کد خبر 1154545
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
جان باختن پیرمرد نگهبان براثر گازگرفتگی در مشهد - کراپ‌شده

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد از مرگ پیرمرد نگهبان در پی انتشار گاز مونوکسید کربن از اجاق خوراک‌پزی در یک انبار ضایعات در مرکز این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، سر آتشیارمحمد اسلامی شجره اظهار کرد: در پی اعلام گزارش محبوسی یک نفر در اتاق سرایداری یک انبار ضایعات در مشهد به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۴ را به محل حادثه در خیابان آیت‌الله کاشانی اعزام کرد.

افسرنگهبان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش‌نشانان به‌محض حضور در محل و گشودن درب انبار مشاهده کردند، پیرمردی حدوداً ۷۰ ساله به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، در اتاق سرایداری دچار گازگرفتگی شده و براثر شدت مسمومیت در دم جان‌باخته است.

وی ادامه داد:  در بررسی‌های بیشتر محیط داخلی این اتاق مشخص شد، استفاده از اجاق خوراک‌پزی روشن در داخل این مکان از دلایل احتمالی، این گازگرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر در خصوص علت دقیق وقوع این حادثه، توسط کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

اسلامی‌شجره یادآور شد: آتش‌نشانان پس از تحویل پیکر فرد متوفی به عوامل انتظامی به مأموریت خویش پایان داده و به ایستگاه خود مراجعت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    16 1
    صحنه را دیدم جیگرم آتیش گرفت وزندگی این پدر عزیز زحمتکش واقعا اشکم جاری شد..قربون خداییت برم خدایا این عزیز الان موقع استراحت وبازنشستگی اش است ..دقیقا چند وقت پیش هم یه عزیز دیگه دراطاقکی سیلندربه خاطرنشتی منفجرشده بود که به نظر انون هم مشهد بود..خوب انون صاحب کار یه کمی زحمت به خودش بده توصیه های لازم وانجایی که این عزیزان نگهبان هستند ایمن کنند دلم سوخت-خدابیامرزدش وروحش شاد----
  • US ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    11 0
    چقدر دردناک. روحش شاد. بندگان خدایی که بعد از بازنشستگی برای تامین نیازهای جوانان دانشجو خود، تقبل می کنند از شب تا صبح نگهبانی کنند. خدااایا حکمتت رو شکر.
    • ننگ IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 0
      یک جلد کتاب ۷۰ هزار تومان ، حالا بخوان ۵ جلد برای یک ترم بخرن ۳۵۰ هزار تومان!:(

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس