کد خبر 1201476
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
با گزینه «مقاومت» آمریکایی‌ها را وادار به ترک خاک عراق می‌کنیم

رئیس ائتلاف «فتح» عراق در سخنانی تأکید کرد: اگر نظامیان آمریکایی به صورت مسالمت آمیز از خاک عراق خارج نشوند، ما با مقاومت خود آنها را وادار به خروج از خاک عراق می کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، «هادی العارمی» رئیس ائتلاف «فتح» عراق سخنانی را در خصوص گفتگوهای راهبردی میان دولت این کشور ایالات متحده آمریکا مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: واقعیت آن است که مواضع آن در قبال آمریکایی ها کاملاً روشن است. ما معتقد هستیم که نظامیان آمریکا باید از خاک عراق خارج شوند.

رئیس ائتلاف فتح همچنین عنوان کرد: ما تحت هیچ شرایطی اشغالگری در خاک خود را نمی پذیریم. ما نمیخواهیم هیچگونه رابطه نظامی با ایالات متحده آمریکا داشته باشیم. این موضع غیرقابل تغییر است.

العامری در ادامه سخنان خود یادآور شد: اگر نظامیان آمریکایی به صورت مسالمت آمیز از خاک عراق خارج نشوند، ما با مقاومت خود آنها را وادار به خروج از خاک عراق می کنیم.

این مقام عراقی پیشتر نیز در سخنانی گفته بود: ما همچنان بر لزوم خروج نظامیان آمریکا از خاک عراق تأکید داریم. حفظ حاکمیت ملی عراق در گرو پایان یافتن حضور بیگانگان در این کشور است. با دقت مسأله خروج نظامیان ایالات متحده آمریکا از خاک عراق را پیگیری و دنبال می کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    وقتی روشن میشود که اشغالگران بروند ، و گروههای حامی و الکلضمی هم برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس