۱۹۸ نامه محرمانه فدراسیون کشتی گم شده/نمی‌دانم تا چه روزی دوام بیاورم

رئیس فدراسیون کشتی می‌گوید: ۱۹۸ نامه محرمانه این فدراسیون گم شده و حتماً تخلفی باعث این کار شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر اول بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی با هیئت‌های کشتی شهرستان‌های لرستان، اظهار کرد: باید بتوانید از آموزش و پرورش کمک بگیرید، چراکه استفاده از ظرفیت‌های این نهاد فواید زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مربی نوجوانان نمی‌تواند بزرگسالان را هم تمرین دهد، تاکید کرد: من استاد دانشگاه هستم اما نمی‌توانم بچه کلاس هفتم خودم را درس بدهم. هر مربی باید مختص یک رده سنی باشد.

دبیر تصریح کرد: درجه و رده سنی تمام مربی‌ها باید مشخص و اطلاعات آن در سایت فدراسیون بارگذاری شود.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: مربیانی که در باشگاه تمرین ندهند کارت آنان دچار مشکل می‌شود و با هیچ کسی تعارف نداریم.

 وی در ادامه گفت: در مدتی که رئیس فدراسیون کشتی هستم فقط یک سفر خارجه رفته‌ام که آن هم با پول خودم  بوده و دنبال این‌جور سفرها نیستم!

دبیر با انتقاد از برخی مربیان در مورد وزن کم‌کردن‌ کشتی‌گیران رده‌های پایه بیان کرد: متاسفانه برخی از این رفتارها غیراصولی بوده و به بچه‌ها لطمات زیادی وارد کرده است و باید جلوی این جور کارها گرفته شود.

 رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه می‌گویند مربیگری عشق است، تاکید کرد: من می‌گویم مربیگری دیوانگی است و مربی‌های کشتی دیوانه هستند.

 وی با بیان اینکه کشتی به حدی بزرگ است که کسی نمی‌تواند همه آن را بلد باشد، تصریح کرد: باید آموزش را جدی بگیریم و در این راستا هر کاری انجام شود بازهم شاید کافی نباشد.

دبیر در ادامه صحبت‌هایش گفت: ۱۹۸ نامه محرمانه فدراسیون کشتی گم شده که ۱۰۰ درصد تخلف انجام شده و هر کاری کردیم این نامه‌ها پیدا نشد.

رئیس فدراسیون گفت: نمی‌دانم تا چه روزی در فدراسیون کشتی دوام بیاورم اما تا روزی که هستم برای پیشرفت این رشته تلاش می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس