به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آموزش سوادسایبری درباره لایوهای مذهبی در پیامی نوشت: با شیوع کرونا و شرایط متاثر از قرنطینه های طولانی مدت بازار زیست مجازی مخاطبان را فعال تر کرد و لایو به عنوان امکانی جذاب، جای سخنرانی ها و کلاس ها و برخی دیگر از تعاملات را گرفت و مصداق تحقق عرصه عمومی هابرماس شد که تا رسیدن به نقطه بلوغ گاها به مکانی برای نمایش ابتذال نیز بدل شد.
با شروع دهه محرم و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ها، مداحان و وعاظ برنامه های خود را در بستر فضای مجازی و لایوهای اینستاگرام دنبال کردند که نگاهی به آمار حضور مخاطبان در این لایوها در موفقیت صفحات مذهبی در جذب و جلب مخاطب داشته است، نکته ای که نشان میدهد میتوان از این فضا بهره برداری درست نیز داشت.
پ ن :در پلت فرم اینستاگرام حسن آقا میری با ۲۴ هزار مخاطب لایو رکورد دار است.
در پلت فرم روبیکا هییٔت ریحانه الحسین با ۱۱۸ هزار مخاطب لایو رکورد دار است.
در پلت فرم آپارات علی اکبر رایفی پور با ۱۸۰ هزار مخاطب لایو رکورد دار است.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.