صهیونیست ها برای پیروزی ترامپ دست به دعا شده اند

پایگاه خبری «العین الاخباری» امارات با بیان اینکه ابو ظبی خود را برای پیروزی هر رقیبی آماده کرده، «دونالد ترامپ» را پیروز انتخابات می داند، اگرچه اذعان می کند پیروزی بایدن نیز با قوت مطرح است.

سرویس جهان مشرق - پایگاه خبری «العین الاخباری» امارات در گزارشی به قلم  «محمد خلفان الصوافی» درباره انتخابات آمریکا ونتایج آن چنین نوشت:

تا بامداد روز چهارشنبه باید در انتظار اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به انتظار نشست، به ویژه آنکه ناظران شانس هر دو رقیب را برابر می دانند و این از یک سو، باب پیشگویی ها درباره نتایج انتخابات را بسیار سخت می کند و از سوی دیگر زمینه هرگونه غافلگیری را باز نگه می دارد.

نویسنده مقاله در ادامه به دیدگاه های برخی کشورهای عربی می پردازد، از جمله اینکه می گوید، قطر و تشکیلات خودگردان فلسطینی به ریاست «محمود عباس» پیروزی «جرج بایدن»، را پیش بینی می کنند.

وی درباره امارات چنین می گوید: از آنجا که ابو ظبی احتمال پیروزی هر دو رقیب را برابر می داند، لذا از قبل تدارک شرایط لازم جهت پیروزی هریک از نامزدهای انتخاباتی را دیده و علاوه بر توافقتامه صلحی که با اسرائیل منعقد کرده، در این مدت تلاش کرده تا با گسترش روابط خود با کشورهایی مانند روسیه و چین معادله ای منطقه ای و بین المللی ایجاد کند که پیروزی هریک از نامزدهای انتخاباتی آمریکا لطمه ای به منافع این کشور در دو سطح بین المللی و منطقه ای وارد نکند.

الصوافی در بخش دیگری از مقاله خویش می نویسد: بسیاری از مردم بر این باورند، پیروز انتخابات ترامپ خواهد بود، اما پیروزی بایدن همچنان به عنوان یک گزینه به شدت مطرح می باید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    1 0
    کشورهای حاشیه خلیج فارس عاشق ترامپند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس