یک پنجم متهمان حمله به کنگره آمریکا سابقه نظامی دارند

نتایج یک تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد حدود یک پنجم کسانی که در ارتباط با حمله خشونت آمیز به ساختمان کنگره آمریکا متهم شده‌اند، سابقه نظامی داشته‌اند.

به گزارش مشرق؛ سازمان رسانه‌ای رادیوی عمومی ملی مشهور به ان‌پی‌آر با بررسی سابقه مهاجمان بازداشت‌شده‌ای که در حمله به ساختمان کنگره آمریکا مشارکت داشتند، به نتایج تکان‌دهنده‌ای رسیده است. نتایجی که ممکن است از تماشای صحنه قتل اشلی بابیت، زنی که با سابقه 14 سال خدمت در ارتش ایالات متحده هدف گلوله نیروهای آمریکایی قرار گرفت، نیز تکان‌دهنده‌تر باشد.

 براساس اعلام وب‌سایت ان‌پی‌آر، تقریباْ یک نفر از پنج نفر از مهاجمان به ساختمان کنگره سابقه خدمت در ارتش آمریکا دارند. همان کسانی که سوگند خورده‌اند به پرچم و قانون اساسی آمریکا وفادار باشند. برخی از دستگیرشدگان همچنان در بخش‌های مختلف دفاعی نظامی ایالات متحده مشغول به کارند.

یکی از بازداشت‌شدگان به نام «لاری رندال بروک» که از کهنه سربازان نیروی هوایی آمریکاست، در یک پست فیس‌بوکی سه هفته پس از پیروزی بایدن نوشته بود:‌ «من هیچ تفاوتی میان کسانی که می‌خواهند آمریکا را اشغال کنند و مهاجمان کمونیست چینی نمی‌بینم».

براساس نظرسنجی یک مؤسسه مرتبط با امور کهنه سربازان و خانواده‌های آنان در دانشگاه سیراکیوز، یک سوم مصاحبه‌شوندگان حداقل یک بار شاهد رفتارهای نژادپرستانه سفیدپوستان افراطی در میان صفوف ارتش آمریکا بوده‌اند. مطابق گزارش وزارت دفاع آمریکا در ماه دسامبر، ارتش آمریکا با افراط‌گرایی سیاسی و نژادی روبروست. جو بایدن در سخنرانی مراسم تحلیف خود وعده داد با «افراط‌گرایی سیاسی، نژادپرستی و تروریسم داخلی» مبارزه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    خوب افراد رده بالای ارتش آمریکا مثل مارشال های ارتش امریکا نیز احتمالا به امریکا برای امریکا پیوسته باشند
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    ارتش نماد ملی گرایی است احتمال این است که بخاطر فقر درصد بیشتری از مردم امریکا به سوی نظامیان جذب شوند باید افراد رده بالای ارتش امریکا بسوی حزب جمهوری خواه هدایت شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس