ویژه ها

میمندی نژاد در اظهارنظری توهین آمیز گفته:چرا ما باید از مرگ [شهادت] قاسم سلیمانی ناراحت باشیم؟ او قاتل زنان و کودکان ماست!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**اقتصاد ایران شکننده است، به مذاکره با آمریکا نیازمندیم

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «ماجرای میانجیگری آلمان چیست؟» نوشت: «امروزه اقتصاد ایران شکننده شده است و ایران را در تنگنا قرار داده است. این امر از چند جهت به ایران فشار می‌آورد و همین امر است که ایران را بی‌میل به میانجیگری نکرده است...امروزه طرفین به این میانجی‌گری نیاز دارند. ترامپ برای موفقیت خود در انتخابات و سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی و ایران نیز به خاطر مشکلات اقتصادی به این امر نیاز دارد. ترامپ به دنبال یک چارچوب‌سازی است که به نام او ثبت شود. او به دنبال این است تا خود را قهرمان نشان دهد و حل بزرگ‌ترین چالش آمریکا را به نام خود ثبت کند. قطعا پس از این توافق ترامپ این امر را برای خود یک پیروزی بزرگ خواهد دانست و با اتکاء به آن می‌تواند از خود دفاع کند؛ امری نیز که می‌تواند برای ایران خوب باشد و اقتصاد کشور را از فشار بسیار زیاد نجات دهد. در این میان اگر شایعه میانجیگری آلمان نیز صحت نداشته باشد اما از تحرکات بین‌المللی به‌خوبی می‌توان متوجه شد که اتفاقاتی در حال جریان است».

روزنامه آرمان در شماره امروز در مطلبی دیگر نوشت: «آمریکایی‌ها چنانچه ممنوعیت فروش اسلحه به ایران به تصویب نرسید، اروپایی‌ها را برای اجرائی کردن مکانیزم ماشه تحت فشار قرار می‌دهند. با اقدام شورای حکام تا حدودی شانس و اقبال آمریکا که اتحادیه اروپا دست به چنین اقدامی بزند، وجود دارد. موضوع دیگر پیشنهادات (کاهش توان موشکی) و رعایت حقوق بشر و کاهش دخالت در منطقه است که از سوی آلمان ارائه شد. این امر ممکن است بهانه‌ای به دست سه کشور اروپایی دهد...اتحادیه اروپا اگر اینستکس را هم راه‌اندازی کند، ایران باید تعهداتی را انجام دهد. ما نمی‌توانیم در نقطه صفر باقی بمانیم».

«سعید حجاریان» در روزهای گذشته در اظهارنظری مشابه گفته بود: «در الگوی مذاکره با خارج، ابتدا باید پذیرفت بر نفس مذاکره ایرادی مترتب نیست چه با جمهوری‌خواهان چه با دموکرات‌ها، چه بی‌واسطه و چه باواسطه...از تقاطع دو متغیر «خارج» و «مذاکره»...مقرر است میان دولت‌های خارجی و نظام مذاکراتی صورت بگیرد که اولا در رفتار نظام تغییراتی ایجاد شود و ثانیا بر سر مسائلی از جمله فعالیت‌های منطقه‌ای،  موشکی و اتمی توافقاتی حاصل شود».

همچنین چندی پیش «حسین موسویان» عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای که اکنون در آمریکا اقامت دارد، گفته بود: «مسأله روابط ایران و امریکا دوطرفه است و درباره این موضوع همه مسائل به واشنگتن مربوط نمی شود بلکه بخش مهمی از آن به ایران مرتبط است...مشکل برجام این بود که مسئله موشکی و منطقه ای را پوشش نداد».

اصلاح طلبان تاکید دارند که وضع اقتصادی اسفناک است و برای خروج از این وضعیت، چاره ای جز مذاکره با آمریکا نیست!

حال ۲ سوال درباره این ادعا مطرح است. اول اینکه وضع فعلی اقتصادی نتیجه تحریم است یا سوءمدیریت دولت!؟ دوم اینکه، اگر با آمریکا مذاکره کنیم، فتح الفتوح اقتصادی رخ می دهد!؟

کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی بارها تاکید کرده اند که تحریم ها حداکثر ۲۰ الی ۳۰ درصد در ایجاد وضع موجود اقتصادی سهیم است و ۷۰ الی ۸۰ درصد علت وضع موجود، سوءمدیریت در حوزه اجرایی است. نمونه روشن این مسئله، حوزه مسکن است. ما در حوزه مسکن هم به مقدار لازم مصالح داریم و نیازی به واردات آن نیست، هم به میزان لازم نیروی متخصص و نیروی کار داریم و هم اعتبار لازم برای آن موجود است. اما وقتی وزیر مسکن دولت آقای روحانی در مراسم تودیع خود می گوید، افتخار می کنم که در این دولت حتی یک واحد مسکونی برای مردم نساختم، حقیقت ماجرا آشکار می شود.

مردم عزیز ایران اکنون با مشکلات عدیده اقتصادی از جمله اجاره بهای سنگین مسکن، قیمت های روزافزون خودرو، حقوق معوقه، مشکلات در واحدهای تولیدی و...دست و پنجه نرم می کنند، اما به هیچ عنوان آنطور که اصلاح طلبان ادعا می کنند، وضعیت اقتصادی بغرنج و بحرانی نیست. اما آنچه هست محصول و میوه و نتیجه عملکرد بیش از هفت ساله دولت آقای روحانی است.

اما درباره سوال دوم، اگر قرار بود با مذاکره با آمریکا فتح الفتوحی بزرگ رخ دهد، پس از امضای برجام این اتفاق رخ می داد. دولت اوباما در اولین روز اجرای برجام، تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد. اوباما قانون مهاجرت را امضا کرد و در مسیر تجارت با ایران و همکاری بانک های خارجی با ایران به صورت مداوم سنگ اندازی کرد. کار به جایی رسید که مقامات ارشد دولت صراحتا اعلام کردند که دولت اوباما، برجام را به صورت فاحش نقض کرد.

اوباما قانون تحریمی آیسا را در پسابرجام امضا کرد. وی قانون وضعیت اضطراری علیه ایران را نیز تمدید کرد. جان کری در تابستان ۹۷ تاکید کرد که اگر ما(دموکرات ها) جای ترامپ بودیم هم از برجام خارج می شدیم، اما نه حالا بلکه کمی دیرتر و پس از چانه زنی برای کلیدزدن مذاکرات موشکی و منطقه ای.

دلار ۲۵ هزارتومانی و پراید ۹۰ میلیونی و سکه ۱۱ میلیونی و افزایش ۶ برابری قیمت مسکن همگی میوه های برجام است و نشان دهنده آن است که مذاکره با آمریکا هیچگاه به فتح الفتوح اقتصادی ختم نشده و بلکه به کوچک شدن سفره مردم منتهی می شود.

از سوی دیگر هیچ کشور قدرتمند و عزتمندی درباره توان دفاعی و قدرت منطقه ای خود معامله نمی کند. علاوه بر این ملت ایران هیچگاه با قاتلین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پشت میز مذاکره نمی نشیند.

** مظلوم نمایی از فرد هتاک به امام حسین(ع)

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «تشریح آخرین وضعیت شارمین میمندی نژاد» نوشت: «جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) یک سازمان غیردولتی و مستقل دانشجویی و مردمی در ایران است که در سال ۱۳۷۸ آغاز به کار کرده و در سال ۱۳۷۹ نخستین دفتر رسمی خود را در دانشگاه صنعتی شریف تأسیس کرده‌ است. جمعیت امام علی (ع) یک نهاد تماما داوطلبانه است و هم‌اکنون هزاران عضو داوطلب دارد که بسیاری از آنها دانشجویان و جوانان نخبه کشور هستند که دغدغه کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه را دارند. در این مسیر با اتکا بر خوش‌نامی این جمعیت توانسته‌اند در بزنگاه‌های حساسی چون سیل، زلزله و بلایای طبیعی پیش از سازمان‌های رسمی امدادی کنار مردم باشند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «این گروه را شارمین میمندی‌نژاد ایجاد کرده ‌است. مردی که قریب به ۵۰ روز است در بازداشت قرار دارد...زهرا رحیمی همسر میمندی‌نژاد در گفت‌وگو با «شرق» به تشریح آخرین وضعیت پرونده مؤسس جمعیت امام علی (ع) پرداخته است...وی در پاسخ به این پرسش که «همسر شما آیا داروی خاصی مصرف می‌کند و این داروها در اختیار او قرار داده شده است یا خیر؟» گفت: ما داروهای او را به بازپرس دادیم تا به همسرم تحویل بدهند. آقای میمندی‌نژاد هر پنج یا شش روز یک بار تماس تلفنی با ما دارد که در حد احوال‌پرسی است، در یکی از این تماس‌ها پرسید داروها را ما برایش فرستادیم؟ که متوجه شدیم داروها در اختیارش قرار نگرفته‌اند».

شرق در ادامه نوشت: «رحیمی از اثرات و لطمات بازداشت همسرش بر فرزندانش به تلخی یاد کرد و گفت: بچه‌ها قطعا آسیب زیادی دیده‌اند به‌خصوص دختر کوچکم در شرایط روحی خوبی قرار ندارد...نتیجه اقدامات آقای میمندی‌نژاد نشان از اعتقادات راسخ ایشان به دین و کشورش دارد و هرگز اتهامات توهین به انقلاب و اسلام و بزرگان دینی جایگاهی در سبک زندگی او نداشته است.»

ادبیات و نحوه تنظیم گزارش روزنامه اصلاح طلب شرق به شدت شبیه  گزارش رسانه های معاند از جمله «بی بی سی فارسی» است. یک متهم امنیتی بازداشت شده است و این روزنامه اصلاح طلب در این گزارش ادعا می کند که وی بیمار است و دارو در اختیارش قرار نمی گیرد و دختر کوجکی دارد که شرایط روحی خوبی ندارد و...دقیقا همان سبکی که رسانه های معاند پیش از این برای تطهیر جاسوس های دوتابعیتی از جمله «نازنین زاغری» استفاده می کردند.

اما آیا «شارمین میمندی نژاد» آنگونه که این روزنامه اصلاح طلب ادعا کرده، صرفا مدیر یک جمعیت خیریه مردمی و شخصی با اعتقادات راسخ به دین و کشورش است!؟ پاسخ منفی است.

شارمین میمندی نژاد رئیس گروه موسوم به «جمعیت امام علی(ع)» به دلیل فعالیت هایی در پوشش یک جمعیت خیریه، بازداشت شده و حالا مشخص شده است که وی در پوشش این جمعیت، کلاس هایی شبیه به «عرفان حلقه» تحت عنوان "رهیافت به درون" برگزار می کرده و در آن تمام مقدسات دینی و ائمه اطهار و پیامبر اعظم (ص) را با بدترین الفاظ و تعابیر زیر سوال می برد و حتی اهانت می کند

چندی پیش فیلمی از جلسات میمندی نژاد منتشر شد که وی به امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و عزاداران حسینی توهین کرده و مناسک عزای حسینی را مورد تمسخر قرار می دهد.

میمندی نژاد در مسائل سیاسی نیز اظهارات قابل تأملی دارد. در یکی از صوت‌های منتشرشده از جلسات، رئیس این سازمان به صراحت تأکید می‌کند ما باید با نامه‌نگاری به سازمان ملل حکومت را محکوم کنیم، یا در صوتی دیگر می‌گوید: چرا ما باید از مرگ [شهادت] قاسم سلیمانی ناراحت باشیم؟ او قاتل زنان و کودکان ماست.

«کبری خزعلی» رئیس شورای اجتماعی فرهنگی زنان در خصوص موارد تخلف و مجرمانه جمعیت موسوم به امام علی(ع) در توییتر نوشته بود: «روابط شبه فرقه بین اعضا، مراد و مرید بازی، اختلاط بی‌حد و حصر زنان و مردان، ترویج تفکرات ضد دینی و التقاطی، توهین به اعتقادات و تمسخر مفاهیم دینی، ترغیب به بی‌بند و باری و ولنگاری.نمونه ای از گفته‌ها و درد و دل های شاگردانم در خصوص جمعیت موسوم به امام علی و موسس آن شارمین میمندی نژاد است...دستگیرشدن شارمین میمندی نژاد و افشای آنسوی این چهره باعث آرامش دانشجویان شد. تبریک به دختران دانشجویم که بالاخره تلاش و شکایت شما اثر کرد».

میمندی نژاد و افراد تحت مدیریت او با انتخاب عنوانی خاص برای جمعیت خود، اقدامات تأمل برانگیزی را پیگیری می کردند. توهین به مقدسات و ترویج آن در میان جوانان در قالب برگزاری کلاس های آموزشی، شبکه سازی از میان خانواده های کم بضاعت و تحریک جوانان برای عضوگیری در اغتشاشات خیابانی و موارد دیگر از جمله اقدامات این جمعیت به اصصلاح خیریه! بوده است.پس از بازداشت میمندی نژاد، برخی افراد جداشده از این گروه، درباره فساد اخلاقی و نفاق در این جمعیت دست به افشاگری زدند.

پس از بازداشت  «شارمین میمندی نژاد»  مدیر مجموعه موسوم به «جمعیت امام علی(ع)» رسانه های معاند از جمله بی بی سی، صدای آمریکا و رادیو پیام اسرئیل به صورت ویژه به این موضوع پرداخته و آن را محکوم کردند. سوال اینجاست که اگر هدف واقعی این جمعیت، امور خیریه و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه بود، پس چرا رسانه های وابسته به آمریکا، انگلیس و اسرائیل از بازداشت این فرد اینچنین آشفته و عصبی شدند!؟

**شما بانی وضع موجود هستید؛ بجای شکایت، پاسخگو باشید

روزنامه ابتکار- به مدیرمسئولی «محمد علی وکیلی» نماینده اصلاح طلب مجلس دهم- در مطلبی با عنوان «بدن های یخ زده از وعده های پوچ» نوشت: «حکایت سرباز و پادشاه را بارها شنیده‫ایم که سربازی هر شب با یک لباس نازک نگهبانی می‫داد و یک شب پادشاه او را دید و به او وعده لباس گرم داد. فراموشی پادشاه از وعده‫اش باعث مرگ آن سرباز شد. حکایت جامعه ایران اما با وعده‫های مسئولان کمی متفاوت است. مردم مانند آن سرباز در انتظار این وعده‫ها نمی‌میرند بلکه اعصباشان با بدن‌های یخ زده از انبوه بی‫تدبیری‫ها به بازی گرفته می‫شود‫.
اعوجاج در تصمیم‫گیری‫های دولت و پراکنده‫گویی‫های مسئولان، هیچ حوزه‫ای را در امان نگذاشته است. از کنکور گرفته تا وعده‫های پوچ اقتصادی را شامل می‫شود. گو اینکه بدنه کارشناسی دولت هیچ درک درستی از آنچه در بطن جامعه رخ می‫دهد؛ ندارد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «کنکور به خودی خود یک معضل بزرگ در نظام آموزشی کشور است که سال‫های سال است برای آن فکری نشد‫، در این شرایط به جای حل اساسی آن با مبهم‫گویی و عقب و جلو کردن زمان آن تنها این مشکل دوچندان شده است. از سوی دیگر وعده گشایش اقتصادی که طرح فروش اوراق نفتی بود بدون اینکه توافقی بر سر آن صورت گرفته باشد هفته گذشته از سوی حسن روحانی به عنوان یک خبر از گشایش اقتصادی مطرح شد. هر گمانه‫زنی‫ای از سوی مردم و رسانه‫ها در این خصوص مطرح شد جز آن طرحی که در سر رئیس جمهوری کشور با رای ۲۴ میلیونی بود. نتیجه آن شد که بعد از معلوم شدن این خبر شگفت‫انگیز تنها بازارها دچار آشفتگی بیشتر شد».

چندی پیش «عبدالله ناصری» مشاور خاتمی و عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات در اظهارنظری مشابه گفته بود: «توجه داشته باشید که دولت در سال‌های قبل خیلی مسائل کم اهمیت‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند...من معتقدم انتظار مدیریت این شرایط از آقای روحانی اساسا انتظاری واهی است زیرا او مدت‌هاست که به طور جدی نشان داده هیچ برنامه‌ای ندارد و دچار روزمرگی شدید است ...  اگر آقای روحانی این وزرای ضعیف و نالایق را از دور خود کنار بزند و یکسری آدم‌های باتجربه را برای مدیریت کرونا روی کار آورد، در همین شرایط تحریم و با همین محدودیت منابع هم می‌توان تصمیمات خوبی گرفت».

این قبیل انتقادات از سوی فعالین و رسانه های اصلاح طلب، بیشتر از آنکه با هدف بیان کردن مشکلات کشور و مطالبات مردم باشد، صرفا ترفندی برای پاک کردن صورت مسئله و جداکردن سفره خود از دولت است. اکثریت مطلق دولت روحانی، از معاون اول تا وزیر نفت و وزیر صنعت و وزیر کار و وزیر اقتصاد و...همگی متعلق به طیف اصلاح طلب هستند. بنابراین اصلاح طلبان شریک کارنامه دولت در به وجود آمدن وضع موجود هستند، اما با بی اخلاقی در پی شانه خالی کردن از مسئولیت خود هستند.

اصلاح طلبان در پی آن هستند تا با جداکردن سفره خود از دولت، برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده شوند، برای همین انتقادات تند و تیز این طیف علیه دولت، هر روز رنگ و بوی بیشتری به خود میگیرد.

آقای وکیلی-مدیرمسئول ابتکار- ۴ سال در مجلس دهم نماینده مردم بوده است. اما در انتخابات محلس یازدهم تنها ۳۱ هزار رای آورد. چرا!؟ به این خاطر که بجای رسیدگی به امور مردم، یکروز در پی کمیته رفع حصر بود و روز دیگر مشغول بزک برجام و fatf و...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 19
  • اصلاح طلب IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 100
    اگر بنده مسئول تیم مذاکره کننده ایرانی بودم در همان لحظه ورود به اتاق مذاکره کف کفش آقای پمپئو و جناب آبرامز را میبوسیدم و رویش را نیز همچون واکس با زبان برق می انداختم . اوضاع خراب است باید هر طور شده فورا رضایت غربی ها را جلب کنیم .
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      47 3
      بنظر میاد شما و زبانت کاملا بدرد تمیزکاری همه جای توالت کاخ سفید میخورید
    • رضا IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      38 2
      اى بى شرافت پست ! تو با اين توصيه اى كه ميكنى مزدورى بيش نيستى ! يه مواجب بگير حقير ! يه اسكل عقب مونده !
    • NL ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      33 5
      ما تحتش رو هم لیس می‌زدی اتفاقی نمی‌افتاد
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      36 5
      واقعا چقدر حال به هم زنین شما اصلاح طلب ها. خوب خودتون رو توصیف میکنین بدبختای امریکا پرست. قربون امام خمینی و رهبر عزیزم برم که ما رو از دست امثال شما ادم های خوار و زبون نجات داد. تو هم خیلی دلت میخاد دل اونا رو به دست بیاری گورت گم کن برو همون امریکای خراب شده کفشای ترامپ میمون رو لیس بزن. فدای سید علی
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      30 3
      و آن موقع معنی این کار شما تحقیر ملت ایران هست ، لعنت بر وطن فروش
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      25 1
      جمعی نادان به نام انجمن حمایت از اصلاح طلبان تهوع آور با عوام فریبی این خائنین عشق مذاکره را بر سر کار گماردند یا به عبارتی بر ملت تحمیل کردند و از روی نادانی اصرار بر اشتباه شان هم دارند و با روزی نامه هایشان باز هم دست از عمل زشت عوام فریبی شان نمی کشند!
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      24 2
      تو غلط اضافی میکردی میرفتی اونارو میبوسیدی پس برو از کاسه توالتشون شروع کن که شما افسادطلبان ملت و کشور را به این روز انداختین این حرف ها فقط از شیطان برمیاد نه وطن پرستان پس تو از اون شیاطینی بهتره بری گورتو گم کنی و نظر ندی خائن
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      21 1
      یعنی خودت هم قبول داری افسادطلب ها کاسه لیس که چه عرض کنم اونجا لیس غربی ها هستید؟؟؟ خاک بر سرت منتظر چی هستی؟؟ برو آمریکا و اروپا در کنار رضا پالانی و مسیح پولی نژاد و مهناز افشار و بقیه ی تیر و طایفه آلبانی نشین به کار شریفتون ادامه بدید !! کی جلوی شماها رو گرفته ؟؟؟
    • سلمان IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      15 0
      گنده تر از تو نگهبان اصطبل غربیا بوده تو هم فکر نکن اگر بندگی این غربیا رو کنی چیزی بهت میدن نهایت خربنده اونا میشی
    • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      19 0
      آقا؟ شما که انقد علاقه به لیسیدن کفش اجنبی دارید،میشه زحمت دستشویی خونه مارو هم بکشی؟ آخه میدونی کلی تایدو و وایتکس ریختیم ولی دس خودتو میبوسه
    • بوشناس IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      14 3
      فکر کنم از طایفه آبگوشت بزباش و قرمه سبزی هستی
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      22 1
      بابا بنده خدا داره به اصلاح طلبا تیکه میندازه :))))))) برای اسمش نوشته اصلاح طلب دیگه و اون چیزی که نوشته از دیدی هر اصلاح طلبی یه واقعیت هست که باید انجام بشه، نیازی به منفی زدن نبود. دمت گرم جناب 14:31
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      1 3
      تسو در مقابل هان
    • تفنگچیان بختیاری IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      14 3
      به قول امام: خیلی خری!
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      15 1
      خخخخخخخخخخخخ
    • CA ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      11 2
      بزودی همتون رو به سزای عملشون خواهیم رسوند
    • بختیاری IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      2 1
      شما واقعیت خودتون رو گفتید انتخابات قبل کلی التماس کردید وانواع دروغ چرخدار گفتید.بعید نیست این سری که باغ آفت زده گلابی شما نابود شده دست به لیسیدن کدخداکنید.نوش جانتون خلایق هرچه لایق***فقط فراموش نکنید اگر همه کدخدا ها وکدخدازادگان روهم لیس بزنید ملت ایران فریب دروغ های شمارو نمیخورن..لیس بزنید . فدریکا جون و نتانیاهوی یابو هم فراموش نشه !!!
    • محمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      2 1
      همچین میگه انگار ما جلوش رو گرفتیم برو هر جا و هر چیزی از آمریکایی ها رو میخوای لیس بزن نوش جانت
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      9 0
      ۱۸: ۵۲ آفرین منم میخواستم همینو بگم دوستان انقدر عصبانی شدن دقت نکردن
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      1 1
      لیبرال های غربگدا اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری کنند.
    • آکند IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      0 1
      به قول معروف، خدا خر را دیده و شاخش نداده.
    • عباسی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
      0 0
      نوکری دشمن ،راه حل مشکلات نیست ، کمی تاریخ مطالعه کن شایدعبرت بگیری!!!
    • چه فرقی میکنه IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      0 0
      .....عجب دوم خردادی هستی یا اصول‌گرایی که خودشو اصلاح‌طلب جازده؟؟؟ نه به گمونم هیچی نیستی فقط برای تفریح احمقانه یک حرف مفتی که بدرد خودت میخوره زدی! اندکی تفکر دوستان که کامنت گذاشتید جواب هر حرفی رو ندیم..... فرمایش امام حسین(ع):اگر دین ندارید ؛ آزاده‌باشید.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    26 1
    همدلی با فرد هتاک به امام حسین(ع) و حمایت از شخص توهین کننده به سردار شهید سلیمانی که مضمونش همراهی با اقدام تروریستی آمریکا علیه ایران هست باید باعث توقیف این روزینامه های مزدور آمریکا بشه صبر مردم هم حدی داره
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 1
    مرگ بر افساد طلبان.
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      4 1
      برجامو پله کردند ؛ ملتو ذله کردند
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 3
    اقتصاد ایران قوی است چون مردم ایران قوی هستند.!!!
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 2
    اقتصاد ایران شکننده نیست بلکه افساد طلبان شکننده هستند.!!!
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 2
    افساد طلبان آرزوی مذاکره با آمریکا را به گور می‌برند.!!!! مردم ومسئولین بصیر نظام هوشیارند بیدارند.!!!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 0
    ادعاهای بی سند و مدرک نشریات عمال بیگانه بخاطر بی توجهی دادستان است
  • بختیاری IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 1
    مــــــــــــــرگ بـــــــر تـــــــرامـــــــپ وحـــــــشــی تـــروریـــــــست ***** ننگ و لعنت بر خائنین بی وجدان دشمنان اهل بیت علیهم السلام ، میمون های سیرک غرب وحشی
  • باقری IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 1
    ما عزت و اقتدار و شرف خود را باکسی مذاکره نمیکنیم آنها که که این موضوع را پیشنهاد میکنند چیزی از مسائل فوق نمیفهمند واینها همان خائنین تاریخند
  • SE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 1
    روزنامه آرمان شده لانه و بوق ذلت طلبان خائن
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      10 1
      از اول همینجور رذل بوده
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 1
    تمام تقلای امروز اصلاح طلبان اینست که اگر یک دولت انقلابی اومد سر کار و اوضاع اقتصادی مردم خوب شد بخاطر عملکرد افتضاحشان برای همیشه به سیاه چاله تاریخ خواهند پیوست.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 1
    سوال اینجاست که اگر هدف واقعی این جمعیت، امور خیریه و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه بود، پس چرا رسانه های وابسته به آمریکا، انگلیس و اسرائیل از بازداشت این فرد اینچنین آشفته و عصبی شدند!؟ چون شیعه شده اند ما خبر نداریم، علی برکت الله
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      1 0
      اگه فایل های لو رفته میمندی نژاد رو گوش داده باشین متوجه میشین شیعه که هیچی اصلا به اسلام اعتقادی نداره، بشدت هم ضد انقلابه و عجیب احمقه، ولی در واقع مشکل امنیتی داشت که گرفتنش
  • ماریه IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 0
    هر وقت روزنامه های اصلاح طلب و رسانه های معاند خارج کشور بطور هماهنگ از کسی حمایت کردن شک نکنید که او ریگی به کفش دارد
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 0
    چرا روزنامه شرق را محاکمه نمیکنن همین حمایت وتطهیر میمندی کم اتهامی نیست
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      3 0
      میمندی‌درپوشش خیریه امورمربوط‌به‌خودوافسادطلبان راپیگیری کرده‌است
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 0
    اصلا کی به همچین آدمی مجوز فعالیت داده؟ جمعیت امام علی قراربوده چیکار کنه برای این مردم؟چرا به آدمهای مشکوک مجوز میدن که بعدهم یه عده مامور کنترل اونا بشن؟ آخر سرهم امثال بی بی سی بشن حامی و مبلغ اونها؟
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    13 0
    توجه کردید هرچی داریم به شکستن کامل تحریم های آمریکا و بی اثر شدنش در آینده نزدیک میشیم سیاه نمایی چپ ها و کارشکنی شون بیشتر میشه؟ خب به اهداف سیاسی اجتماعی شون ترسیدندهنوز این کاسبان کثیف و خائن تحریم.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 0
    من توتالیتر نیستم ولی از اونجایی که کشورم رو دوست دارم میگم اگر سربلندی ایران رو میخوایم باید حزب اصلاح طلبی به شکل کامل غیر قانونی اعلام بشه یا تغییر رویه و پالایشی جدی بشه. مثل نهضت آزادی. اون چیزی الان در این حزب داره اتفاق میفته نه تنها جمهوری اسلامی بلکه تاریخ و عزت کشور رو هدف قرار گرفته.
  • حسین IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 0
    هند موشک نمی سازه هواپیمای جنگنده نمیسازه؟ پاکستان هوامیمای جنگنده نمیسازه موشک بالستیک نمیسازه.؟ دیگران نمیسازن؟دیگران قدرت دفاعی ندارن؟؟؟ اونها میسازن و احتمالا از ما هم بهتر میسازن...چرا ما درگیر هستیم؟ مگه شوروی که ابر قدرت بود پیمان کاهش موشک های میانبرد و کوتاه برد رو امضاع کرد. اصلا شوروی که ابر قدرت بود چرا مذا کره میکرد؟....ترس مانع مذاکره ماست ما از موضع قدرت نیست که مذاکره نمی کنیم از موضع ترسه وگره اگر نمیترسیدیم به دشمنان میگفتیم این شرایط ما است ما اینگونه هستیم و اینجا انعطاف داریم و اینجا نه ...کل مشکلات کشور بر سر ترس از تعغیر هستش نه مقبولیت شرایط کنونی.
  • حسین IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 0
    چون میترسیم مذاکره نمیکنیم...نه چون قوی هستیم...اگر کسی قوی باشد از منطق مذاکره نمی ترسد ما میترسیم و به دلیل همین ترس مذاکره رو جایی انجام میدیم که مجبور باشیم و در آن شرایط در ضعیف ترین حالت خودمون هستیم...بیایید واقعیت رو بپذیریم فرمانده محبوب نظامی ما رو شهید میکنن ما از انتقام میترسیم اگر حتی یه نشانه از مذاکره قدرتمندانه بین ما و دشمن بود فرماده عزیز العان بین ما بود ما برای ترسیدن فرمانده رو از دست دادیم ما حتی تو انتقام گرفتن هم ترسیدیم یک کشور قدرت مند نه از مذاکره میترسه و خودش رو قابل در مذاکره و بیان می دونه و نه از جنگ...ما هم در مذاکره میترسیم و هم در جنگ...فرمانده شهید به دلیل ترس از دست ما رفت اگر ما فقط هیاهو نمیکردیم مثل مردم خاورمیانه که که داد و هوار میکنن و اقدامی پشتش نیست با زبان آرام و محرمانه به دشمن میگفتیم با شما مذاکره میکنیم و نرز های مذاکره اینه و البته اگر شما اقدامی در جهت اسیب به ما انجام بدید ما اقدام میکنیم! اونها از لحن قوی و بدون هیاهو و شعار زدگی ما میدونستند روز بعد از شهادت این فرمانده عزیز روز ویرانگری واقعی برا شون هست! نه این که موشک بزنیم تو مکان خالی! ...ادمی که دادو بیداد میکنه الزاما از سر قدرت نیست که هوار میکشه بخصوص در خاور میانه...ما هنوز نفهمیدیم که توان مذاکره در موارد پیچیده یکی از مولفه های مهم قدرت واقعی یک ملت است! مثل موشک های بالستیک و مثل زیردریایی ما بخشی از قدرت خودمون که توان مذاکرات میچیده است رو خودمون نابود میکنیم...
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    1 1
    شمایی که این نظرات را چاپ میکنی هر که اصول گراست خوب حرفهای زشت و رکیکش را چاپ میکنی ولی از خودتون انتقاد شود یک کلمه هم چاپ نمیکنید اندکی شعور خوب است که ای الفاظ زشت را در معرض قرار ندی چه اصول گرا چه اصلاح طلب مهم مسلمان و با تقوی بودن است عندالله اتقاکم اصول و اصلاح فرقی نیست مهم تقوی است
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    2 2
    میبینم دیگر مرگ بر امریکا نمیکید افتادید به التماس بقول فیلم روزی روزگاری التماس نکن کئشتئ میبرم خین میاد
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    11 1
    این افساد طلبان ما رو یاد داستان خری که مغز نداشت میندازن
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 1
    واقعا هرکس درهرمقام یاحزب یاهرسمتی وارکانی باشد وسعی درتحقیر کردن مردم ایران به بهانه حزب ووووغیره دلسوزان این خاک مقدس بااقتداربرخورد کنند وکلا باید پاکسازی صورت بگیرد وهرگزاجازه تکرار داده نشود.
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 0
    متاسفم از رسانه ای که این جملات تلخ را درمورد شهید مظلوم حاج قاسم از قول افراد معلومالحال باز بخش مینکه این افراد نه شرف دارند و انسایت سرشون میشه فقط ۸سابشون با خدا
  • وطن پرست DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 0
    سیاست رسانه ای اصلاحطلبان تا انتخابات اتی: هر هفته یکی شعار مذاکره با امریکا رو سر خواهد داد. اول افراد خارج از نظام این کار رو شروع می کنند و به تدریج در زمان انتخابات چهره های سفید و نامزدهای انتخاباتی اصلاحطلب دست به این اقدام خواهند زد. سوال اینجاست که رسانه های اسما اصولگرا چه سیاستی رو در مقابل این تحریف در پیش خواهند گرفت؟ انعکاس درخواست مذاکره با امریکا یا مطالبه گری در مورد نتایج برجام؟
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    1 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس