ویژه ها

روزنامه اعتماد متعلق به الیاس حضرتی که سابقه حمایت از مدیران نجومی بگیر و جاسوس های دوتابعیتی را در کارنامه خود دارد، از نامه اخیر موسوی خوئینی ها حمایت کرده است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**علی مطهری:کشورهای مسلمان از ما می ترسند

«علی مطهری» نماینده لیست امید در مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «جامعه باید احساس کند که نمایندگان جدید آمده‌اند که مشکلات را حل کنند...اکنون وقت انتقام‌گیری نیست. کشور در ۴۱ سال اخیر هیچ‌گاه در چنین شرایط سختی نبوده است و هیچ‌وقت چنین فشارهایی به کشور وارد نشده است. کسانی که می‌گویند تحریم‌ها در گذشته نیز بوده، در واقع مغالطه می‌کنند؛ چون تحریم‌های امروز با تحریم‌های گذشته خیلی متفاوت است».

مطهری در ادامه گفت: «کشور واقعا تحت فشار سیاسی شدیدی است و همین دوستان نماینده می‌دانند که بسیاری از مشکلات ناشی از سیاست خارجی ما و روابطی است که با دنیا داریم، ناشی از مشکلاتی است که با کشورهای همسایه ایجاد کرده‌ایم و بسیاری از کشورهای مسلمان به جای آنکه دوست ما باشند، دشمن ما شده‌اند و از ما می‌ترسند و از ترس ما به دامن اسرائیل افتاده‌اند. سیاست خارجی ما از دلایل مهمی است که باعث شده وضعیت معیشتی مردم این‌گونه‌ بشود که می‌بینیم».

نماینده سابق مجلس در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «درست است که رئیس‌جمهور بالاترین مقام اجرائی کشور است؛ اما در خیلی از جاها دست دولت بسته است. بخشی از اقتصاد کشور در دست دولت نیست و حتی در سیاست خارجی نیز رئیس‌جمهور به طور مستقل تصمیم نمی‌گیرد. به‌هرحال اینکه همه تقصیرها را به گردن رئیس‌جمهور بیندازیم؛ اما عملکرد خود را نبینیم، بی‌انصافی است».

طیف اصلاح طلب هیچگاه مسئله مهم «سوءمدیریت در دولت» را به عنوان عامل اصلی ایجاد مشکلات در کشور معرفی نمی کنند. این در حالی است که همین طیف پیش از سال ۹۲ تاکید داشت که ۷۰ الی ۸۰ درصد مشکلات ریشه در سوءمدیریت دولت دارد و تنها ۲۰ الی ۳۰ درصد مشکلات ناشی از تحریم هاست.

برای اجرای برجام ۲۸ شرط از سوی رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد اما دولت روحانی در اجرای این شروط دچار قصور و تقصیرهای فراوان شد. روحانی و ظریف در سالهای اخیر با مقامات ارشد آمریکایی به صورت تلفنی و حضوری گفت و گو کرده و تاکید کردند که به واسطه برجام تمام تحریم ها لغو شده و همه مشکلات کشور از جمله رکود، گرانی و بیکاری نیز رفع می شود.

حالا در شرایطی که ۵ سال از امضای برجام سپری شده، بانیان این توافق خسارت بار مدعی شده اند که مشکلات معیشتی ناشی از سیاست خارجی است و دولت در سیاست خارجی مستقل نیست!

روحانی- شهریور ۹۳- در چهارمین نشست خبری خود گفت: «دولت و رئیس‌جمهور مسئول مذاکرات است و امروز هم گفتم که من مسئولیت تمام کارها را برعهده می‌گیرم». محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز آذر ۹۲ گفته بود: «رهبری چارچوب کلی را تعیین می‌کنند و مسئولیت مذاکره با من است، ایشان صحبت کردند و بزرگواری‌شان نسبت به من را مطرح کردند، من نیز قدردان این بزرگواری هستم... ما باید خرج نظام و رهبری شویم نه اینکه رهبری خرج ما و نظام شود».

علی مطهری در مصاحبه مذکور مدعی شده است که کشورهای مسلمان از ایران می ترسند. این ادعا هیچ نسبتی با واقعیت ندارد. علاوه بر این یکی از نقاط ضعف جدی دولت روحانی این است در دیپلماسی منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده و همه انرژی خود را صرف نشست و برخاست با آمریکا و اروپا کرد.

رویکردی خسارت بار که هم تحریم ها را افزایش داد، هم ارزش پول ملی را کاهش داد و هم قطعنامه ضدایرانی را سوغات آورد!

**شهربانو امانی:آزادی را زیاد کنید، اعتماد مردم برمی گردد

«شهربانو امانی» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران و از بازداشت شدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سوال که «برای بازگشت اعتماد مردم چه عاملی را بیش از همه موثر می‌دانید؟» گفت: «آشتی ملی، حفظ کرامت انسانی و آزادی‌های فردی که توسط رئیس دولت اصلاحات هم مطرح شد، اما به این سرعت نمی‌توان زخم‌های کهنه را درمان کرد و سرمایه اجتماعی را بازگرداند، نباید در درمان مشکلات عجول باشیم. اصلاح‌طلبان باید از اشتباهات خود عذرخواهی کنند و بابت برنامه‌هایی که نتوانستند اجرایی کنند با مردم با شفافیت سخن بگویند. در فرصت‌های به‌وجودآمده توسط هر جریانی شعارهایی داده می‌شود اما در میدان عمل اجرایی کردن آنها سخت خواهد شد و در همین اتفاق مطالبات مردم بر زمین می‌ماند».

امانی در ادامه گفت: «از موضوعاتی که در روند ‌بی اعتمادی مردم تاثیرگذار است، عملکرد صداوسیما و رسانه‌ها در کشور است، چراکه جامعه در شرایطی که صداوسیما مدام اعتراضات خارجی‌ها را نشان می‌دهد، اما گویی از وضع و حال مردم گزارش درست و جامعی براساس استانداردهای رسانه‌ای پخش نمی‌کند یا خیلی کم به آن مبادرت دارد، اعتماد خود را از دست می‌دهد... اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی که یخ بندان سیاسی است قطعا کاندیدا معرفی می‌کنند، همانطور که در انتخابات مجلس هم تلاش داشتند کاندیدا معرفی کنند اما موانعی برای آنها ایجاد شد که از رقابت‌های سیاسی بازماندند».

در روزهای گذشته، «محسن هاشمی» رئیس شورای شهر اصلاح طلب تهران در مصاحبه با روزنامه شرق با اذعان به بی عملی اصلاح طلبان در شهرداری و شورای شهر تهران گفته بود: «شما مسئله توسعه مترو را در نظر بگیرید. دستگاه‌های حفار مدرنی که برای کندن تونل‌های مترو و ساخت سازه تونل در دوره گذشته از سوی خودم تأمین و به کشور وارد شده بود، الان سه سال است که بی‌کار افتاده و در این سه سال حتی یک کیلومتر مترو در تهران ساخته نشده است؛ درحالی‌که اصولا ساخت تونل مترو بسیار کم‌هزینه است و مشکل مالی یا اجرائی ندارد و می‌توان اعتبار آن را از طریق بودجه غیرنقد تأمین کرد. اگر این دستگاه‌ها در سه سال گذشته فعالیت می‌کردند، الان سه خط جدید مترو داشتیم».

هاشمی در ادامه گفته بود: «در حوزه اتوبوس‌رانی، از گذشته دولت ناوگان اتوبوس‌رانی شهرها را خود عمدتا تأمین می‌کرد که در دولت‌های سازندگی، اصلاحات و مهر این اتفاق افتاد؛ اما در هفت سال سپری‌شده از این دولت، حتی یک اتوبوس هم به تهران تحویل داده نشده است. عمر اتوبوس‌های شرکت واحد در این دولت از پنج سال به ۱۱ سال افزایش پیدا کرده و تعداد آنها از حدود هفت هزار به پنج هزار دستگاه کاهش پیدا کرده است و به‌ همین‌ خاطر حجم مسافر جابه‌جاشده با اتوبوس در تهران به دو میلیون نفر رسیده و وسایل نقلیه شخصی عمدتا جایگزین آن شده‌اند».

با این حساب، از یکسو شهرداری اصلاح طلب تهران در ۳ سال اخیر حتی یک کیلومتر مترو هم نساخته و از سوی دیگر دولت روحانی در ۷ سال اخیر حتی یک اتوبوس هم به تهران تحویل نداده.

حالا شهربانو امانی به عنوان عضو شورای شهر تهران بجای نظارت بر شهرداری و مطالبه گری برای توسعه خطوط مترو و بجای اینکه از دولت بابت نوسازی ناوگان اتوبوس رانی پایتخت سوال کند، مدعی است که باید آزادی های فردی را زیاد کنیم تا اعتماد مردم برگردد!

یکی از علت های اصلی نارضایتی مردم این است که اصلاح طلبان در سالهای اخیر علیرغم دراختیارگرفتن دولت، شهرداری شورای شهر پایتخت و بخش قابل توجهی از مجلس دهم، هیچگاه به مطالبات مردم رسیدگی نکرده و به مسائل حاشیه ای و بی اهمیت پرداخته اند.

در شرایطی که مردم با مسائلی همچون افزایش سرسام آور اجاره بها، حقوق معوقه، اشتغال، رکود در تولید، گرانی اقلام ضروری، رفت و آمد با مترو و اتوبوس های شلوغ در دوره شیوع کرونا و...دست و پنجه نرم می کنند، نمایندگان اصلاح طلب شورای شهر، افزایش آزادی های فردی را عامل بازگشت اعتماد مردم جا می زنند!

** حمایت رفیق شهرام جزایری از نامه موسوی خوئینی ها

روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی «الیاس حضرتی» رفیق گرمابه و گلستان «شهرام جزایری» از مفسدان دانه درشت اقتصادی در دولت اصلاحات- در گزارشی با عنوان «جنجال نامه آیت الله» نوشت: «نماینده بنیانگذار جمهوری اسلامی در ماجرای اشغال سفارت ایالات متحده در تهران، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و حالا دبیرکل مجمع روحانیون مبارز است. سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها یکی از شناخته شده‌ترین یا به بیان دقیق‌تر ازجمله مهم‌ترین بزرگان در قید حیات نظام جمهوری اسلامی است، در سکوت روزگار گذرانیده و حالا از قرار معلوم این روزها قصد شکستن این روزه سکوت را دارد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «موسوی‌خوئینی‌ها در جریان نامه خود به رهبری که درست ۱۶ روز پس از نامه‌اش به مهدی کروبی و درخواست رفع حصر از "خداوند" تدوین شده، انتقادهایی اساسی به وضع فعلی ایران مطرح و خواستار «درنگ» در این ملاحظات شده است...اما روز گذشته و ۲۴ ساعت پس از انتشار نامه‌اش به رهبری، کنشگران و البته مطبوعات و رسانه‌های متعلق به منتهی‌الیه راست سیاست ایران، یکی پس از دیگری دست به کار تخطئه او و کارنامه‌اش در انقلاب شدند».

اعتماد در ادامه نوشت: «موسوی خوئینی ها نوشته بود:"مردم گرفتار در تلاطم زندگی و مشکلات طاقت سوز معیشتی بسیارند، انشان های ناراضی از اوضاع فرهنگی و سیاسی که گرفتار بی عدالتی های غیرقابل انکار شده اند».

روزنامه اعتماد در گزارش مذکور از نامه اخیر موسوی خوئینی ها حمایت کرده است. جالب اینجاست که مدیر این روزنامه علاوه بر رفاقت چندین ساله با شهرام جزایری، از نزدیکان سران فتنه نیز می باشد.

الیاس حضرتی در مجلس دهم ریاست کمیسیون اقتصادی را بر عهده داشت. اما علیرغم این مسئولیت سنگین و وظیفه مهمی که وی بر عهده داشت، یکروز درگیر «کمیته رفع حصر» سران فتنه بود و روز دیگر مشغول اروپاگردی!

در سالهای گذشته و پس از مطرح شدن موضوع «حقوق های نجومی»، روزنامه اصلاح طلب اعتماد به دفاع تمام قد از مدیران حرام خوار پرداخت و همصدا با برخی دولتمردان، آنان را ذخایر نظام و نخبه و کارآفرین برتر نامید! این روزنامه اصلاح طلب بارها از جاسوس های دوتابعیتی نیز دفاع کرده است.

موسوی خوئینی ها و الیاس حضرتی از حامیان دولت روحانی در سالهای ۹۲ و ۹۶ هستند. دولتِ اصلاح طلبان اکنون هفت سال است که علیرغم در اختیارداشتن امکانات و اختیارات گسترده، مشکلات متعدد اقتصادی را به بار آورده است.

موسوی خوئینی ها در نامه اخیر، بجای آنکه خاتمی و روحانی و جهانگیری و آخوندی و زنگنه و ظریف و...را خطاب قرار دهد، با فرافکنی به پاک کردن ردپای مسببان و بانیان وضع موجود اقدام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 75
    علی مطهری از ذخایر نظام است. ای کاش برای 1400 کاندیدا شود
    • امیر IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      36 7
      خخخخ جوک نگو
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      32 5
      مثل ذخیره های قبلی؟
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      25 4
      منم کاندید میشوم
    • امیرعلی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      33 7
      علی مطهری اگر جوابی نمیدنش بخاطر پدرش هست --- لیکن پسر ک او ندارد نشان از پدر / تو بیگانه خوانش مخوانش پسر
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      49 7
      تو انتخاباتا رأی نمیارید، میگید تقلب شده! رأی میارید، حال کار کردن ندارید، مشکلات تلنبار میشه، ملت عصبانی میشن، میگید رئیس جمهور که هیچ کارس! اختیارات دست رهبریه، اونه که باید ورود کنه! رهبری ورود کنه، میگید این که دیکتاتوریه، پس مردم چرا رأی دادنو رییس جمهور انتخاب کردن! رهبری ورود نکنه، میگید پس رهبر چیکارس! با تحمیل توافق‌نامه‌های ننگین مثل برجام هسته ای که هیچ‌ غلطی نکردین، الان گناه پذیرشش رو انداختین گردن رهبری، حالا دوباره دنبال مذاکره‌این، ماموریت دارین برجام موشکی و‌ برجام منطقه‌ای رو تحمیل کنین مملکت را قفل کردین تا مردم را عصبانی کنین، اف بر شما، لعنت بر شما که فرصت سوزید، شما سربازان دشمنان این ملتید...
    • ایرانی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      29 5
      16:10 احسنت به تو !!! ولی اصلاحات این چیزارو نمیفهمند
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      19 4
      پس بگذار همون ذخیره بمونه :))
    • US ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      15 4
      شکر خورد :))))
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      25 4
      همین آقای مطهری بود که سال ۹۷ وقتی پراید ۳۵ میلیون بود گفت ۳ ماه دیگه درست میشه، چی شد، این هم دروغگو هست، کاندید بشود از غرضی هم کمتر رای می آورد
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      4 0
      نجومی بگیران زوائد نظام هستن.
    • حاجی اذری IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      3 0
      نظام مورد نظر شما نه نظام جمهوری اسلامی
    • DE ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      2 0
      علی مطهری از ذخایر نظام است....صدبار گفته اند سیب و پیاز را ذخیره نکنید اولا احتکار محسوب میشه ثانیا فاسد میشه . نظام ذخیره انسانی ندارد همه در حال کار و کوشش و تلاش هستند . مگر انسانها بادمجان هستند که ذخیره شان کنند برای گرانفروشی.
    • حسین IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      1 0
      پس مواظب باش این ذخیره حروم نشه
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    12 25
    این واقعا درست است که کشورهای اسلامی از ما می ترسند. باید چاره ای اندیشید
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      19 7
      منظورش و منظورت عربستان هست دیگه؟ :))))))))) بگیم یمنی های عزیز عملیات پنجم رو هم شروع کنن؟ به علی جون هم بگو حواسش باشه.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      21 13
      تنها چاره اش خارج کردن امور کشور از دست ذلت طلبان و غرب پرستان است
    • فهرجی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      16 6
      اسلام که به اسم نیست ...... قالت الاعراب آمنّا قل لم تومنوا و لکن قولوا أسلمنا
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    19 10
    آقای مطهری این شما هستید که از هر فرصتی برای انتقام گیری از نظام استفاده می کنید. این شما هستید که دست عسلی نظام را گاز گرفتید و جویدید. نمایندگان فعلی به فضل خدا نیتی جز رفع مشکلات مردم ندارند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    7 2
    به به
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 5
    کثافت
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    23 6
    مثل اینکه ایشون دهنش بسته نمی ماند و همیشه باید مرکز ثقل شایعه پراکنی و گنده گویی باشد و همچون بقیه گرا به دشمنان بدهد مگر فرزندان اونا را ما در کشورمان بقتل رساندیم مگر حجاج را در چند نوبت ما بشهادت رساندیم مگر جنگ ۸ ساله را ما شروع کردیم بیش از صدها میلیارد به صدام برای جنگ با خودمان دادیم مگر جنگ نفت را ما شروع کردیم مگر تروریستها را ما در منطقه توسعه و مسلح کردیم.... پس این اراجیف که این کم خرد و امثال او به دروغ بزبان می آورند چیست مگر دولت برجام را با اشتیاق دنبال نکرد تا مشکلات حل شود کو اثرش و همراهی های ۷ سال مجلس دههم که اکنون چنین یاوه گویانی بلندگوی دشمن شده اند
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    15 5
    این مطهری یاوه گو کی میخواد دهنش رو ببنده این که کشورهای دیگه از ما میترسن به خاطر اینکه که رسانه های دشمن سالهاست داره با ابزارهایی که داره در مورد ایران تبلیغ سو انجام میده ... ما که نمی‌تونیم برای اینکه ترس و حقد وحسادت اینها بریزه یکسره امتیاز بدیم وقتی همه دنیابر علیه ما هستن فقط باید قدرتمند باشیم دشمنی اینها با ما نه به خاطرسیاست خارجی ماست بله به خاطر اینه که دستشون از نفت ومنابع ما کوتاه شده ...وبه غیر چپاول و غارت رضایت نمیدن .. البته منابع ما سالهاست توسط خایینین و حرام خورهای داخلی داره غارت میشه .. امثال مطهری در زمان نمایندگی هیچ قدم مثبتی در این باره که برنداشتن هیچ الان بیرون گود نشستن و ابزار عقیده و نظر میکنن
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 2
    من حوصله دست به دست کردن مشکلات کشور از این به اون و بلعکس رو ندارم؛ بیاین هممون با هم خفه بشیم تا خدای نکرده کسی این وسط ناراحت نشه و بهش بر نخوره
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    8 9
    ازچی ما میترسند ..از ۲۰۰۰۰ ترور و کشته های جنگ ... از انقلاب مردمی امام که تاریخ بخود ندیده است.. ازپیشرفتهای علمی جوانان ما و سیدن به استقلال تسلیحاتی ... از پیشرفتهای علمی جوانان ما... ازشهادت سرداران و بزرگان انقلاب در جنگ و ترور ..از افتضاح سرمایه داران و بردن اموال مردم ... از رئسجمهوری که با شهامت در مزاسرائل ای یستاد و گفت هلوکاست را تعریف کنید و نشان محققان بدهید ..ازمردم نجیب ایران که هرجا رفته اند و یا هرکه از بیرون امده تعجب کرده که چقدر دروغ گفته،،، از چی اقای مطهری .. کدام ازادی را میگید .. مثل شیر وایمیستند و مبگن اشتباه کردیم و لی جلوی ادمکشی ما را در سال ۸۸ و ۹۶ و۹۸ گ فتند .. خویینی ها خودش نامه داد... اقای حجاریان و عبددی و... هرچه دلشان میخواد میگن و خودشان را اماده جنگ خیابانی میکنند رئس چمهور خادم و پر کار که مردم دوستش داشتند از کار در اخر دولت دهم نگذاشتند کار کند ، وب هزار کلک و فحش و هزاران دروغ او را به قتل هم تهدید کردند ... تقی مطهری بگو از چه میترسن ... چرا دروغ میگید .. با اون دودو گفتناتون و اون اصولگرائیو یکدفعه اصلاح طلبشدند ،، باید ترسید .. ازکسانی که همه امکانات هسته ای و چندین دانشمند ترور کردنید باید از عوامل داخلی انها که گفت همین ۲۰ دقیقه هم زیاد بود .. از این افراد بای ترسید. خلاصه اقای مطهری بهتر است فامیل خوتان راعوض کنید و اون مرد بزرگ را از ادمی مقل شما روحش را ازاد کنید .. و اگر مبیشود از ایشان عدر خواهی کنید
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    15 0
    والا دیگه آزادتر از شلیک 5 تا گلوله به همسر من به شخصه جایی سراغ ندارم! :/
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    16 12
    تشییع سردار سلیمانی نشون داد سرمایه ی ملی یعنی چی. شما هم اگه گردنت درد گرفته و دیسک کمر پیدا کردی :))))) چادر رو بردار برو بی بی سی با دامن کوتاه و تاپ تحلیل بده کسی کاریت نداره. برو مصی هم منتظره
  • علی US ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    13 6
    ترس کشورهای همسایه‌ها اگر باشه!. از بی‌عرضگی و بی‌کفایتی و ضعف رفقاتون در دولت هست نه از ملت و رهبری (که اصل نظرت هست!!)
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    21 5
    من هم از حماقت و بلاهت شما میترسم دکتر علی مطهری
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    20 2
    اوضاع خوب نیست مردم واقعا بدبخت شدند
  • حمید US ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 3
    ضعف و زبونی دیپلماسی دولت‌ محترم‌تون موجب ترس همسایه‌ها از ایران هست ولاغیر، همونطور که در رفع مصائب و مشکلات اقتصادی ناتوانند و پیر و خسته!
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    28 8
    حیف انسان . حیف آن پدر . حیف نام علی . حیف نام مطهر . و در نهایت حیف نان
    • سعید IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      6 0
      بهترین جوابو تو دادی احسنت
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    13 1
    دقیقا همینجوره.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    6 2
    اقای علی مطهری دولت اشرافی مورد تائید شما عامل کوچک شدن سفره مردم میباشد
  • بدون نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    4 1
    اگر به شما اصلاح طلبا بود که الان ایران و خار ترین کشور دنیا کرده بودین
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    2 0
    الان وقت انتقام نیست؟؟ علی مطهری تمام وقتش رو برای دشمنی با احمدی نژاد صرف کرد مجلس دهم هم دولت مورد علاقه اش بود سکوت کرد الان میگن کار به دولت نداشته باشید بیایید آشتی ؟،
  • رضایی IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 0
    باسلام. جناب مطهری اگر وجدان دارین صادقانه عذر خواهی کنید شما از دولتی حمایت کردید که با هیاهوی برجام ، وگره زدن امنیت اقتصادی به مذاکره ، عدم اخذ تضمین از طرف غدار ، عدم کنترل جو روانی مردم در موضوع ارز وسکه وعدم کنترل نقدینگی این همه فشار گرانی را تحمیل کردید. آیا باز هم نفهمیدید یا خودتان را به نفهمی زدید.
  • CA ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 0
    اگر منظورت اردن و کویت و بحرین و قطر و افغانستان هست که اینها بیشتر تامسون اسلامی هست تا واقعیت موجود ولی سوریه و بخش زیادی از عراق پاکستان امارات و حتی عربستان ایران را تهدید نمیدونند بلکه همسایه آیی قدرتمند و قابل اتکا قلمداد می‌کنند.
  • جلیل IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 0
    تمام حرفهای مطهری مغرضانه است . کینه بد چیزیست. آقای مطهری الان وقت انتقام نیست . !
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 0
    در حرام لقمه بودن اصلاحات شکی نیست
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    یا ابن مطهری ! دوست داری ما از کشورهای اطراف و مسلمان بترسیم ؟ معلومه که باید از عاقبت دشمنی و خشم ملت ایران بترسند ...
  • چتونه چتونه!! IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    چی شده یه مدتیه نطق مطهری باز شده جریان چیه آقای مطهری ؟؟
  • مختار IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    آقای علی مطهری باید در سلامت فکری و عقلیش تشکیک کرد همیشه عینا حرفاش خلاف واقع است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس