کد خبر 1116519
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
امضای علیپور پای توافق اولیه با ماریتیمو پرتغال

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس توافق اولیه با باشگاه ماریتیمو پرتغال را برای پیوستن به این تیم امضا کرد.

به گزارش مشرق، علی علیپور پس از کش و قوس های فراوان با باشگاه ماریتیمو پرتغال توافق اولیه امضا کرد تا به مدت دو فصل در این تیم بازی کند.

او که در ۶ سال گذشته برای پرسپولیس بازی کرده بود موفق شد عنوان بهترین گلزن لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را در این باشگاه به نام خود ثبت کند.

علیپور برای امضای قرارداد رسمی خود با ماریتیمو و همبازی شدن با امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی ایران منتظر دریافت ویزای خود است.

وی در حالی لژیونر می شود که باشگاه پرسپولیس از ادامه تلاش های خود برای حفظ این بازیکن داده بود اما علیپور هیچ مذاکره ای برای بازگشت با مدیران این تیم نداشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    2 0
    والله مخالفتی با موفقیت بازیکنهای ایرانی نداریم و اگه ما رو محکوم به طرفداری از تیم دیگه نکنین، ولی خدایی اینجور خبر زدن جز رپرتاژ آگهی و پیاز داغ ماجرا رو بیش از اندازه زیاد کردن نیست؟ یه جوری نوشتی آقای گل آسیا و لیگ مال چه سال و کجاست و چن بار قهرمان آسیا شده؟!!! عابدزاده دروازبان تیم ملی!!! چن بار تو دروازه تیم ملی وایستاده؟ با حضور بیرانوند و مظاهری و نیازمند، عابدزاده کجای کار هست؟ اینجور خبر میزنین که شائبه رنگی بودنتان بوجود میاد. نکن مشرق و منبع خبرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس