کد خبر 1154219
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
دبیر: کشتی مظلوم است

رئیس فدراسیون کشتی در آخرین برنامه خود در سفر به همدان با شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، جلسه رئیس فدراسیون کشتی با عباس صوفی، شهردار همدان بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) برگزار شد. علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه شهردار همدان از مدیران ورزشی محسوب می شود تصریح کرد: ورزش کشتی برای قشر محروم جامعه است و مظلوم واقع شده و در سال های گذشته توجه و حمایت های لازم به آن صورت نگرفته است.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: حضور کشتی گیران در باشگاه‌ها نسبت به دهه ۷۰ شمسی بسیار افت کرده و زنگ خطر برای کشتی که ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش ایران محسوب می شود به صدا در آمده است.

وی ادامه داد: اگر الان فکری به حال و روز کشتی نکنیم شاید در چند سال آینده دیگر هیچ کاری نتوان کرد و یکی از رشته های مدال آور در المپیک و افتخار آفرین برای کشورمان در میادین بزرگ بین المللی از بین خواهد رفت.

صوفی، شهردار همدان نیز در این جلسه گفت: ما بیش از ۱۰ سال است که لیگ ورزشی محلات همدان را داریم و تصمیم گرفتیم تا تیم پاس همدان در رشته های دیگر ورزشی از جمله کشتی نیز فعالیت کند تا کشتی استان نیز تقویت شود.

وی افزود: حتما کشتی همدان را حمایت و کمک می کنیم تا به روزهای اوج خود بازگردد و از هیأت کشتی همدان می خواهیم تا برنامه های خود را به شهرداری همدان ارائه دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس