ضد کشتی حزب الله

مانور اخیر رژیم صهیونیستی که در آن سناریو یک حمله شدید به این رژیم از جانب دریا شبیه سازی شد نشان می دهد که چهره درگیری‌های آینده صهیونیست‌ها و حزب‌الله متفاوت خواهد بود.

سرویس جهان مشرق _ روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی به نقل از منابع ارشد امنیتی در تل‌آویو نوشت، رویارویی آینده با حزب‌الله ممکن است متفاوت به نظر برسد و شامل روندی باشد که پیش بینی نشده بود، همانند تهدیداتی از جانب دریا.  

به همین دلیل است که مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده سازی برای انجام مانورهایی هستند که سناریوهای جنگ های شدید را در آینده شبیه سازی می کند.

بر همین اساس منابع صهیونیستی گزارش دادند که گروهان ۹۱۴ در نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی مسئول تامین امنیت در منطقه شمالی صهیونیست ها مقابل «راس الناقوره» و پاسخ به تهدیدات حزب الله در این منطقه، چه در روزهای جنگ آینده و چه هرگونه اقدام حزب الله برای حمله است.

 این روزنامه اسرائیلی گزارش داد که هفته جاری عناصر صهیونیست یک مانور ۲۴ ساعته انجام دادند که در آن همه واحدهای گروهان ۹۱۴ مشارکت داشتند و بالگردها عملیات نجات از قایق ها را شبیه سازی می کردند.

مانور اسرائیل برای مقابله با نیروی دریایی حزب الله لبنان / احتمال رونمایی از موشک‌های ضد کشتی مدرن حزب الله در جنگ آینده

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، مانور ارتش رژیم اسرائیل برای نجات مجروحان یک مانور مهم و حساس است. این امر نشان می دهد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند که ممکن است در جنگ آینده با حزب الله تلفات جانی زیادی داشته باشند.

در این زمینه «امری کاتس» فرمانده گشت در گروهان  ۹۱۴ نیروی دریایی رژیم‌صهیونیستی که فرماندهی این مانور را به عهده داشت گفت که این سناریو، یک حمله شدید به قایق ها و زخمی شدن نظامیان را شبیه سازی می کند و ما در این مانور از تیمهای پزشکی نیز استفاده کردیم.

 وی افزود، آموزش برای مقابله با همه سناریوهای ممکن از جمله اصابت موشک های مختلف به قایق ها در دریا انجام شده است. همچنین تیم های پزشکی برای شبیه سازی یک حادثه واقعی که در آن شمار زیادی از سربازان آسیب دیده اند وارد عمل شدند.

مانور اسرائیل برای مقابله با نیروی دریایی حزب الله لبنان / احتمال رونمایی از موشک‌های ضد کشتی مدرن حزب الله در جنگ آینده

 این افسر صهیونیست ادامه داد، قدرت دریایی حزب الله در حال رشد است و این حزب برای قدرت نمایی با استفاده از نیروهای دریایی آماده می شود، همانطور که در سال های اخیر مشخص شده است. همچنین در حال حاضر دریا یک نقطه عطف در جنگ ارتش اسرائیل و حزب الله محسوب می شود.

 روزنامه اسرائیلی معاریو اشاره کرد، بر همین اساس ارتش رژیم صهیونیستی احتمال می دهد که حزب الله حملاتی را از دریا انجام خواهد داد، مشابه حملات یگان های کماندوی جنبش حماس که طی سالهای گذشته به شکل چشمگیری در این زمینه توانمند شدند.

 به نوشته روزنامه مذکور، مقامات نیروی دریایی ارتش اسرائیل معتقدند که دشمن در این زمینه جدی بوده و تهدیدهای زیادی از جانب آن وجود دارد.

مقامات نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشتند که حزب الله با دقت اطلاعات را جمع‌آوری کرده و واکنش های ما را مورد بررسی قرار می‌دهد، ضمن اینکه تلاش هایی از جانب حزب الله از طرف دریا نیز وجود دارد و ما آن را یک دشمن جدی می دانیم.   حزب الله یک دشمن واقعی با تهدید ها و قابلیت های مختلف است.

مانور اسرائیل برای مقابله با نیروی دریایی حزب الله لبنان / احتمال رونمایی از موشک‌های ضد کشتی مدرن حزب الله در جنگ آینده

روزنامه معاریو در پایان گزارش داد که عناصر نیروی دریایی رژیم اسرائیل مانوری در مقابل سواحل دریای عکا انجام دادند که در آن شمار زیادی از کشتی ها و هواپیماها وجود داشتند و سناریوهای یک حمله شدید از جانب دریا به ارتش اسرائیل شبیه سازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    41 25
    پیشنهاد میکنم به حزب الله زیردریایی های کوچک داده شود تا کشتی های جنگی صهیونیست ها را از بین ببرد
    • شاکی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      18 4
      نتیجه‌ای که میگیریم اینه که این در به در های اواره از سمت دریا هم راه فرار ندارن .
    • مظلوم IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      22 6
      آفرین بر حزب ا.... که آخرین راه فرار این صهیونیست ها رو هم بست .
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    38 26
    ترس، برادر مرگ است. از حالا خودتان را منهدم تصور کنید. خشم مقاومت اسلامی، زیر و رویتان خواهد کرد.
    • رضا IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      8 3
      اسرائیل نابود است
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    14 6
    باید زیر دریایی طارق به حزب الله چند فروند داده شود همچنین باید حزب الله چاههای نفتی و گازی این اسرایئل را باید نابود نماید
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      8 2
      کلاس طارق فقط یکی تو کشور وجود داره.بعد ما چند فروند چجوری بدیم به حزب الله؟از اسمون نازل کنیم
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    10 1
    حزب الله مگه نیرو دریایی داره؟
    • FR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      6 3
      داره عزیزم
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 10
    بمب هسته ای حرام است. (رهبر معظم انقلاب)
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      6 3
      کی تو این مطلب حرف از بمب هسته زد؟
    • منصوری IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      5 2
      بمب هسته ای اسرائیلی حلاله .....از همین تریبون برای عملیات برون مرزی بدون بازگشت فراخوان میدم .....عملیات هم به گروگان گرفتن کلاهک های اتمی اسرائیل در تاسیسات زیرزمینیش است ......زر زر کرد و تسلیم نشد دونه دونه اشون را می ترکونیم ....حداقلش زلزله پشت پشت زلزله است که میاد.....نخبه های کماندوی ایران آماده باشن.....
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 1
      برای شما جهودهای ترسو و بزدل سورپرایزهای شگفت انگیزی داریم باشد به وقت مناسب ... فعلا" مشغول مانور باشید قوم در به در و نفرین شده خداوند ...
  • ََReza Aslani IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 3
    باید حزب الله نیرو یدریایی مستقل هم داشته باشد حتا نیرو یهوایی هم پدافند هوایی هم
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    15 8
    سالهای مانده تا نابودی اسرائیل کمتر از تعداد انگشتان یک دست است،خبری در راه است...
  • DE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 1
    مردم لبنان جزو نیروی دریایی ایران باستان بودند. لبنانیها از دیرباز کشتی سازان و دریانوردان بسیار قابلی بوده اند.
  • US ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    4 2
    مانور (فرانسوی) = رزمایش / مدرن (فرانسوی ) = نوین
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    جنگ جنگ جنگ ...کی تمام میشه؟!
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 2
      وقت گل نی؟ سر وقتش؟ به موقع؟ در انتها؟ :)
    • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      1 2
      هر وقت کشور هایی مثل آمریکا و اسرائیل دست از دزدی و جنگ در خاورمیانه و کشتن مسلمانان بردارند
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 4
    باید در بندر لاذقیه سوریه کارخانه کشتی سازی ایجادکنیم و در آنجا زیردریایی کلاس فاتح بسازیم و به مبارزان حزب الله و فلسطینی تحویل دهیم. در ضمن چرا به مبارزان یمنی طرز کار با زیردریایی را آموزش نمیدهیم؟ میشود به یمنی ها زیردریایی فاتح کرایه یا قرض داد. خیلی خاصیت داره!
  • مسعود IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 2
    صلوات برای سلامتی سید حسن نصرالله اللهم صل علی محمد وال محمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس