کد خبر 1200049
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
تولید مسکن نمایه

اصلانی گفت: تمدید قراردادهای اجاره مطابق مصوبه پارسال ستاد کرونا تا تیرماه ۱۴۰۰ معتبر است.

به گزارش مشرق، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره تمدید قرارداد مستاجران در ۱۴۰۰ گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا در سال ۹۹ قرار شد تا قراردادهای اجاره از تیرماه سال گذشته به مدت یکسال به طور خودکار و با نرخ‌هایی که در هر شهر اعلام می‌شود، تمدید شود؛ بنابراین قراردادهایی که زمان تمدید آن‌ها تا تیرماه ۱۴۰۰ می‌باشد به صورت خودکار و مطابق مصوبه سال گذشته قابل تمدید است.

بیشتر بخوانید:

بررسی طرح تولید مسکن در دستور کار مجلس

اصلانی ادامه داد: بعد از تیرماه ۱۴۰۰ نیز بر اساس تصمیمی که ستاد ملی کرونا خواهد گرفت، مجدداً در این باره اتخاذ تصمیم خواهد شد. وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی درصدد است تا مصوبه جدیدی را با توجه به شرایط روز، تدوین و به تصویب برساند. این مصوبه جدید متناسب با شرایط روز و با توجه به تغییرات قیمتی و کاهش رشد قیمت‌های مسکن، خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی برای مستأجران

وی تصمیم‌گیری در خصوص پیشنهاد جدید وزارت راه و شهرسازی را برای موضوع اجاره‌بها که در حال تدوین است برعهده ستاد ملی کرونا دانست. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، یادآور شد: ستاد ملی کرونا، سال ۹۹ مصوب کرد تا حداکثر افزایش میزان اجاره بها و رهن در تهران تا ۲۵ درصد، در سایر کلانشهرها تا ۲۰ درصد و در سایر شهرها تا ۱۵ درصد قابل قبول و اجرایی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    1 0
    نه فقط امسال بله همیشه باید میزان اجاره هارو دولت تعیین بکنه تا صاحبان منازل به مستاجر زور نگند و هرساله هر درصدی خواستند افزایش اجاره ندن
    • پارسا IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      0 0
      ایشون گل فرمایش میکنند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    کی زیر بار میره اخه، صاحب خونه وقتی ببینه درصدی که خودش دوستداره رو قبول نمیکنی ،نیگه بسلامتی برو دنبال خونه بگرد، اگه شکایتم بکنی میگه بچه م میخواد بیاد، انوقت قانون حلق بهش میده، پس این قانون هم مثل بقیه قانون ها. یا حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس