوصیت بارز بخش رادیکال جریان اصلاح طلب است که همواره همراه با خشونت و شاخ و شانه کشیدن برای نظام و تهدید و ارعاب و لشکر کشی خیابانی همراه بوده است .
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 5
    چرافرق نمی کرد حسن کلید فحش خورش خوبه ولی به رئیسی نمی شد اشکارافحش دادوکاسه کوزه رو سر تدارکاتچی شکست
  • امیر IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    7 0
    آقای تازه آزاد شده اگه مقبولیت مردمی و یا راهکاری معقول بلده به این حضرات نابلد یاد بدن، تا بیش از پیش مذاکره کنن تا شاید ترامپ تروریست و سفاک جانی دلش به رحم بیاد.
  • قرچک IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    12 0
    حال آدم رو بهم می زنه این تاجزاده غربی عود فروخته، بدبخت اصلاح طلب
  • علی کوثری IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    16 0
    لطفاً اینقدر به این جماعت ‌‌‌‌خو فروش بها ندهید ‌‌،‌فقط‌جان‌میکنند ، بگویند هستند
  • حسین IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    شما مطمئن هستی
  • DE ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    22 0
    کافر همه را به کیش خود داند! اقای تاجزاده سرکرده فساد سیاسی بذر فاش فتنه ها و اتش بیار معرکه!!!!! اش فتنه رو شما پختید. اکثر فساده ها ی مالی و سیاسی زیر سر شما سبز شد ،شما غلط میکنید که قالیباف و رئیسی رو در رده خودتون قرار بدید. از وقتی که اقای رئیسی سرکار اومده داره فقط گندکاری های شما رو از بین میبره تا مردم بتونن یک ذره نفس بکشند. سه قوه محترم لازمه دادگاه مخصوصی علنی برای محاکمه ایندسته وطن فروش و خائنین و فتنه گرانی که زیراب نظام و مردم رو دائم میزنند تشکیل بده تا مردم درجریان اخبار خیانت ها و محاکمه اینها باشند.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    19 1
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    10 0
    تاجرزاده ها باتاجرصفتی مثل ترامپ سر کار دارند چکارشان به دی و ایمان و عدالت
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    7 0
    دیوار حاشا بلند است
  • محمد از تهران IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    8 0
    سلام آقای تاج زا ده شما حرفهایی میزنید که درحد یک آدم احمق است مردم فکر میکنند شما دست با آنهایی که می خواهند کشور را نابود کنند مثل منافقین انگلیسی ها دوحرفی که میزنیددقیق حرف اجانب است به وضعیت خدمت نگاه کن ببین چی میگی نگذار مردم تو دهنت بزنند ملت سیاست افراد را بهتر از شما زیر نظر دارند اگر شما از رئیس جمهور صمتی گرفتی آنقدر پاچه خواری نکن خجالت بکش.
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    7 0
    مرگ بر آمریکا
  • ه حسینی IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    بابا چیه همه اش مینویسید تاج زاده چی گفت تاج زاده چی گفت باور کنید هیچکس چه چپ چه راست این داخل آدم حساب نمیکنه
  • DE ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    6 0
    تاجزاده: اگر رئیسی یا قالیباف می‌آمدند هیچ چیز تغییر نمی‌کرد چون ما اصلاح طلبها آدم بشو نیستیم و سر در آخور امریکا داریم.// مشکلات اقتصادی نتیجه منتظر ماندن برای مذاکره با ترامپ است .
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 0
    آمریکا چه خدمتی به کشورهای دیگه کرده که به ما بکند . مگه امکان داره آمریکا بخواد به نفع ما قدمی بردارد .
  • DE ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    7 0
    این دسته بندی ها بشکل دو قطبی و چند قطبی بازی ، حزب بازی ها، همه اش قرتی بازی مدل غربی هستش که بدرد ما نمیخوره. انگلیسی ها از رمان قاجار این ویروس تفرقه گرایی رو به بدنه روشنفکر نماها تزریق کردند وچند قرنه از زمان مشروطه جامعه ایرانی از دست این روشنفکرنماها ویروس زده بدبخت شده. این ضعف ازبینش این روشنفکر نماها بود که از اولش اعتماد بنفس نداشتند و غرب قبله عالمشان شده بود. انقلاب برای ما عزت و بینش اورد و به ماعلم ویروس شناسی بیگانه زدگی چه شرقی چه غربی رو داد. علم انسان مستقل شدن رو داد ومی بینیم در این جدال عزت و افتخارها و خلاقیت ها و نواوری ها افریده جهادگران مردمی در همه عرصه ها بوده و هست. ملاک و معیار تشخیص طلای اصیل و طلای قلابی حلبی جات در {خدمت کردن به مردم و خیانت کردن به مردم } خلاصه میشه. زمانش رسیده که این سکه های قلابی حلبی رو با هر اسم و برچسبی از سکه های اصیل زربقول مولانا جدا کنیم. زر ناب اصیل امثال امام (ره) خردمندو انقلابی ، مقام معظم رهبری شجاع خردمند، شهید بهشتی ، شهید رجایی ، شهید چمران ، شهید سردار سلیمانی وووووووووووووووو صدها هزار شهید و جانباز و صدها هزار خدمتگذار زنده خاموش پرکارو کم گو هستند. یعنی مردان حکمت و خرد، عمل، خدمت وشهادت. که همه هستی شان را در طبق اخلاص برای تعالی انسان ها و ملت ایران گذاشتند و همه وجودشان را خرج انقلاب و عزت و استقلال و امنیت مردم کردند. پس سکه قلابی مثل تاجزاده ها و زیبا کلام ها که هیچ هزینه ای برای این ملت خرج نکردند لطفا زودتر رفع زحمت کنن
  • مرصاد IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    یکی جلوی اراجیف گویی تاجزاده رو بگیره !!!
  • سید IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    15 0
    آخ که این تاجزاده ؛ چقدر منفوره !!
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 3
    يعني شما عقلتان ازرهبر بیشتر است خیلی خائن هستید اگر برخلاف نظر رهبر بخواهید عمل کنید
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    شیطان با امثال تاجزاده یک کاری کرده که مجبورن همیشه همین حرفها را بزنند
  • سید علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    12 0
    دو سه مثقال خریت زخران عیبی نیست - آدمی هست که حقا دوسه خروار خراست .
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      5 0
      درود بر تو شاعر نامدار
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 0
    بله ظاهرا چاره ای جز مذاکره نداریم ... احتمالا اینبار برای جلوگیری از خیانت و عهد شکنی آمریکا نتایج مذاکرات به امضای 200 کشور می رسه و 10 تا قطعنامه شورای امنیت براش صادر میشه ....
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    به امریکا اعتمادی نیست
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    ببخشید جناب مشرق این آقای تاجر زاده همون آست که در ایام فاطمیه جشن تولد با شکوهی برای خودش گرفته بود ومهمانان زیادی دعوت کرده بود؟! اگر خودشه اراین طیف ادم ها ورفتاروحرکات وسخنانانشون چندش اوره ،،وانتظار دیگری نمیرود باد هرسو بوزد به همان سو میروند وشخصیت ثابتی ندارند-
    • ایران IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 0
      یکی بیاد گوش این غرب زده ها رو بپیچونه کم از مذاکره حرف بزنن دیگه شورشو در اوردن هفت سال دنبال مذاکره بودین به کجا رسیدین همسایه ها رو ول کردن چسبیدن به کدخدا اروپا صادرات ما به عراق به اندازه کل صادرات به اروپا هستش اگر این هفت سال به دنبال وحدت اقتصادی قوی با روسیه چین عراق لبنان افغانستان مالزی تاجیکستان و... میکردن الان امریکا اروپا به دنبال مذاکره با ما بودن همه چیو گره زدن به مذاکره قیمت دلار طلا تا جایب که تونستین بالا بردین که به مردم بگین تحریم باعث شده تموم مردم فهمیدن که شما نفوذی انگلیس در ایران هستین اگر به اندازه سر سوزن غیرط رهبری در وجود شما بود الان ایران حرف اول دنیارو می زد کاش یک سر به کشورهای همسایه و کشورهای درجه دوم اروپا بزنید به خدا قسم ایران از هر لحاظ سرتر از این کشوراس پاکستان هند عراق اذربایجان تاجیکستان ارمنستان گرجستان مجارستان مولداوی بزنید می فهمید ما چقدر پیشرفته هستیم خدارو شکر ایران از لحاظ علمی بسیار بالا هستش و اگر ما به اختراعات جوانان بها بدیم کمتر از پنج سال دیگه جز ده اقتصاد برتر دنیا هستیم از لحاظ نظامی در جایگاهی هستیم که امریکا کل اروپا از ایران حساب میبرن پهباد 200میلیون دلاریشون میزنیم پایگاه نظامیشون میزنیم میترسن جوابی بدن پس اگر دولتمردان مثل رهبری انقلابی جهادی کار کنند در اقتصاد هم مانند نظامی پیشرفت خواهیم کرد کاش این دولت می دونست اگر ما پول مجازی تولید کنیم با ضمانت پالایشگاه خلیج فارس و پتروشیمی ایران و مثل بیت کوین به فروش برسونیم کل دنیا به سمت پول مجازی ایرانی ما میان چون پشتوانه داره مثل بیت کوین بدون پشتوانه نیست
  • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 0
    لطفا زحمت بکشید به آقای پزشگیان بفرمائید یک ساقی معتبر به آقای تاجزاده معرفی نمایند ، هزار بار به تاجزاده سفارش کردم ، ساقی خودت رو عوض کن از موتوری جنس نگیر ، جیگر
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 0
    ترامپ اگه بیل زنه بره اون باغچه ی خودشو بیل بزنه کارتن خوابهای و گشنه های دره کاخ سفید جمع کنه بره مریضای بد بختشو رسیدگی کنه که جرم سن بالاشونه رها شدن تااز کرونا بمیرن
  • طاهری IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 0
    تاجزاده درست میگوید. در مقابل مردم هرکس بایستد ذوب میشود. چه روحانی، چه رییسی و...همانگونه که خود او و دار و دسته اش شد.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 0
    تاجزاده سادیسم از نوع حادش داره
  • مراد IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    اگر دهن اين تاجزاده وطن فروش ببندند ‘ آرامشي ايجاد خواهد شد
  • حامد IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    دلار ۵ هزار تومان می شد!
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    تاجزاده جون تو راست میگی ولی دروغگو حرومزاده است
  • كريم IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    تاجزاده اي كه از اسمت معلوم است سلطنت طلبي و اين فاميلي را اجدادت از تاج رضاخان و محمد رضا پالاني گرفته اند تو هم مانند آنها نوكر حلقه به گوش آمريكا و هم پيمانانش هستي.
  • قلی IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    عجب عکسی !! هر هیتلر .
  • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    شما بهتر سکوت کنید دست شما برای ملت روشده پیاده نظام آمریکا در این مملکت جائی نداره
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    تاجزاده .... است.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 2
    منتقدانی مثل خرم نمی گویند آمریکا دشمن نیست بلکه به نحوه مواجهه با این دشمن انتقاد می کنند. مخالفین آنها هم بحث را از نحوه مواجهه به خود دشمن می کشانند و در نهایت از این بحث ها چیزی عاید مملکت نمی شود.
  • SE ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    9 0
    مشکلات کشور ناشی ار حضور افرادی با تفکراتی چون تفکرات تاجزاده پس از انقلاب در مدیریت کشور است وجود افرادی با افکار خود تحقیری و ذلت پذیری تاجزاده برای کشور از سم مهلک هم خطرناکتر است
  • حسین ن IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    تاجزاده زیبا کلام و روحانی هر کدام از اصلاح طلبان فرقی با هم ندارند همه آنها آمریکا را بهشت برین می‌دانند حالا پزشکان آمریکایی خواه گان پوشیده باشند یا کیسه زباله خائن ترین افراد همین ها هستند که دشمنان را بزک می کنند و همیشه بدنبال فریب مردم هستند
  • سوخته IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 0
    فقد لایق کلمه گم شو هستی
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 1
    این خل زاده اگر حرفی نزد کسی میگوید لال هست؟!
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    2 0
    تاجزاده خجالت نمیکشه به خاطر تقلبی کهدر انتخابات مجلس ششم کرد
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    علت اصلی مشکلات کشور، حضور اصلاح طلبان در قدرت است
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    وجود این افراد در واقع وجود یک تفکر در میان مردم است که راه نجات را تسلیم به خواسته های امریکا می دانند این افراد باید به روش منطقی تا جایی که ممکنه توجیه شوند البته برخی هم وابستگی دارند و نفوذی هستند و این تفکر را مدیریت می کنند
  • محمد جواد CA ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    ای خدا لعنتتون کنه که هنووووووززززززز دم از مذاکره میزنید ان شاء الله تک تک اونایی که دم از مذاکره میزنن زیر هجده چرخ برن خدا لعنتتون کنه با این همه حروم زادگی های های آمریکا باز هم حرف مذاکره میزنید ای خاک برسرتون بکنن
  • صبوری IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    تاج زاده خفه شو اسهال طلب
  • مهدی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    این تاج زاده الاغ هنوز هنوزه هیچی نمی فهمد.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    باباسنگ پاقزوین روشرمنده کردید
  • 68488 US ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    این جماعت به جای عذرخواهی هنوز طلبکار هستند این افراد انسان را متوجه کافران زمان پیامبر می اندازد که با وجود شواهد و عنایات الهی باز بر کفر خود پافشاری می کردند خوارج زمان امیرالمومنین هم چنین بودند به جای اصلاح خود و عملکرد صحیح باز بر تفکر غلط خود پافشاری کردند و نتیجه آن جز به مسلخ بردند ائمه اطهار علیهم السلام نشد انشاءالله خداوند رسوای و ریشه کنشان کند
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    با ابن که آمریکا و اروپا از برجام خارج شده اند چرا موسوی می گوید: هنوز پا برجاست؟ یا او نمی فهمد یا مردم را نفهم حساب می کند. یا از عشق و علاقه زیاد به بر قراری ارتباط با آمریکا حکایت دارد.
  • توپانی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    نبوغ آقای تاج زاده بوق می زندمثل زمان فتنه88
  • karim IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    جناب تاجزاده ممکنه شما خفه خون بگیری دیگه دوره شما تمام شده هر چه که بردید خوردید و چپاول کردید بسه دیگه
  • مهران JP ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    با سلام کل سیاست و راه چاره اصلاح طلبان را برای کشور می توان در دو کلام خلاصه کرد. مذاکره با آمریکا. اگر از آنها سوال شود تولید ؟ پاسخ می دهند مذاکره با آمریکا اگر از آنها سوال شود مدیریت کشوری؟ میگویند مذاکره با آمریکا اگر از آنها سوال شود سیاست خارجی؟ میگویند مذاکره با آمریکا اگر از بهداشت و آموزش و پرورش سوال شود؟ باز هم پاسخ دهند مذاکره با آمریکا. اگر از اصلاح طلبان این دو کلمه را بگیری، آنها هیچ راه حلی برای معذلات داخل کشور ارئه نخواهند داد.
  • مسلم IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    بابا این تاجزاده هم خودشو خفه کرده با این مذاکره اش. خخخخخ زیاد جدی نگیریدش
  • توپانی IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 1
    دلم به حال این طفلک سوخت بنده خدا همش خواب اربابش آمریکارامی بیندآقاآمریکابرای شماوشماهم برای آمریکا.طفلک برای مذاکره باآمریکاچقدرله له می زنه.
  • امیر IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    یعنی میگی بین روحانی و رئیسی فرقی نبود, هان. منظورت اینه دیگه! اگه فرق نداشت; چرا اینهمه دروغ گفتید! چرا اینقدر تلاش کردید که اونا نباشن ولی فرق داشت چون ناهمین ا لان هم فرقاشونو با چشم داریم میبینیم رئیسی یا قلیباف کجا و تیم به اشطلاح ژنرال ها کجا! یادتون هست که!!
  • احمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    آی سیاستمداران خوش خیال ! به شعور مردم توهین نکنید . دیگر بس است . خجالت هم خوب چیزیست . برجام زمانی که که در طول یک ماه ایران با دستپاچگی و ذوق زدگی به همه تعهداتش عمل کرد مرد !!!!!!! الان آمریکا و اروپاه دارن به ریشتان میخندند و شما در وصف برجام غزلسرایی میکنید . تاریخ درباره شما و عملکردتان در برجام کتابها خواهد نوشت و مایه عبرت آیندگان خواهید شد .
  • حسین ES ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 1
    مخالفان برجام قاتلان فرزندان ایران هستندودرد ورنج و بیماری وفقر وفلاکت بدبختی ما حاصل مخالفان برجام است .چهل سال این جانیان اختیار دولتها وحتی رهبری را هم بدست گرفتند وهرچه خواستند وکردندو الان هم دوباره دارند وارد جنگی ناخواسته میشوندکه پایان ایران واسلام و دین ودینداری ما را نشانه رفته اند. چرا خدا به داد ما نمیرسد .همه گنه کاریم که امربه معروف ونهی ازمنکر نمی کنیم
  • علی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    خدا از سر شما افساد طلبا نگذره زمان احمدی نژاد میگفتین دولت سهم تولید را درست پرداخت نمیکند و تولید ضربه دیده و در موقع رای جمع کردن چنان از حمایت تولید کشور و رونق اقتصادی و مهار تبرم بلبل زبانی میکردید فکر میکردیم اگر شماها و دولت روحانی بیاد دیگه ایران مدینه فاضله و رونق اقتصادی زیادی بوجود میاد ولی وقتیکه دولت را گرفتین نگاهتان بدست کدخدا افتاد و تولید کشور و مردم بیچاره را فراموش کردین لعنت خدا بر هرجی اصلاح طلبه
  • عمار IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    سلام.آقای تاجزاده چنگال فتنه تان که چهل سال است گریبان این انقلاب را گرفته است بردارید.فریب مردم دیگربس است.32سال از عمرانقلاب دست شمابود چه به سرمردم آوروید.وطن فروشای خائن
  • JP ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    آقایون ولایت فقیه را قبول ندارند، دم از آزادی و شرافت انسانی می زنند، اما بجاش بله قربانگوی شیاطین ریز ودرشت هستند.... تاج زاده، آخرین بار پارسال ی لیست مطالبه گذاشت روی میز............ آخه شما کی هستید؟ فازتون چیه؟؟؟؟؟ حالا بیوگرافی شونو چک کنی ، اکثرا یکسری فرصت طلب نان به نرخ روز خور بودند که آویزون انقلاب شدند...!! مجاهدین کذایی خلق در دشمنی صداقت دارند، اما شما .... اینها گرای ترور و تحریم می دهند... کی دیگه با اینا برخورد می شه؟؟ خیلی حال بهم زن هستید...
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    از اصلاح طلب و اصولگرا همه دروغگو هستند ما مردم فقط بازیچه دستیم و با های و هوی و باد و بود به اینسو و انسو می رویم اینکه می گویند فلانی بیاید مملکت گلستان می شود خیال بافی محض است.
  • دشتی US ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    این تاج زاده خجالت نمیکشه هرچندوقت میاد وبا پر رویی طلب کارانه حرف میزنه ومتاسفانه در این مملکت کسی هم نیست امثال این آقارو به محاکمه بکشه که این همه ثروت که درداخل وخارج کشور داری بنام خودت فرزنداند از کجاآوردی ومشابه ایشون زیادن ولی کو سیتم قضایی علی گونه که از حلقوم این خائن ها بیرون بکشد حتما ایشون هم از آقا زادها وهزار فامیلند چون اگه نبود تاحالا مثل او خسروی آریا بدبخت مادر مرده بی کس وکاربدار مکافات کشیده شده بود ولی افسوس ازخون های لناحق ریخته شهیدان
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    اگر در همون فتنه 88 این اشغال تاجزاده و دیگر فتنه گران اعدام میشدند حالا این همه بدبختی ملت نداشت
  • بافقی IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    تاج زاده خدائیش خیلی احمقی امریکا تا مزدورهایی مثه تو رو داره هرگز تو کاراش موفق نمیشه واخر بدبخت نفهم بیکاری خریت خودتو نشون مردم بدی بیچاره خرفت
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    سخنگوی وزارت خارجه هم که شده ماله کش جدید برجام
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    ايا اين اقايان به اصطلاح اصلاح طلب عقب مانده ذهنى هستند؟ ويا اينچنين سخن ميگويند كه مردم انان را كودن ءءء خرفت ءءء دروغگو ءءء ترسو ءءء درمانده ءءء فرض كنند؟ درحاليكه همه ميدانند اينها غربزدگان غرب نشناسى هستند كه مجانى نوكرى دشمنان را براى خود افتخار و از اربابشان دفاع ميكنند.
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    بابا علط کردنو برای این موقع گداشتن البته شما باید توبه و ازهمه مردم حلالیت بطلبید
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    باز شر و ور جدیدی از تاجزاده احمق
  • رضا IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    فقط میگین‌اطلاح طلب واصول گرا همش هم باهم‌جنگ دارین .الان چه بایدکرد بااین همه بدبختی مردم‌وفقروگرونی.بجای که پشت‌هم‌باشین به دادمردم برسین همش فحش ودرگیری و تخریب کردن این جنا‌واون جنا.راه حل پیداکنین.
  • سید IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    هرچه نادان تر، اصلاح طلب تر و هرچه اصلاح طلب تر، تهوع آورتر
  • محمد IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    خود غربی‌ها و آژانس بارها اعلام کردند ایران به تعهدات خود عمل کرده است. خودشان هم عمل نکردند. حالا شما گردن رقیب در داخل نیاندازید. ضمن اینکه دولت با اعمال سیاستهای غلط اقتصادی باعث تعطیلی کارخانه ها شد. اجرای خصوصی سازی های غلط و مدیریت خراب باعث این وضعیت شد.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    تاج زاده عمری برات باقی نمانده از این زمان کوتاه خیلی کوتاه استفاده کن از اعمال حال و گذشته ات و آنچه در سر داری توبه کن حلالیت بطلب که خیلی خیلی زود دیر میشود.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    تاج زاده عاقبت سلطنت طلب (اصلاح طلب) شود گرچه با آدمی بزرگ شود.
  • یه ایرانی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    خل زاده اخه چقدر خررررررریییییییی!!!!!!اروحانی تواین کرونایی وکشته شدن مردم خیرسرش رئیسه ستادملی کرونا پاشو ازخونش بیرو نذاشته ببینه وضع مردم چطوره ،اخه کوری ،کری ،نمیبینه رئیسی همش داره این بیمارستان اون بیمارستان میره تا کمک کنه به دکترا وپرستارا!!!!!!!اخه توخری بلا نسبت فکر کردی ماهم مثل توایم !!!!!!!
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    درطول‌سال‌گذشته‌سی‌ودوسالش‌راهمین‌حضرات‌اصلاحات‌واصلاح‌طلب‌بان‌درگشورمدیریت‌کردن‌ته‌کاراشان‌شدوضعیت‌اقتصادی‌امروزگشوراماحضرات‌دررفاع‌اشرافی‌زندگی‌می‌کنندامااشتعای‌سیری‌ناپذیردارندبرای‌رسیدبه‌قدرت‌وحفظ‌آن‌ازهیچ‌کونه‌دشمنی‌باملت‌ونظام‌کم‌نگذاشتن‌ازتحریک‌وفتنه‌تشویق‌تحریم‌کرفته‌الاماشاالله‌هرزمانی‌جایگاهشان‌به‌خطرافتارآنچنان‌اشک‌تمساریختن‌دل‌عالم‌آدم‌راریش‌کردن‌امروزهم‌موجودیت‌شان‌درخطراست‌هرجا‌یک‌بلندی‌گیربیاورندجماعت‌راجمع‌کرده‌همین‌فتنه‌انگیزی‌رادنبال‌می‌کننداینها‌چون‌کنه‌به‌انقلاب‌چسبیده‌اندبایدبرای‌خلاصی‌چاره‌ای‌کنیم‌نکویم‌این‌یکی‌بهترازآن‌یکی‌ست‌همه‌رابایدبه‌یه‌چوب‌راندچون‌نه‌اصلاح‌می‌شوندنه‌ازناجوانمردی‌خودپشیمان‌امانیروهای‌اصلی‌انقلاب‌بایدبرای‌نجات‌انقلاب‌تمام‌قددرخدمت‌انقلاب‌باشندهیچ‌سنگری‌ازانقلاب‌نبایداین‌جمات‌درکنارتان‌قرارگیرندچون‌هرجاباشندابلیس‌درکنارتان‌حاضرآماده‌فتنه‌است‌اگرگیرکردن‌باهزارچهرعوض‌کردن‌ازمه‌رکه‌درمی‌روندامام‌امت(ره)فرموده‌اگرروزغربگراهاکرسی‌های‌گشوررابدست‌گیرندفاطهه‌انقلاب‌خوانده‌است‌دیگرکارازدستان‌برنمی‌آیدمشکل‌امروزجمهوری‌اسلامی‌دشمن‌خارجی‌دراصل‌نیست‌دشمن‌همین‌جاوردل‌مانشسته‌آب‌درکوزه‌وماتشنه‌لبان‌می‌گردیم‌شهیدمطهری‌می‌کفت‌که‌دشمن‌امروزشمرهزارچهارصدسال‌پیش‌نیست‌شمرامروزرابشناسید‌امروزهمینها‌دارندعمرسعدشمروانجام‌می‌دهندآنهاهم‌مردم‌رافریفتن‌لشکرجمع‌کردن‌امام‌حسین(ع)راشهیدکردن‌عده‌زیادی‌فکرمی‌کردن‌به‌جنک‌متجاوزان‌می‌روندوقتی‌هم‌فهمیدن‌دیگردیرشده‌بودازطرفی‌پای‌پول‌درمیان‌بودنتوانستن‌خودرازی‌کننددرگذرندامروزاینها‌ازدل‌کندن‌برای‌شان‌سخت‌است‌مشکل‌ماترامپ‌امریکانیست‌وقتی‌این‌درسفارت‌خانهاجمع‌می‌شونداطلاعات‌میدهندراه‌کارمی‌گیرندبه‌صرف‌شام‌نهاروهزارگوفت‌دیگرهمین‌است‌وضعیت‌بهترنخواهدشدکاربادعاونمازواشک‌ریختن‌به‌تنهایی‌کارگرنیست‌خداوندمی‌فرمایدازشماحرکت‌ازمن‌برکت‌اشتباع‌نکنیدآن‌برکت‌آقای‌روحانی‌رانکفتم‌آن‌شعارایشان‌هست‌فریبی‌بیش‌نیست‌هرجایی‌که‌می‌روندقیچی‌می‌زنندازکارهای‌دولت‌دهم‌است‌خودشان‌هیچ‌کارمفیدی‌انجام‌ندادن‌یادم‌رفت‌یک‌کاربسیاراستراتژیک‌انجام‌دادن‌بابرجام‌درهای‌پنهانی‌دنیاراآدرسهاتقدیم‌کردن‌درمملکت‌راتخته‌کردن‌ازکمالات‌شیخ‌مااین‌ست‌عسل‌راخوردکفت‌بهبهچه‌شیرین‌است‌حسن‌دیگررئیس‌دولت‌یاذدهم‌ودوازدهم‌اتوگشیدن‌محاسن‌اباوردای‌شیک‌کفشها‌ی‌برندهای‌
  • محمد IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    اقای‌تاجزاده‌یاخواب‌بوده‌‌یاازچهار‌درصدی‌هاست‌انقدر‌سرش‌توی‌پول‌بوده‌‌که‌از‌همه‌چیز‌بی‌خبر‌است
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    اخه بی عقل و وطن فروش مذاکره با کسی که مردم تورا میکشد چه سودی برای تو دارد اگه یک ذره عق توی اون کله ات بود فکر میکردی که چرا اون دنبال مذاکره است مرگ بر خائنین وطن فروش در هر لباس و مقام و... غیره که باشند
  • US ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    اقاى تاج زاده چرا شاه مبارك صدام و٠٠٠ به زباله دان تاريخ انداخته شدند مگر انها مذاكره و٠٠٠ را بلدنبودند چرا خودتان را اينقدر به حماقت ميزنيد ميدانيد كه درصورت تحقق خواسته هاى امريكا ديگر جابى براى انكه شما درانجا به حكومت برسيد باقى نمى ماند بازهم بخاطر دريافت چندسال مواجب خودرا به نفهمى ميزنيد ايران بى صاحب نيست از شماها حساب كشى خواهد شد
  • بهزاد زاره IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    سلام امثال تاجزاده ها و زیباکلام ها فراموش کرده اند مردم برای چی انقلاب کرده اند شعار این مروم"استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود"که تا الان محقق شده است. آقایان بدانند این ملت هیچ وقت پشت خائنین نخواهند ایستاد.اصلاح طلبان چه زود وعده های خود را فراموش کردند. در انتخابات قول دادید ویزای ایرانی را متعبر کنید قول دادید نان سر سفره مردم بیاورید و هزاران قول دیگر !!!!!! شما و همفکرانتان خوب حرف می زنید اما در عمل هیچ مجلس دهم که متعلق به شما بود و دولت هم مال شما بود بجز دروغ چیز دیگری دارید به مردم بگوئید؟ شما خودتان هم می دانستید برجام سرابی بیش نیست اما هدفتان این بود که با طرح برجام رهبری با آن مخالفت کند و بعد به مردم بگوئید "ما خواستیم مشکل اقتصاد را حل کنیم رهبری نگذاشت و..." اما رهبر با هوشیاری توطئه شما را خنثی کرد و بار دیگر به ملت بزرگ ایران ثابت کرد که آمریکا خائن است و شما هم دروغ گویی بیش نیستید. برادر جان با حلوا حلوا گفتن ذهن شیرین نمی شود. مردم رفتار تحقیر آمیز رئیس جمهور فرانسه با آقای روحانی را دیدند و... و رفتار برادران سپاهی و سیل سخت به آمریکا زدن را هم دیدند. این ملت آگاه ترین ملت تاریخ ایران هستند دوست و دشمن را از دسمن تشخیص می دهند.در فتنه 88 و تشیع پیکر سردار دلها بصیرت و آگاهی ملت ایران برای جهانیان ثابت شد و در انتخابات مجلس یازدهم باز ثابت کردند که دل خوشی از سیاست مداران خائن ندارند.
  • عظیم IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 0
    لعنت بر شما لیبرال ها که حتی حاضریدخاک و ناموستون رو هم بدید در عوض مزاکره
  • امین گواشیری پور IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    تاجزاده یک خائن و وطن فروش واقعی است. تو و امثال تو مردم را به خاک سیاه نشوندید ناتحون تحریم های خر ترامپ
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    اگر چراغ سبز از داخل همین ساختار حسن روحانی برای مذاکره، وادادگی، غربگرایی، بازگشت به برجام، تحریم کشتمان گفتن های دولت نبود، کسی به جان حاج قاسم طمع نمی کرد. شما کشتید قهرمان وطن رو. شما منافق های ذلی از توپ و تفنگ دژخیم.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با صراحت و قید قسم جلاله گفته بود:«والله العلی العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»!آقای تاج پرست بفهم واز خواب بیدار شو
    • حسین IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      0 0
      ای جانم
  • عباس DE ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    دمت گرم حرف حساب زدی
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    تاجزاده گمراه شده است لطفا مسئولان محترم نجاتی بدهید.
  • علی حیدری DE ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    کسی نیست جلو این گونه علف خوار بگیرد‌؟؟
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    ترامپ اگه بیل زنه بره اون باغچه ی خودشو بیل بزنه کارتن خوابهای و گشنه های دره کاخ سفید جمع کنه بره مریضای بد بختشو رسیدگی کنه که جرم سن بالاشونه رها شدن تااز کرونا بمیرن
  • رضا IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    یک نوار و اجرا چه باید بگوید؟
  • مهدی IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    سلام مطمعن باشید این یارو هم الکل صنعتی خورده، چرت و پرت میگه اسکل بدبخت گربه ها هم دیگه وضعیت برجام و آمریکا را متوجه شدن
  • احمد IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    خفه لطفا
  • DE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    بابا یکی سوئیچ این تاجرزاده و بیجا کلام را بکِشه بیرون ان غریب واشر سر سیلند میسوزونند یاتاقان میزنند میل سوپاپ جفتشون هم که کجه . تا فرصت بشه ببرنشون رو جَک یه سرویس حسابی یه آچارکشی تعویض سگدست و تعمیر شغال دست تنظیم باد لاستیکیهاشون دوتا سیبک چپقی شون رو هم چاق کنید تنظیم فرمون علی علی داشمونُ دیگه زر الکی نمیزنه منظور دیگه فرمونشون یه ذره الکی نمیزنه.
  • سید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    از خائنین پست فطرتی مثل شماها انتظاری غیر از این نیست
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    مشرق چرا اینقدر علاقه مند به حمله ی؟ الان یه نگاه به تیترای پربازدید بندازی فقط این اسامی به چشم میخوره صادق زیبا کلام سعید حجاریان مصطفی تاجزاده عباس عبدی پروانه سلحشوری ... خود خبرگزاریها و سایتای اصلاح طلب اینقدر بازتاب حرفای اینارو نمیزارن که مشرق میزاره
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    بسیاری از نکات داخل برجام را ظریف هم خبر نداشت، وقتی آقای توکلی از او در موردی می پرسد مخص میشود اصلا ایشان یکبار هم آنرامطالعه نکرده ، در ضمن آقای جهانگیری بارها دوبارها گفتند که برای بیرون رفتن امریکا از برجام زا ماندن و... ما برنامه داریم و عملا ما دراین ۲ سال ان برنامه ها را دیدیم . حراج دلار۴۲ تومانی وحراج خزائن طلای کشور ر شرایطی که امروز به دلار وسنت سنت آن نیاز داریم . ..... و این ها نه به برجام واف لی تی اف وعیچ چیز دیگری ارتاط ندارد مگر به غربزدگی و ترس از غرب دوستانتان
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    0 0
    20:57 چه جک زیبایی آفرین..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس