مشارکت مردم در انتخابات وابسته به بهبود وضعیت اقتصادی است

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خطاب به دولتی‌ها، گفت: اگر می‌خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در رابطه با بخشی از سخنان رئیس جمهور پیرامون مأیوس شدن مردم از مشارکت در انتخابات،گفت: آنچه که در حال حاضر مردم را ناراحت کرده است و به نظر می رسد نسبت به انتخابات بی تفاوت هستند، عدم کارآیی مناسب مسئولین است. وضع زندگی و معیشت مردم خراب است و این یک امر طبیعی است.

وی افزود: در این شرایط مردم از نشاط و شور حضور در انتخابات فاصله می گیرند و دل زده می شوند. اولین مشکل و دلیلی که برای عدم تمایل به مشارکت در انتخابات وجود دارد، عدم کارآیی و ناراحتی از مسئولین است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اگر در همین مدت باقی مانده مسئولین درست کار کنند و مردم بهبود شرایط را ببینند، به گرایش برای شرکت در انتخابات کمک خواهند کرد و میزان مشارکت هم بیشتر خواهد شد.

چمران با بیان اینکه آنچه مردم شاهد هستند، آنها را به این تفکر رسانده است که انتخابات در زندگی مردم تاثیر نخواهد داشت،تصریح کرد: وقتی تاثیر ندارد متاسفانه میزان مشارکت پایین می آید و باید تبیین کرد که بهتر شدن اوضاع و تغییر شرایط و تسهیل زندگی مردم به رأی و انتخاب آنها بستگی دارد و با این انتخاب می توانند شرایط نامناسب امروز را بهبود ببخشند.

وی گفت: اگر مردم کنار بنشینند، نتیجه نخواهند گرفت و اگر می خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود. علت عدم مشارکت و کمبود مشارکت وضعیت اقتصادی کنونی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 0
    پاسخگو نیستن
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 0
    یعنی سیاست
  • ک IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 0
    ای خدا از دس شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس