کرونا نمایه - کراپ‌شده

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت ۱۱۷ نفر به دلیل ابتلا به کرونا گفت: چهار هزار و ۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش مشرق، لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۳۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۷۴ نفر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.  خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۳۳ هزار و  ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید

نمکی: گروهی فکر کردند که فراز و فرود منحنی‌های کرونا فوتوشاپ است!

آغاز خیز چهارم کرونا در کشور/ ۴۸ شهر دیگر قرمز و نارنجی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: چهار هزار و ۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری عنوان کرد: تا کنون ۱۲ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۷۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۴۶ شهرستان قرمز و ۱۱۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است.  همچنین ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    12 3
    چرا دولت مسافرت ها را ممنوع نکرد عمدی بود
  • محمد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    8 0
    آدم از یه سوراخ دو بار گزیده نمیشه اما شما سه بار گزیده شدید و بازهم عبرت نگرفتید
  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    3 0
    هر چی بر سر این مردم بی موالات بیاید باز هم کم است
  • عادل IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    3 0
    با طرز فکری که این مسئولای بی لیاقتمون دارن نباید از مردم انتظاری داشته باشیم،رئیس جمهور مملکت وقتی میگه دیگه کرونا تموم شد وضعمون بهتر از این نمیشه،بستن جاده ها سخته؟؟؟بعد التماس میکنن سفر نرید،البته صف روغن و مرغ بیشتر از سفرها عامل پخش بیماریه که اونو اصلا کسی نمیبینه
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    1 0
    مسئول صدور مجوز سفرهای نوروزی با عنایت به آگاهی ، اطلاع وپیش بینی افزایش وشیوع بیماری در شهرها و افزایش تعداد فوتی ها چه کسی بود باید جوابگو باشند مگر اعلام ممنوعیت سفر سخت تر از اعلام محدویتهای سیزده بدر بود!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    3 0
    در هر کشور قدرت سیاسی پزشکان بیشتر است همان کشور ها شده اند مراکز اصلی کرونای دنیا. در عوض کشورهایی که پزشکان در آنها قدرت سیاسی ندارند از کرونا تقریبا در امان مانده اند. رسانه ها و پزشکان دست به دست هم داده اند برای برداشتن بزرگترین قدم جهانی سازی.
  • حسن IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    1 0
    تاسف فراوان از رفتار و مسافرت نوروزی مردم . کادرهای پزشکی فرسوده و کمبود امکانات درمان . مشگلات و تحریم ها و .....ندانم کاری مردم و دولت .
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    خدا قوت به مسئولین ذیربط که سفرهای نوروزی را آزاد کردند ومرتکب قتل غیرعدم مردم شدند وباعث شیوع بیشتر بیماری کرونا در سطح شهرهای کشور !
  • محسن IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 4
    فقط واکسن راه علاج
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      0 0
      برو به سایت ورلد میتر و آمار تلفات کرونا در کشورهایی که واکسن زده اند چقدر است. تازه الان هنوز موج بعدیشان شروع نشده. برزیل 3673 نفر، آمریکا آمریکا 952 نفر، لهستان 624 نفر، مکزیک 577 نفر، ایتالیا 501 نفر، روسیه 383 نفر، فرانسه 314 نفر و.. بروید ببینید
  • پوریا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    داداش کشوری مثل ایران فقط 31استان دارد همه جارو گشتیم لتونی وسعتش اندازه استان خوزستان لتونی119استان دارد تازه در ایران استان ها رو بر مبنی نژاد میگذارن تقسیمات کشوری های دیگه هم مثل ایرانه آیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس