کد خبر 1176350
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
گزارش| پشت‌پرده فتنه‌‌انگیزی‌های جدید در لبنان زیر پرچم آمریکا/جریان وابسته که ابزار بازی واشنگتن شده‌اند

پدیده ترامپیسم به مثابه یک پیشران، گسل‌های سیاسی و اجتماعی را به هم‌افزایی رسانده و بی‌ثباتی را در این کشور تشدید خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رضا سراج، کارشناس مسائل سیاسی درباره آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: این احتمال وجود دارد که حزب جمهوری‌خواه در موافقت و مخالفت با ترامپ و متاثر از پدیده ترامپیسم دچار انشقاق و انشعاب گردد. محاکمه ترامپ در سنا نیز می‌تواند تسریع کننده (کاتالیزور) این مهم گردد.

پدیده ترامپیسم به مثابه یک پیشران، گسل‌های سیاسی و اجتماعی را به هم‌افزایی رسانده و بی‌ثباتی را در این کشور تشدید خواهد کرد. این رویداد چنانچه با امواج سهمگین بحران اقتصادی ناشی از کرونا پیوند بخورد، حرکت ایالات متحده به سمت آغاز عصر پسا آمریکا را پُرشتاب می‌سازد.

پیش از این «هنری کیسینجر» سیاستمدار کهنه‌کار آمریکا از ترامپ به عنوان یکی از افرادی یاد کرده بود که گاه به گاه در تاریخ سر برمی‌آورند تا پایان یک عصر و آغاز عصری دیگری را اعلام کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهرناز IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    17 1
    زنگ تفریح خوبی برای کشورها خواهدبود " تا کمی از قلدری های امریکا " در دخالت هایش در کشورهای دیگر کاسته شده " معطوف به امور داخلی " سرگرم شود. امیدوارم زنگ تفریح طولانی باشد.
  • DE ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    2 1
    ....پیش از این «هنری کیسینجر» سیاستمدار کهنه‌کار آمریکا از ترامپ به عنوان یکی از افرادی یاد کرده بود که گاه به گاه در تاریخ سر برمی‌آورند تا پایان یک عصر و آغاز عصری دیگری را اعلام کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس